quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of op de eerste date vragen of je familie last heeft van erfelijke ziektes, voor als jullie zwanger willen worden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of op de eerste date vragen of je familie last heeft van erfelijke ziektes, voor als jullie zwanger willen worden.
Quequote:
Dat doet me denken aan Friendsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Omg en al helemaal het 'als jullie zwanger willen worden'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omg en al helemaal het 'als jullie zwanger willen worden'![]()
Er is er toch écht maar één die zwanger is...en baart
Ja. ''We zijn zwanger''quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omg en al helemaal het 'als jullie zwanger willen worden'![]()
Er is er toch écht maar één die zwanger is...en baart
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. ''We zijn zwanger''
Fok dat, de vrouw moet dat kind eruit persen en haar vagina open splijten dus zij mag ook de credits ontvangen, verdomme.
Ooh, best schandalig eindelijkquote:
JajajJAJA genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. ''We zijn zwanger''
Fok dat, de vrouw moet dat kind eruit persen en haar vagina open splijten dus zij mag ook de credits ontvangen, verdomme.
quote:
Of mannen die betuttelend zijnquote:
Mijn gezicht ging zo:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of mannen die betuttelend zijn![]()
Vriendin van mj had pas een vriendje, hij belde haar op om te vragebn of hij lansg mocht komen: "Hoi drollie (geen geintje!!) zal ik zo bij je langskomen? Dan gaan we lekker vrijen."
![]()
Volgens mij heeft ze opgehangen en nooit meer opgenomen....
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. ''We zijn zwanger''
Mocht dat erdoor komen, zal ik toezicht houden.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vriendin van mj had pas een vriendje, hij belde haar op om te vragebn of hij lansg mocht komen: "Hoi drollie (geen geintje!!) zal ik zo bij je langskomen? Dan gaan we lekker vrijen."
![]()
Ik heb ook heel hard gelachen en daarna wilde ik mijn oren wassen met zeepquote:
''Dan gaan we lekker vrijen''quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
"Hoi Drollie"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Dan gaan we lekker vrijen''
''''
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mocht dat erdoor komen, zal ik toezicht houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |