Nou ja, als het niet te snel gaat, kan het gezellig zijn.quote:
Ik zat al aan de tweede flesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was het vanochtend heel evenIk ben er op de een of andere manier weer bovenop gekomen. Man, die fles ging hard gisteren
Dat doe ik normaal nooit
Hoe oud/jong zijn ze?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat valt heel erg mee.
het vertekent een beetje door de foto
quote:
Jawel man, postcountquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, als het niet te snel gaat, kan het gezellig zijn.
Goeie, dat zal ik tegen mijn vrouw proberen te zeggen als ze weer eens vraagt of ze niet te dik lijkt op een foto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat valt heel erg mee.
het vertekent een beetje door de foto
Met mij goed hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's ff geleden. Hoe is't?
[..]
Doen ze goed.
Ditquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goeie, dat zal ik tegen mijn vrouw proberen te zeggen als ze weer eens vraagt of ze niet te dik lijkt op een foto.
Daar is MEN toch voor?quote:
Mwa. Last van m'n rug en vanavond moet ik nog voor 60 man helpen eten verzorgen en afwassen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met mij goed hemet jou vast ook
Ik ben hier sinds gister
Dat uh, verklaart een boel.quote:
Laat maar.quote:
Sarcasme Pheno, sarcasme.quote:
Goede, die zal ik eens gebruiken als mijn vrouw....quote:
Idem dusquote:
Ja, die kut PI altijdquote:
Tweede flesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al aan de tweede fles![]()
Maar dat is het niet, gewoon te kort geslapen![]()
En dat al de hele week
het zijn twee merreis van 2 jaar.quote:
Hmm. Tja, ze vragen wel aardig wat tijd volgens mij. De vader van een vriend van me is er ook echt altijd mee bezig en die heeft er twee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zijn twee merreis van 2 jaar.
Ik heb er gewoon geen tijd meer voor.
Ik hou het gewoon bij de grote paarden
Beter neem je een notitieblokquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef Pheno het volgende:
Gaarheid, ik wil vandaag nog twee previews schrijven van donderdag, maar ik heb een writersblock.
Uhh nee, weer in mijn ritme komen na de vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tweede fles![]()
Komt het door de warmte dat je zo slecht slaapt? Mijn slaapkamer koelt nu pas weer af
Waarom moest ik lachenquote:
Zinloos, dan moet ik het alsnog overtypenquote:
Kallyquote:
quote:
quote:
OH, ONGESTELD.quote:
sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Last van m'n rug en vanavond moet ik nog voor 60 man helpen eten verzorgen en afwassen.
Zeg dan cougarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH, ONGESTELD.
EN JA, IK BEN TE LUI OM DE CAPSLOCK UIT TE ZETTEN.
dan cougarquote:
Thanks, achja gisteren envelopje van vorige week ontvangen en dan is het toch wel leuk om te werkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
sterkte
Ik ga gezellig drinken bij tas
*zet een val*quote:
lees: nog meer postcountgeilerds bij elkaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
Grappig al die mensen die komen kijken hier nadat 'we' zo hoog staan/stonden in de dagcijfers
Vind ik wel leuk
Insinueer je nu dat ik hier kom voor de postcountquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
Grappig al die mensen die komen kijken hier nadat 'we' zo hoog staan/stonden in de dagcijfers
Vind ik wel leuk
Hou jij je mond en ga naar je eigen cougarquote:
Die staat momenteel onder de douche!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou jij je mond en ga naar je eigen cougar
Neuhj, heul niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik hier kom voor de postcount?
Probleem, ik ben geen jongeman.quote:
Des te meer redenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat momenteel onder de douche!
quote:
Wat doe je hier nog!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat momenteel onder de douche!
O dat is leeftijdsgebonden?quote:
Ja het geld is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thanks, achja gisteren envelopje van vorige week ontvangen en dan is het toch wel leuk om te werken.
Oh tof.
Een dertigjarige vrouw die jongetje er naast houdt, nah, dat is strafbaar.quote:
Naja, morgen kan ik gelukkig wel uitslapenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het geld is wel lekker
Alleen morgen er om 9 uit dus ik kan het niet te laat maken.
quote:
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;quote:
Yes! Geslaagd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;
Ik heb 2 jongetjes hier ben ik nu strafbaar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dertigjarige vrouw die jongetje er naast houdt, nah, dat is strafbaar.
Wel als je er mee kookt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 2 jongetjes hier ben ik nu strafbaar?
quote:
Hè, dan is het leeftijdsverschil te klein!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;
Nee ik kook voor zequote:
Ik moet voetballen eerste trainingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, morgen kan ik gelukkig wel uitslapen.
[..]
![]()
Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik ga sportenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet voetballen eerste trainingboh rennen met mijn dronken kop
Ik vind het wel leuk om lekker wat te doen op zondag. beetje trainen is ook altijd lachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik ga sporten. Vorig jaar gestopt met voetballen en ik moet zeggen dat het me best bevalt.
Die titel ook: linkse_jankerts_.jpgquote:
Doe dat danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
kutjepikandijvie...
ik wil een liedje zingen
Ik zou zeggen doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
kutjepikandijvie...
ik wil een liedje zingen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef Torrio het volgende:
Puma—a woman in her late twenties and thirties who dates a younger man (i.e., 20-somethings), often considered a "cougar in training". It also means a cougar whose age disparity is less than eight years.
Mja, maar bij voetbal vond ik het altijd zo kut dat je tijdgebonden was, ik fitness nu en ik ga met vrienden en als die niet kunnen en ik wil wel ga ik gewoon alleen bijv. Voetballen an sich is best tof, alleen ga ik het niet meer in competitieverband doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om lekker wat te doen op zondag. beetje trainen is ook altijd lachen
En wat voor 1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha, dan heb ik dus een puma!
Ja daar heb je gewoon gelijk in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, maar bij voetbal vond ik het altijd zo kut dat je tijdgebonden was, ik fitness nu en ik ga met vrienden en als die niet kunnen en ik wil wel ga ik gewoon alleen bijv. Voetballen an sich is best tof, alleen ga ik het niet meer in competitieverband doen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik was vroeger nog wel een pokemon meester
Ja, dat was ook een reden om te stoppen. Heel mijn zaterdag was weg aan anderhalf uur voetballen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja daar heb je gewoon gelijk in.
Soms ben je gewoon je hele zondag kwijt. Ik zie wel hoe het loopt dit jaar.. anders ga ik gewoon 4de voetballen ofzo
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik was vroeger nog wel een pokemon meester
Van Canto - The Mission.quote:
Ik meestal van zondag 11 uur daarzijn en soms eerste dan is het zo 6 uur..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een reden om te stoppen. Heel mijn zaterdag was weg aan anderhalf uur voetballen.
Sowieso, Frieslandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
Friese K3-act zorgt voor ophef in België
Oma's in de coffeeshop ipv Oma's aan de top
Ja, wij ook rond 10/11 uur en dan als het een uitwedstrijd was een uur ofzo rijden, 1 uur half 2 voetballen, 3/half 4 klaar omkleden, dan weer een uur terug en hop dan was het wel weer half 6 ofzo. En als je dan wissel begint heb je net een half uurtje speeltijd en wel heel je dag kwijtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik meestal van zondag 11 uur daarzijn en soms eerste dan is het zo 6 uur..
Net wel ff jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Doet fok bij jullie ook raar ?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon het eerste wat in je opkomt
De buren al uit coma?
Net een blank page en een foutcode, nu alles opgelost naar het schijnt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Doet fok bij jullie ook raar ?
Hoi.quote:
Gelukkig nooit verder dan een uur hier ! bankzitten bij 1 is wel fijn.. gratis eten en drinkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sowieso, Friesland.
[..]
Ja, wij ook rond 10/11 uur en dan als het een uitwedstrijd was een uur ofzo rijden, 1 uur half 2 voetballen, 3/half 4 klaar omkleden, dan weer een uur terug en hop dan was het wel weer half 6 ofzo. En als je dan wissel begint heb je net een half uurtje speeltijd en wel heel je dag kwijt.
Gelukkigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net een blank page en een foutcode, nu alles opgelost naar het schijnt.
Wut, dat hebben wij nooit gehad, gratis voedselquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig nooit verder dan een uur hier ! bankzitten bij 1 is wel fijn.. gratis eten en drinkendaar hoef ik niet voor te spelen
[..]
Gelukkig
quote:
Hihihiquote:
Wij welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut, dat hebben wij nooit gehad, gratis voedsel![]()
Kusjesdagquote:
Bij de voedselbank kan je gratis voedsel krijgenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut, dat hebben wij nooit gehad, gratis voedsel![]()
Zou dat te eten zijn ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de voedselbank kan je gratis voedsel krijgen
Ik ben er maar mee gestoptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Kally nog strijken?
Ik ga nu even een was erin stoppen... maar ik heb nergens zin in
Ga ook even RCT aanzetten
quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de voedselbank kan je gratis voedsel krijgen
Dat is gelul, een vriendin van mij heeft het een tijdje gehad en dat was gewoon goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Restpartijen, afgekeurd materiaal, of spul dat tegen de houdbaarheidsdatum aanloopt
ja hoor... ik heb een keer voedsel gebracht met me werk, gelijk een rondleiding gekregen... allemaal goede produkten. Ook wel b-merken...quote:
Ik ga morgen wel verderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen... maar wil ook RCT spelen
Ah oke.. leuk om te wetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor... ik heb een keer voedsel gebracht met me werk, gelijk een rondleiding gekregen... allemaal goede produkten. Ook wel b-merken...
hebben jullie het over voetballenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik. Maar niet tijdens het voetballen
.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
nou ja!!! RCT heeft me spel van gister niet opgeslagen
Waar zeg ik dat het niet goed isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is gelul, een vriendin van mij heeft het een tijdje gehad en dat was gewoon goed
Ja, waar iedereen aan heeft zitten zuigenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben jullie het over voetballen
Nou ik kreeg ook nooit eten en drinken tijdens de wedstrijd hoor![]()
In de flessen zat water
Afgekeurd materiaal vind jij goed?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet goed is
En gelul? Dat is wat ze op tv verteld hebben
quote:
tja....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, waar iedereen aan heeft zitten zuigen.
Materiaal, als in verkeerde verpakkingen, teksten op verpakkingen, enz...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Afgekeurd materiaal vind jij goed?
Maar zo is het dus niet, gewoon goed en niks met houdbaarheidsdatums
Ow dat klinkt al andersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef D. het volgende:
[..]
Materiaal, als in verkeerde verpakkingen, teksten op verpakkingen, enz...
Super super lekker vakantie nu en maandag voor 5 dagen naar London dus kan niet beterquote:
.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Super super lekker vakantie nu en maandag voor 5 dagen naar London dus kan niet beter
En met jou ?
Wat wil je allemaal doen in London?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Super super lekker vakantie nu en maandag voor 5 dagen naar London dus kan niet beter
En met jou ?
quote:
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Mooi. Veel plezier alvast.
Met mij gaat het iets minder (veel psychische problemen). Maar momenteel voel ik me best wel redeljik.
maandag, dinsdag en woensdag heb ik excursies de hele dag. Hooguit een avondje niks dus dat gaat veel bezichtingen worden. Donderdag shoppen ! moet ook gebeurenquote:
Laterssquote:
Londenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maandag, dinsdag en woensdag heb ik excursies de hele dag. Hooguit een avondje niks dus dat gaat veel bezichtingen worden. Donderdag shoppen ! moet ook gebeurenen hopelijk nog een museum ergens voor de kunst als ik tijd heb
O maar dat is wel zo slim dan zie je wel de mooie plekkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maandag, dinsdag en woensdag heb ik excursies de hele dag. Hooguit een avondje niks dus dat gaat veel bezichtingen worden. Donderdag shoppen ! moet ook gebeurenen hopelijk nog een museum ergens voor de kunst als ik tijd heb
quote:
quote:
Ik zou een nieuwe pc kopen, 20 minuten opstarttijd is wel erg traagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Kally nog strijken?
Ik ga nu even een was erin stoppen... maar ik heb nergens zin in
Ga ook even RCT aanzetten
Ja ik moet de stad leren kennen voor als ik terug gaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat is wel zo slim dan zie je wel de mooie plekken
Okee,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt vast wel goeddaarnaast heb ik vertrouwen in PSV dus dat zal ook werken
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ik zou een nieuwe pc kopen, 20 minuten opstarttijd is wel erg traag
het seizoen is lang dat weten we maar al te goed !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,![]()
ja ik ben wel benieuwd. De aankopen schijnen goed te zijn, heb ik gelezen dus wie weet kunnen we weer een feestje verwachten op het stadhuisplein. Maar om daarover NU al te dromen, vind ik wel erg voorbarig
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het seizoen is lang dat weten we maar al te goed !
Mensen ik ben weer wegtot morgen als ik terug ben van mijn party
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Later moat! Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mmmm?quote:
Mmmm?quote:
Hmmmquote:
Wil je voor mij gaan werken?quote:
Afwassen, voorgerechten bereiden en ijsjes maken. 7,50 per uur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat moet ik doen, en wat schuift t?
Dat heb ik een paar weken terug gedaan, dus daar liep ik in voorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Kally, heb jij ook al veel vuilniszakken met oude kleding verzameld?
Je werkt in een restaurant?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Afwassen, voorgerechten bereiden en ijsjes maken. 7,50 per uur.
Dat is minder dan wat ik verdien per uur.. dus, neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Afwassen, voorgerechten bereiden en ijsjes maken. 7,50 per uur.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar weken terug gedaan, dus daar liep ik in voor
Ik weet het, maar ik heb het verbannen vandaagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
ik moet nog zó veel doenkeukenkastjes zien er ook niet uit.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb het verbannen vandaag
Jep.quote:
Ah toequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is minder dan wat ik verdien per uur.. dus, nee
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh nou geniet er van
![]()
Bij mij is het zó erg dat ik ook morgen nodig heb. Maandag ben ik ook nog vrij maar dan heb ik een date
oh, ik ga zeker niet 's avonds werken...dat doe ik nooit... tenzij ik er dik voor betaald krijg..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ah toe, het is maar één avond.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik ga zeker niet 's avonds werken...dat doe ik nooit... tenzij ik er dik voor betaald krijg..
of je moet me een kusje geven
geslacht: Manquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik ga zeker niet 's avonds werken...dat doe ik nooit... tenzij ik er dik voor betaald krijg..
of je moet me een kusje geven
Dat is fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Ehm iemand via mijn werkquote:
quote:
Picsquote:
Ow en er zit wel meer in of voor jou eenmalig?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm iemand via mijn werkgeen collega hoor! We gaan maandagmiddag een terrasje pakken. Ik las ergens dat het 30 graden wordt dus dat leek me een goed plan
Waarschijnlijk wordt het wel warme chocolademelk en slagroom....
Nou ik vind hem wel leuk maar ik denk dat het daar ook bij blijft eigenlijk. We hebben niet hetzelfde gevoel voor humor en hij is zo...lief. Ik kan wel wat meer tegengas gebruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow en er zit wel meer in of voor jou eenmalig?
En.. waar stond het vrijheidsbeeld?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Fobo, foto's uit mijn hoogtijdagen, toen ik nog een celeb was
O ja mannen die te lief zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik vind hem wel leuk maar ik denk dat het daar ook bij blijft eigenlijk. We hebben niet hetzelfde gevoel voor humor en hij is zo...lief. Ik kan wel wat meer tegengas gebruiken.
hoezo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:52 schreef Zeroku het volgende:
C_A, mag ik even zeggen dat die radio in je ondertitel fucking episch is?
Toffe muziek enzo.quote:
Hmhm.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Radio Seven.
Luister jij dat ook, ja?
quote:
Bennyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja mannen die te lief zijn![]()
Geef mij maar een vent![]()
En dezelfde humor ook erg belangrijk
Ja, dat wilde ik even melden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik
Ik luister het al 2 jaar ofzo
quote:
De vraag was niet aan mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
van die mannen die alles geweldig vinden wat je doet of zegt
![]()
En ja humoren een beetje algemene ontwikkeling ook
en onafhankelijkheid
![]()
Nou ja, het wordt in ieder gewel wel gezellig maandag
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De vraag was niet aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik ben al wat beter.quote:
Half uurtjequote:
Zwangerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben al wat beter.Wel beetje misselijk nog, maar misschien ben ik gewoon zwanger
Nee maar hoe is het met jou? Gaat goed met de mannen zie ik?
Vonkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zwanger![]()
Heb wel een date maar eigenlijk is het meer voor de gezelligheid. Ik vind hem wel leuk maar die vonk gaat er niet komen denk ik. We zien het wel
Nou toch leuk toch. Ik bedoel, als hij er niet meer van verwacht, dat is altijd wel irritant.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zwanger![]()
Heb wel een date maar eigenlijk is het meer voor de gezelligheid. Ik vind hem wel leuk maar die vonk gaat er niet komen denk ik. We zien het wel
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou toch leuk toch. Ik bedoel, als hij er niet meer van verwacht, dat is altijd wel irritant.
quote:
quote:
Succes en eenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
kut heb ik eindelijk een park uitgespeeld... slaat dat klote spel niet op
Ik ga eten maken....
Je bent de PI vergetenquote:
Zou wel stoer zijn, op je eerste date al aankomen met trouwringenquote:
Kut ik wist hetquote:
Of op de eerste date vragen of je familie last heeft van erfelijke ziektes, voor als jullie zwanger willen worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou wel stoer zijn, op je eerste date al aankomen met trouwringen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben daar wel duidelijk inquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou toch leuk toch. Ik bedoel, als hij er niet meer van verwacht, dat is altijd wel irritant.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of op de eerste date vragen of je familie last heeft van erfelijke ziektes, voor als jullie zwanger willen worden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of op de eerste date vragen of je familie last heeft van erfelijke ziektes, voor als jullie zwanger willen worden.
Quequote:
Dat doet me denken aan Friendsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Omg en al helemaal het 'als jullie zwanger willen worden'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omg en al helemaal het 'als jullie zwanger willen worden'![]()
Er is er toch écht maar één die zwanger is...en baart
Ja. ''We zijn zwanger''quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omg en al helemaal het 'als jullie zwanger willen worden'![]()
Er is er toch écht maar één die zwanger is...en baart
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. ''We zijn zwanger''
Fok dat, de vrouw moet dat kind eruit persen en haar vagina open splijten dus zij mag ook de credits ontvangen, verdomme.
Ooh, best schandalig eindelijkquote:
JajajJAJA genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. ''We zijn zwanger''
Fok dat, de vrouw moet dat kind eruit persen en haar vagina open splijten dus zij mag ook de credits ontvangen, verdomme.
quote:
Of mannen die betuttelend zijnquote:
Mijn gezicht ging zo:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of mannen die betuttelend zijn![]()
Vriendin van mj had pas een vriendje, hij belde haar op om te vragebn of hij lansg mocht komen: "Hoi drollie (geen geintje!!) zal ik zo bij je langskomen? Dan gaan we lekker vrijen."
![]()
Volgens mij heeft ze opgehangen en nooit meer opgenomen....
[..]
Ja. ''We zijn zwanger''
Mocht dat erdoor komen, zal ik toezicht houden.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vriendin van mj had pas een vriendje, hij belde haar op om te vragebn of hij lansg mocht komen: "Hoi drollie (geen geintje!!) zal ik zo bij je langskomen? Dan gaan we lekker vrijen."
![]()
Ik heb ook heel hard gelachen en daarna wilde ik mijn oren wassen met zeepquote:
''Dan gaan we lekker vrijen''quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
"Hoi Drollie"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Dan gaan we lekker vrijen''
''''
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mocht dat erdoor komen, zal ik toezicht houden.
Wat is daar mis mee?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Dan gaan we lekker vrijen''
''''
Ik heb hier niet eens een reactie opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ook wel eens gehad trouwens dat iemand bij een eerste ontmoeting al begon over kindernamen![]()
Oh ik heb hem zo geblocktIk was hem echt vergeten. Hij ging mijn geboortegetal uitreken en had hele analyses en stuff....
quote:
[..]
Ja. ''We zijn zwanger''
quote:
Jij snapt het.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hier niet eens een reactie op![]()
Deze dekt het niet
Waren dat allemaal Amsterdamse jongens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ook wel eens gehad trouwens dat iemand bij een eerste ontmoeting al begon over kindernamen![]()
Oh ik heb hem zo geblocktIk was hem echt vergeten. Hij ging mijn geboortegetal uitreken en had hele analyses en stuff....
En terechtquote:
quote:
Tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
hey hey
Ben er weer ff, dadelijk naar de efteling
Doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk iets op antwoorden, maar misschien is het verstandig dat maar niet te doen
Iets met stapel en hard lopen.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk iets op antwoorden, maar misschien is het verstandig dat maar niet te doen
Nee, die vriend van die vriendin was ooit Canadees geloof ik en die jongen die mijn toekomst ging verspellen kwam uit Brabant, sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waren dat allemaal Amsterdamse jongens?
Nee goed zo, want dan vind ik Amsterdammers nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, die vriend van die vriendin was ooit Canadees geloof ik en die jongen die mijn toekomst ging verspellen kwam uit Brabant, sorry
hiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
hey hey
Ben er weer ff, dadelijk naar de efteling
jah is tot 0:00 openquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef Rauzer het volgende:
Je gaat op dit tijdstip nog naar de Efteling?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee goed zo, want dan vind ik Amsterdammers nog steeds leuk.
Niks tegen Brabantquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, die vriend van die vriendin was ooit Canadees geloof ik en die jongen die mijn toekomst ging verspellen kwam uit Brabant, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |