geslacht: Manquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik ga zeker niet 's avonds werken...dat doe ik nooit... tenzij ik er dik voor betaald krijg..
of je moet me een kusje geven
Dat is fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Ehm iemand via mijn werkquote:
quote:
Picsquote:
Ow en er zit wel meer in of voor jou eenmalig?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm iemand via mijn werkgeen collega hoor! We gaan maandagmiddag een terrasje pakken. Ik las ergens dat het 30 graden wordt dus dat leek me een goed plan
Waarschijnlijk wordt het wel warme chocolademelk en slagroom....
Nou ik vind hem wel leuk maar ik denk dat het daar ook bij blijft eigenlijk. We hebben niet hetzelfde gevoel voor humor en hij is zo...lief. Ik kan wel wat meer tegengas gebruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow en er zit wel meer in of voor jou eenmalig?
En.. waar stond het vrijheidsbeeld?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Fobo, foto's uit mijn hoogtijdagen, toen ik nog een celeb was
O ja mannen die te lief zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik vind hem wel leuk maar ik denk dat het daar ook bij blijft eigenlijk. We hebben niet hetzelfde gevoel voor humor en hij is zo...lief. Ik kan wel wat meer tegengas gebruiken.
hoezo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:52 schreef Zeroku het volgende:
C_A, mag ik even zeggen dat die radio in je ondertitel fucking episch is?
Toffe muziek enzo.quote:
Hmhm.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Radio Seven.
Luister jij dat ook, ja?
quote:
Bennyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja mannen die te lief zijn![]()
Geef mij maar een vent![]()
En dezelfde humor ook erg belangrijk
Ja, dat wilde ik even melden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik
Ik luister het al 2 jaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |