Neuhj, heul niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik hier kom voor de postcount?
Probleem, ik ben geen jongeman.quote:
Des te meer redenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat momenteel onder de douche!
quote:
Wat doe je hier nog!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat momenteel onder de douche!
O dat is leeftijdsgebonden?quote:
Ja het geld is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thanks, achja gisteren envelopje van vorige week ontvangen en dan is het toch wel leuk om te werken.
Oh tof.
Een dertigjarige vrouw die jongetje er naast houdt, nah, dat is strafbaar.quote:
Naja, morgen kan ik gelukkig wel uitslapenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het geld is wel lekker
Alleen morgen er om 9 uit dus ik kan het niet te laat maken.
quote:
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;quote:
Yes! Geslaagd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;
Ik heb 2 jongetjes hier ben ik nu strafbaar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dertigjarige vrouw die jongetje er naast houdt, nah, dat is strafbaar.
Wel als je er mee kookt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 2 jongetjes hier ben ik nu strafbaar?
quote:
Hè, dan is het leeftijdsverschil te klein!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Some feel that a cougar can be as young as 35, but women of this age would not be viewed as cougars unless their sexual conquests were no older than 25;
Nee ik kook voor zequote:
Ik moet voetballen eerste trainingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, morgen kan ik gelukkig wel uitslapen.
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |