Sowieso, Frieslandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
Friese K3-act zorgt voor ophef in België
Oma's in de coffeeshop ipv Oma's aan de top
Ja, wij ook rond 10/11 uur en dan als het een uitwedstrijd was een uur ofzo rijden, 1 uur half 2 voetballen, 3/half 4 klaar omkleden, dan weer een uur terug en hop dan was het wel weer half 6 ofzo. En als je dan wissel begint heb je net een half uurtje speeltijd en wel heel je dag kwijtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik meestal van zondag 11 uur daarzijn en soms eerste dan is het zo 6 uur..
Net wel ff jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Doet fok bij jullie ook raar ?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon het eerste wat in je opkomt
De buren al uit coma?
Net een blank page en een foutcode, nu alles opgelost naar het schijnt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Doet fok bij jullie ook raar ?
Hoi.quote:
Gelukkig nooit verder dan een uur hier ! bankzitten bij 1 is wel fijn.. gratis eten en drinkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sowieso, Friesland.
[..]
Ja, wij ook rond 10/11 uur en dan als het een uitwedstrijd was een uur ofzo rijden, 1 uur half 2 voetballen, 3/half 4 klaar omkleden, dan weer een uur terug en hop dan was het wel weer half 6 ofzo. En als je dan wissel begint heb je net een half uurtje speeltijd en wel heel je dag kwijt.
Gelukkigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net een blank page en een foutcode, nu alles opgelost naar het schijnt.
Wut, dat hebben wij nooit gehad, gratis voedselquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig nooit verder dan een uur hier ! bankzitten bij 1 is wel fijn.. gratis eten en drinkendaar hoef ik niet voor te spelen
[..]
Gelukkig
quote:
Hihihiquote:
Wij welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut, dat hebben wij nooit gehad, gratis voedsel![]()
Kusjesdagquote:
Bij de voedselbank kan je gratis voedsel krijgenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut, dat hebben wij nooit gehad, gratis voedsel![]()
Zou dat te eten zijn ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de voedselbank kan je gratis voedsel krijgen
Ik ben er maar mee gestoptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Kally nog strijken?
Ik ga nu even een was erin stoppen... maar ik heb nergens zin in
Ga ook even RCT aanzetten
quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de voedselbank kan je gratis voedsel krijgen
Dat is gelul, een vriendin van mij heeft het een tijdje gehad en dat was gewoon goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Restpartijen, afgekeurd materiaal, of spul dat tegen de houdbaarheidsdatum aanloopt
ja hoor... ik heb een keer voedsel gebracht met me werk, gelijk een rondleiding gekregen... allemaal goede produkten. Ook wel b-merken...quote:
Ik ga morgen wel verderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen... maar wil ook RCT spelen
Ah oke.. leuk om te wetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor... ik heb een keer voedsel gebracht met me werk, gelijk een rondleiding gekregen... allemaal goede produkten. Ook wel b-merken...
hebben jullie het over voetballenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik. Maar niet tijdens het voetballen
.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
nou ja!!! RCT heeft me spel van gister niet opgeslagen
Waar zeg ik dat het niet goed isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is gelul, een vriendin van mij heeft het een tijdje gehad en dat was gewoon goed
Ja, waar iedereen aan heeft zitten zuigenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben jullie het over voetballen
Nou ik kreeg ook nooit eten en drinken tijdens de wedstrijd hoor![]()
In de flessen zat water
Afgekeurd materiaal vind jij goed?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet goed is
En gelul? Dat is wat ze op tv verteld hebben
quote:
tja....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, waar iedereen aan heeft zitten zuigen.
Materiaal, als in verkeerde verpakkingen, teksten op verpakkingen, enz...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Afgekeurd materiaal vind jij goed?
Maar zo is het dus niet, gewoon goed en niks met houdbaarheidsdatums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |