Wat is daar mis mee?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou wel stoer zijn, op je eerste date al aankomen met trouwringen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Dan gaan we lekker vrijen''
''''
Ik heb hier niet eens een reactie opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ook wel eens gehad trouwens dat iemand bij een eerste ontmoeting al begon over kindernamen![]()
Oh ik heb hem zo geblocktIk was hem echt vergeten. Hij ging mijn geboortegetal uitreken en had hele analyses en stuff....
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. ''We zijn zwanger''
Fok dat, de vrouw moet dat kind eruit persen en haar vagina open splijten dus zij mag ook de credits ontvangen, verdomme.
quote:
Jij snapt het.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hier niet eens een reactie op![]()
Deze dekt het niet
Waren dat allemaal Amsterdamse jongens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ook wel eens gehad trouwens dat iemand bij een eerste ontmoeting al begon over kindernamen![]()
Oh ik heb hem zo geblocktIk was hem echt vergeten. Hij ging mijn geboortegetal uitreken en had hele analyses en stuff....
En terechtquote:
quote:
Tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
hey hey
Ben er weer ff, dadelijk naar de efteling
Doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk iets op antwoorden, maar misschien is het verstandig dat maar niet te doen
Iets met stapel en hard lopen.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk iets op antwoorden, maar misschien is het verstandig dat maar niet te doen
Nee, die vriend van die vriendin was ooit Canadees geloof ik en die jongen die mijn toekomst ging verspellen kwam uit Brabant, sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waren dat allemaal Amsterdamse jongens?
Nee goed zo, want dan vind ik Amsterdammers nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, die vriend van die vriendin was ooit Canadees geloof ik en die jongen die mijn toekomst ging verspellen kwam uit Brabant, sorry
hiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
hey hey
Ben er weer ff, dadelijk naar de efteling
jah is tot 0:00 openquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef Rauzer het volgende:
Je gaat op dit tijdstip nog naar de Efteling?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee goed zo, want dan vind ik Amsterdammers nog steeds leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |