Keshet, wel een fotootje laten zien hoor, hoe die staatquote:
Inmiddels het e.e.a. verkocht, maar ik gooi het restant babykleertjes nog eens omhoogquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Tan het volgende:
Ik heb ook even opruiming gehouden... dingen mogen per stuk weg, maar liever een pakketjeHier eerst de babykleertjes:
Lekker warm pak van de Hema maat 68, 4 euro gereserveerd voor Keshet
Twee T-shirts van de Hema, maat 74, maar valt eerder als 68-74 de grijze is *nieuw*, de ander maar twee keer gedragen, samen voor 3 euro:
Just small NIEUW met kaartjes - maat 74, leuk spijkerbroekje, 6 euro
Just small NIEUW ongedragen - polo maat 74, 4 euro
Villa Happ kuitbroekje, luchtig stofje - maat 80, 4 euro
Beebies (peek en cloppenburg) lange broek - maat 80, 4 euro
HIM: Ik vraag er 10¤ voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef het-is-mij het volgende:
@ Bodpa, wat wil je ervoor hebben?
Jups in de aanbiedingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef Keshet het volgende:
Als iemand trouwens dat pakje wat ik van Tan gekocht heb nog in de roze-gestreepte versie in de aanbieding heeft, dan hou ik me van harte aanbevolen!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:59 schreef texelonia het volgende:
Nog steeds en nog meer te koop:
Kirschblüte 3.7 VERKOCHT
Zara Black Ringsling VERKOCHT
Indio Hennep roze geverfd 2.7 VERKOCHT
Indio Kupfer 4.7 VERKOCHT
Jim Pink 3.7 ¤60,- GERESERVEERD
Hoppediz half/half roze/rood 4.6, ¤100,- NU ¤90,-
Agave roze geverfd 4.7 ¤100,-
Petrol visjes roze geverfd 2.6 ¤55,-
Kleinsmekker ringsling 'Birk' ¤70,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De ringsling en shorty's passen evt. door de brievenbus.
Hoppediz half/half roze/rood 4.6 Mag weg voor ¤100,- Nu ¤90,- (stuk minder dan ik ervoor heb betaald...)
Jim Pink 3.7 heerlijke dunne zachte doek, maar pak hem helaas eigenlijk nooit meer dus mag ie gaan. ¤60,-
Agave roze geverfd, echt fantastische kleuren, helaas is het niet helemaal egaal geverfd. Op de achterkant, de paarse kant, is het vlekkerig geworden. Op de goede, roze, kant zie je er eigenlijk niks van. Daarom mag ie weg voor maar ¤100,-
Petrol visjes shorty, roze geverfd, dit is wel mooi egaal geworden. Het is de helft van een maat 7 en meet 2.55 na het wassen (kan dus nog weer iets uitlopen door dragen/strijken). Heerlijke doek, maar ik pak altijd eerder mijn vlinders shorty en daarom mag deze gaan, voor ¤55,-
Kleinsmekker ringsling 'Birk' ¤70,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De kat komt niet bij de doeken, maar verdwaalde haren zijn mogelijk. We roken niet.
Zodra ik het pakje heb afgegeven op het postkantoor, ben ik er niet langer verantwoordelijk voor.
Privéverkoop dus geen garantie of retourneren.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef texelonia het volgende:
Nog een paar doeken over
[..]
Agave roze geverfd, echt fantastische kleuren, helaas is het niet helemaal egaal geverfd. Op de achterkant, de paarse kant, is het vlekkerig geworden. Op de goede, roze, kant zie je er eigenlijk niks van. Daarom mag ie weg voor maar ¤100,-
Deze was nieuw ¤129quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
Hoe duur zijn die dingen dan in hemelsnaam nieuw? Ik zag het altijd als een lappie stof... maar nu
Alles verkochtquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:00 schreef ymme het volgende:
Hier ook nog jumpsuite van Goodmood.
Rode maatje 62/68
Donkergroen 62/68 ik had daar een mosterd kleur truije onder. Deze kan erbij verkocht worden ook van Goodmood.
Weinig gedragen.
7 euro per stuk.
Ook heb ik nog een rode in maat 74/80
En groene 74/80
Nieuw:
10 euro per stuk.
Hier vind manlief die pakjes niets.![]()
Dit is nog allemaal te koopquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef ymme het volgende:
Veel voor weinig.
Wil er graag vanaf.
Dus doe een leuk bod en het is van jouw.
(maatje 62)
Hema-H&M-Esprit-Noppies-Mexx-Pointer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef Vicky het volgende:
Xenia. Ik misschien. Ik ga vanavond ff zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |