Ow dat klinkt al andersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef D. het volgende:
[..]
Materiaal, als in verkeerde verpakkingen, teksten op verpakkingen, enz...
Super super lekker vakantie nu en maandag voor 5 dagen naar London dus kan niet beterquote:
.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Super super lekker vakantie nu en maandag voor 5 dagen naar London dus kan niet beter
En met jou ?
Wat wil je allemaal doen in London?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Super super lekker vakantie nu en maandag voor 5 dagen naar London dus kan niet beter
En met jou ?
quote:
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Mooi. Veel plezier alvast.
Met mij gaat het iets minder (veel psychische problemen). Maar momenteel voel ik me best wel redeljik.
maandag, dinsdag en woensdag heb ik excursies de hele dag. Hooguit een avondje niks dus dat gaat veel bezichtingen worden. Donderdag shoppen ! moet ook gebeurenquote:
Laterssquote:
Londenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maandag, dinsdag en woensdag heb ik excursies de hele dag. Hooguit een avondje niks dus dat gaat veel bezichtingen worden. Donderdag shoppen ! moet ook gebeurenen hopelijk nog een museum ergens voor de kunst als ik tijd heb
O maar dat is wel zo slim dan zie je wel de mooie plekkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maandag, dinsdag en woensdag heb ik excursies de hele dag. Hooguit een avondje niks dus dat gaat veel bezichtingen worden. Donderdag shoppen ! moet ook gebeurenen hopelijk nog een museum ergens voor de kunst als ik tijd heb
quote:
quote:
Ik zou een nieuwe pc kopen, 20 minuten opstarttijd is wel erg traagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Kally nog strijken?
Ik ga nu even een was erin stoppen... maar ik heb nergens zin in
Ga ook even RCT aanzetten
Ja ik moet de stad leren kennen voor als ik terug gaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat is wel zo slim dan zie je wel de mooie plekken
Okee,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt vast wel goeddaarnaast heb ik vertrouwen in PSV dus dat zal ook werken
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ik zou een nieuwe pc kopen, 20 minuten opstarttijd is wel erg traag
het seizoen is lang dat weten we maar al te goed !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,![]()
ja ik ben wel benieuwd. De aankopen schijnen goed te zijn, heb ik gelezen dus wie weet kunnen we weer een feestje verwachten op het stadhuisplein. Maar om daarover NU al te dromen, vind ik wel erg voorbarig
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het seizoen is lang dat weten we maar al te goed !
Mensen ik ben weer wegtot morgen als ik terug ben van mijn party
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Later moat! Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mmmm?quote:
Mmmm?quote:
Hmmmquote:
Wil je voor mij gaan werken?quote:
Afwassen, voorgerechten bereiden en ijsjes maken. 7,50 per uur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat moet ik doen, en wat schuift t?
Dat heb ik een paar weken terug gedaan, dus daar liep ik in voorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Kally, heb jij ook al veel vuilniszakken met oude kleding verzameld?
Je werkt in een restaurant?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Afwassen, voorgerechten bereiden en ijsjes maken. 7,50 per uur.
Dat is minder dan wat ik verdien per uur.. dus, neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Afwassen, voorgerechten bereiden en ijsjes maken. 7,50 per uur.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar weken terug gedaan, dus daar liep ik in voor
Ik weet het, maar ik heb het verbannen vandaagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
ik moet nog zó veel doenkeukenkastjes zien er ook niet uit.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb het verbannen vandaag
Jep.quote:
Ah toequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is minder dan wat ik verdien per uur.. dus, nee
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh nou geniet er van
![]()
Bij mij is het zó erg dat ik ook morgen nodig heb. Maandag ben ik ook nog vrij maar dan heb ik een date
oh, ik ga zeker niet 's avonds werken...dat doe ik nooit... tenzij ik er dik voor betaald krijg..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ah toe, het is maar één avond.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik ga zeker niet 's avonds werken...dat doe ik nooit... tenzij ik er dik voor betaald krijg..
of je moet me een kusje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |