Tweede flesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al aan de tweede fles![]()
Maar dat is het niet, gewoon te kort geslapen![]()
En dat al de hele week
het zijn twee merreis van 2 jaar.quote:
Hmm. Tja, ze vragen wel aardig wat tijd volgens mij. De vader van een vriend van me is er ook echt altijd mee bezig en die heeft er twee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zijn twee merreis van 2 jaar.
Ik heb er gewoon geen tijd meer voor.
Ik hou het gewoon bij de grote paarden
Beter neem je een notitieblokquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef Pheno het volgende:
Gaarheid, ik wil vandaag nog twee previews schrijven van donderdag, maar ik heb een writersblock.
Uhh nee, weer in mijn ritme komen na de vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tweede fles![]()
Komt het door de warmte dat je zo slecht slaapt? Mijn slaapkamer koelt nu pas weer af
Waarom moest ik lachenquote:
Zinloos, dan moet ik het alsnog overtypenquote:
Kallyquote:
quote:
quote:
OH, ONGESTELD.quote:
sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Last van m'n rug en vanavond moet ik nog voor 60 man helpen eten verzorgen en afwassen.
Zeg dan cougarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH, ONGESTELD.
EN JA, IK BEN TE LUI OM DE CAPSLOCK UIT TE ZETTEN.
dan cougarquote:
Thanks, achja gisteren envelopje van vorige week ontvangen en dan is het toch wel leuk om te werkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
sterkte
Ik ga gezellig drinken bij tas
*zet een val*quote:
lees: nog meer postcountgeilerds bij elkaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
Grappig al die mensen die komen kijken hier nadat 'we' zo hoog staan/stonden in de dagcijfers
Vind ik wel leuk
Insinueer je nu dat ik hier kom voor de postcountquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
Grappig al die mensen die komen kijken hier nadat 'we' zo hoog staan/stonden in de dagcijfers
Vind ik wel leuk
Hou jij je mond en ga naar je eigen cougarquote:
Die staat momenteel onder de douche!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou jij je mond en ga naar je eigen cougar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |