quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef WupWup het volgende:
Te koop:
- Didymos Lisa mt 3, blacktag, geen franjes (3,36m) ¤35,- VERKOCHT!!
Gekocht via Ebay, maar ik pak eigenlijk altijd m'n andere shortie voor een heupknoop of ruck. Lisa mag dus weg.
- Hoppediz Maxi Sling Uni Marine (rekbare doek; 5,40m) ¤35,-
Nieuw cadeau gedaan aan zwangere, maar ik heb 'm ongebruikt teruggekregen. Voor mij is hij veeeeeeels te lang, dus blijft 'ie liggen. Jammer!
- Babylonia Tricot Slen Limoen (5,60m, one size. Stashfoto is kleurecht) ¤30,-
Fijne doek, heerlijk zacht. Lekker flitsende kleur, hij maakt je instant vrolijk![]()
- verzendkosten voor de koper
- mijn verantwoordelijheid reikt tot aan het postkantoor
- rookvrij huishouden
- wel katten, maar die houden niet van gedragen worden. De doeken worden in een kattenvrije kamer bewaard
- geen terugname
Alle GMK-jumpsuitjes zijn zonder prints.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, die GMK-jumpsuitjes 74/80, staan daar nog prints op of gewoon kaal?
Mikoxx, mocht Sorbootje interesse verliezen, dan ben ik ook wel geinteresseerd in die bruine tuinbroek en het koekiemonstershirt...![]()
Oh dit lees ik nu pas! Ik heb net het geld overgemaakt naar Mikoxx, maar ik heb aan één tuinbroekje ook wel genoeg hoor. Als jij nou de helft aan mij overmaakt en Mikoxx stuurt dan het broekje naar jou, dan klopt het weer en zijn wij allebei blij (want ik vond die bruine minder leuk voor isabeau dan die anderequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, die GMK-jumpsuitjes 74/80, staan daar nog prints op of gewoon kaal?
Mikoxx, mocht Sorbootje interesse verliezen, dan ben ik ook wel geinteresseerd in die bruine tuinbroek en het koekiemonstershirt...![]()
Ik heb nog dingen tussen de maat 40 en 44quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Ssserpente zo voel ik me dik jah![]()
Ok, ik snij d'r meteen even vijftien kilo uit, okee?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Ssserpente het volgende:
Geef mij maar een beetje van wat jullie kwijt willen, hoor. Ik weet nog wel wat plekjes.
En al na gedachtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:54 schreef Lijnloos het volgende:
hmm... doen of niet doen.. ik vind ze wel echt precies de goeie kleuren Ymme... Damn. Ik ga er nog heel even over nadenken.
PMquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef sindell het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met de Lekker in het Leven kortingsbonnen?
Ik vind dat wij het wel goed hebben, misschien is er iemand die er meer aan heeft dan wij...en veel van die winkels hebben we hier niet eens....
Ik heb deze van de Hemaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef ymme het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een wat langere spenenkoord/ketting voor in de wandelwagen
Heb ze wel eens bij andere in het hout gezien. Maar kan zelf geen leuke vinden.
Iemand die toevallig nog z'n ding liggen en er niets mee doet
Die onderste heb ik ook maar vind ik wat lastig om de speen erdoor te halen en als je hem er weer af wil halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Hema
[ afbeelding ]
en deze heeft Hema ook
[ afbeelding ]
Op zich maakt het volgens mij qua lengte niet uit als je hem in de wagen gebruikt, je maakt zoiets toch altijd vast aan kleding of bijv. riempje van de buggy
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ymme, je pakketje is aangekomen! Heerlijk snel.
Ook Cattie haar pakketje is er. Fijn zaken doen hier
ik kan het eventueel ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb voor Minke gewoon zelf een spenenkoord gehaaktMooi makkelijk, als je wilt kan ik er ook best een voor jou maken, maar dan uiteraard wel tegen verzend- en materiaalkosten
(kun je ook zelf de kleuren kiezen).
Oh en ik ben er nog steeds niet uit met mezelf.
Heb je misschien een foto'tjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb voor Minke gewoon zelf een spenenkoord gehaaktMooi makkelijk, als je wilt kan ik er ook best een voor jou maken, maar dan uiteraard wel tegen verzend- en materiaalkosten
(kun je ook zelf de kleuren kiezen).
Oh en ik ben er nog steeds niet uit met mezelf.
Zonder belletje is handiger inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef ymme het volgende:
Die van de hema ken ik idd.
Zoiets maar dan langerIk ben wel veeleisend. En zonder belletje.
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto'tje
En jij had eventuele intresse in maat 74/80 toch?
Keshet in 62/68 dus dan zou dat mooi uitkomen.
Ga toch nog eens bij de HEMA kijken danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
TuurlijkDeze had ik voor Minke gemaakt, maar heb dus ook wel andere kleurtjes.
[ afbeelding ]
Wat dacht je van een deal dat ik zo'n koord maak voor jou en dan die 2 74/80-jumpsuitjes voor 15 euro van je overneem?
Die heb ik ook inderdaad met I love papa eropquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Die onderste heb ik ook maar vind ik wat lastig om de speen erdoor te halen en als je hem er weer af wil halen.
Bibi heeft wel fijne waar je makkelijk de speen af kunt halen.
(heb je ook neutraal zonder dat i love.......)
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen meisjesbroeken maar ga straks ff naar een winkeltje hier in de buurt die villa happ etc. hebben van vorig jaar en broekjes zijn vaak 9 euro gemiddeld en die hebben nu 50% korting.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand toevallig nog simpele witte lange broeken over in maat 74 (of ruime 68)?
Zowel Hema als H&M had geen simpele witte broekjes liggen.
Hadden jullie nog interesse Lijnloos en Keshet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto'tje
En jij had eventuele intresse in maat 74/80 toch?
Keshet in 62/68 dus dan zou dat mooi uitkomen.
Dat is me inderdaad nog veels te groot (duurt in dit tempo nog een jaar of 5 volgens mij voor Minke daar in pastquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef het-is-mij het volgende:
@ Bodpa, als lijnloos dat nog te groot is heb ik wel interesse.......
Keshet, wel een fotootje laten zien hoor, hoe die staatquote:
Inmiddels het e.e.a. verkocht, maar ik gooi het restant babykleertjes nog eens omhoogquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Tan het volgende:
Ik heb ook even opruiming gehouden... dingen mogen per stuk weg, maar liever een pakketjeHier eerst de babykleertjes:
Lekker warm pak van de Hema maat 68, 4 euro gereserveerd voor Keshet
Twee T-shirts van de Hema, maat 74, maar valt eerder als 68-74 de grijze is *nieuw*, de ander maar twee keer gedragen, samen voor 3 euro:
Just small NIEUW met kaartjes - maat 74, leuk spijkerbroekje, 6 euro
Just small NIEUW ongedragen - polo maat 74, 4 euro
Villa Happ kuitbroekje, luchtig stofje - maat 80, 4 euro
Beebies (peek en cloppenburg) lange broek - maat 80, 4 euro
HIM: Ik vraag er 10¤ voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef het-is-mij het volgende:
@ Bodpa, wat wil je ervoor hebben?
Jups in de aanbiedingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef Keshet het volgende:
Als iemand trouwens dat pakje wat ik van Tan gekocht heb nog in de roze-gestreepte versie in de aanbieding heeft, dan hou ik me van harte aanbevolen!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:59 schreef texelonia het volgende:
Nog steeds en nog meer te koop:
Kirschblüte 3.7 VERKOCHT
Zara Black Ringsling VERKOCHT
Indio Hennep roze geverfd 2.7 VERKOCHT
Indio Kupfer 4.7 VERKOCHT
Jim Pink 3.7 ¤60,- GERESERVEERD
Hoppediz half/half roze/rood 4.6, ¤100,- NU ¤90,-
Agave roze geverfd 4.7 ¤100,-
Petrol visjes roze geverfd 2.6 ¤55,-
Kleinsmekker ringsling 'Birk' ¤70,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De ringsling en shorty's passen evt. door de brievenbus.
Hoppediz half/half roze/rood 4.6 Mag weg voor ¤100,- Nu ¤90,- (stuk minder dan ik ervoor heb betaald...)
Jim Pink 3.7 heerlijke dunne zachte doek, maar pak hem helaas eigenlijk nooit meer dus mag ie gaan. ¤60,-
Agave roze geverfd, echt fantastische kleuren, helaas is het niet helemaal egaal geverfd. Op de achterkant, de paarse kant, is het vlekkerig geworden. Op de goede, roze, kant zie je er eigenlijk niks van. Daarom mag ie weg voor maar ¤100,-
Petrol visjes shorty, roze geverfd, dit is wel mooi egaal geworden. Het is de helft van een maat 7 en meet 2.55 na het wassen (kan dus nog weer iets uitlopen door dragen/strijken). Heerlijke doek, maar ik pak altijd eerder mijn vlinders shorty en daarom mag deze gaan, voor ¤55,-
Kleinsmekker ringsling 'Birk' ¤70,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De kat komt niet bij de doeken, maar verdwaalde haren zijn mogelijk. We roken niet.
Zodra ik het pakje heb afgegeven op het postkantoor, ben ik er niet langer verantwoordelijk voor.
Privéverkoop dus geen garantie of retourneren.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef texelonia het volgende:
Nog een paar doeken over
[..]
Agave roze geverfd, echt fantastische kleuren, helaas is het niet helemaal egaal geverfd. Op de achterkant, de paarse kant, is het vlekkerig geworden. Op de goede, roze, kant zie je er eigenlijk niks van. Daarom mag ie weg voor maar ¤100,-
Deze was nieuw ¤129quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
Hoe duur zijn die dingen dan in hemelsnaam nieuw? Ik zag het altijd als een lappie stof... maar nu
Alles verkochtquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:00 schreef ymme het volgende:
Hier ook nog jumpsuite van Goodmood.
Rode maatje 62/68
Donkergroen 62/68 ik had daar een mosterd kleur truije onder. Deze kan erbij verkocht worden ook van Goodmood.
Weinig gedragen.
7 euro per stuk.
Ook heb ik nog een rode in maat 74/80
En groene 74/80
Nieuw:
10 euro per stuk.
Hier vind manlief die pakjes niets.![]()
Dit is nog allemaal te koopquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef ymme het volgende:
Veel voor weinig.
Wil er graag vanaf.
Dus doe een leuk bod en het is van jouw.
(maatje 62)
Hema-H&M-Esprit-Noppies-Mexx-Pointer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef Vicky het volgende:
Xenia. Ik misschien. Ik ga vanavond ff zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |