Nou ja, als het niet te snel gaat, kan het gezellig zijn.quote:
Ik zat al aan de tweede flesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was het vanochtend heel evenIk ben er op de een of andere manier weer bovenop gekomen. Man, die fles ging hard gisteren
Dat doe ik normaal nooit
Hoe oud/jong zijn ze?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat valt heel erg mee.
het vertekent een beetje door de foto
quote:
Jawel man, postcountquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, als het niet te snel gaat, kan het gezellig zijn.
Goeie, dat zal ik tegen mijn vrouw proberen te zeggen als ze weer eens vraagt of ze niet te dik lijkt op een foto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat valt heel erg mee.
het vertekent een beetje door de foto
Met mij goed hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's ff geleden. Hoe is't?
[..]
Doen ze goed.
Ditquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goeie, dat zal ik tegen mijn vrouw proberen te zeggen als ze weer eens vraagt of ze niet te dik lijkt op een foto.
Daar is MEN toch voor?quote:
Mwa. Last van m'n rug en vanavond moet ik nog voor 60 man helpen eten verzorgen en afwassen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met mij goed hemet jou vast ook
Ik ben hier sinds gister
Dat uh, verklaart een boel.quote:
Laat maar.quote:
Sarcasme Pheno, sarcasme.quote:
Goede, die zal ik eens gebruiken als mijn vrouw....quote:
Idem dusquote:
Ja, die kut PI altijdquote:
Tweede flesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al aan de tweede fles![]()
Maar dat is het niet, gewoon te kort geslapen![]()
En dat al de hele week
het zijn twee merreis van 2 jaar.quote:
Hmm. Tja, ze vragen wel aardig wat tijd volgens mij. De vader van een vriend van me is er ook echt altijd mee bezig en die heeft er twee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zijn twee merreis van 2 jaar.
Ik heb er gewoon geen tijd meer voor.
Ik hou het gewoon bij de grote paarden
Beter neem je een notitieblokquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef Pheno het volgende:
Gaarheid, ik wil vandaag nog twee previews schrijven van donderdag, maar ik heb een writersblock.
Uhh nee, weer in mijn ritme komen na de vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tweede fles![]()
Komt het door de warmte dat je zo slecht slaapt? Mijn slaapkamer koelt nu pas weer af
Waarom moest ik lachenquote:
Zinloos, dan moet ik het alsnog overtypenquote:
Kallyquote:
quote:
quote:
OH, ONGESTELD.quote:
sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Last van m'n rug en vanavond moet ik nog voor 60 man helpen eten verzorgen en afwassen.
Zeg dan cougarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH, ONGESTELD.
EN JA, IK BEN TE LUI OM DE CAPSLOCK UIT TE ZETTEN.
dan cougarquote:
Thanks, achja gisteren envelopje van vorige week ontvangen en dan is het toch wel leuk om te werkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
sterkte
Ik ga gezellig drinken bij tas
*zet een val*quote:
lees: nog meer postcountgeilerds bij elkaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
Grappig al die mensen die komen kijken hier nadat 'we' zo hoog staan/stonden in de dagcijfers
Vind ik wel leuk
Insinueer je nu dat ik hier kom voor de postcountquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
Grappig al die mensen die komen kijken hier nadat 'we' zo hoog staan/stonden in de dagcijfers
Vind ik wel leuk
Hou jij je mond en ga naar je eigen cougarquote:
Die staat momenteel onder de douche!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou jij je mond en ga naar je eigen cougar
Neuhj, heul niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik hier kom voor de postcount?
Probleem, ik ben geen jongeman.quote:
Des te meer redenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat momenteel onder de douche!
quote:
Wat doe je hier nog!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat momenteel onder de douche!
O dat is leeftijdsgebonden?quote:
Ja het geld is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thanks, achja gisteren envelopje van vorige week ontvangen en dan is het toch wel leuk om te werken.
Oh tof.
Een dertigjarige vrouw die jongetje er naast houdt, nah, dat is strafbaar.quote:
Naja, morgen kan ik gelukkig wel uitslapenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het geld is wel lekker
Alleen morgen er om 9 uit dus ik kan het niet te laat maken.
quote:
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;quote:
Yes! Geslaagd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;
Ik heb 2 jongetjes hier ben ik nu strafbaar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dertigjarige vrouw die jongetje er naast houdt, nah, dat is strafbaar.
Wel als je er mee kookt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 2 jongetjes hier ben ik nu strafbaar?
quote:
Hè, dan is het leeftijdsverschil te klein!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;
Nee ik kook voor zequote:
Ik moet voetballen eerste trainingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, morgen kan ik gelukkig wel uitslapen.
[..]
![]()
Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik ga sportenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet voetballen eerste trainingboh rennen met mijn dronken kop
Ik vind het wel leuk om lekker wat te doen op zondag. beetje trainen is ook altijd lachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik ga sporten. Vorig jaar gestopt met voetballen en ik moet zeggen dat het me best bevalt.
Die titel ook: linkse_jankerts_.jpgquote:
Doe dat danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
kutjepikandijvie...
ik wil een liedje zingen
Ik zou zeggen doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
kutjepikandijvie...
ik wil een liedje zingen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef Torrio het volgende:
Puma—a woman in her late twenties and thirties who dates a younger man (i.e., 20-somethings), often considered a "cougar in training". It also means a cougar whose age disparity is less than eight years.
Mja, maar bij voetbal vond ik het altijd zo kut dat je tijdgebonden was, ik fitness nu en ik ga met vrienden en als die niet kunnen en ik wil wel ga ik gewoon alleen bijv. Voetballen an sich is best tof, alleen ga ik het niet meer in competitieverband doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om lekker wat te doen op zondag. beetje trainen is ook altijd lachen
En wat voor 1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha, dan heb ik dus een puma!
Ja daar heb je gewoon gelijk in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, maar bij voetbal vond ik het altijd zo kut dat je tijdgebonden was, ik fitness nu en ik ga met vrienden en als die niet kunnen en ik wil wel ga ik gewoon alleen bijv. Voetballen an sich is best tof, alleen ga ik het niet meer in competitieverband doen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik was vroeger nog wel een pokemon meester
Ja, dat was ook een reden om te stoppen. Heel mijn zaterdag was weg aan anderhalf uur voetballen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja daar heb je gewoon gelijk in.
Soms ben je gewoon je hele zondag kwijt. Ik zie wel hoe het loopt dit jaar.. anders ga ik gewoon 4de voetballen ofzo
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik was vroeger nog wel een pokemon meester
Van Canto - The Mission.quote:
Ik meestal van zondag 11 uur daarzijn en soms eerste dan is het zo 6 uur..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een reden om te stoppen. Heel mijn zaterdag was weg aan anderhalf uur voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |