Dat klinkt als een laptopschermpje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef djayzz het volgende:
Ik heb een nieuwe monitor, en de maximale resolutie is 1366 x 768
Dudequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Mensen zonder foto in hun fobo hebben iets te verbergen!
Ze zijn of extreem lelijk en willen op hun persoonlijkheid beoordeeld worden en zo een kans krijgen. Of ze zijn extreeeeeem knap en willen op hun persoonlijkheid beoordeeld worden en niet alleen op hun stunning exotic good looks.
Zo. En zo is het. En niet anders.
Hoi.quote:
ik wil op straat niet op mn Fok!-persoonlijkheid veroordeeld wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Ze zijn of extreem lelijk en willen op hun persoonlijkheid beoordeeld worden en zo een kans krijgen. Of ze zijn extreeeeeem knap en willen op hun persoonlijkheid beoordeeld worden en niet alleen op hun stunning exotic good looks.
Nee, het is een HP breedbeeldscherm, v185es.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
ik wil buiten Fok! juist niet op mn persoonlijkheid veroordeeld worden
In mijn hoofd zie jij eruit als Robert Pattinsonquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
ik wil buiten Fok! juist niet op mn persoonlijkheid veroordeeld worden
In mijn hoofd ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie jij eruit als Robert Pattinson
Gewoon hem afzeggen, en met mij daten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Van de week gedate met een kerel, ik was niet razend enthousiast erna, maar wilde het nog wel een kans geven. Gezien hij wel erg enthousiast is en ik gewoon moeilijk aan iemand bind en laatste tijd totaal geen gevoel heb voor gasten. Toen ben ik met mn dronken hoofd de dag erna bij hem 's nachts langsgegaan (dag erna ging hij op vakantie) Maar na die nacht ben ik er eigenlijk helemaal zeker over dat 't niks gaat worden. Bleh, nou kan ik hem fijn gaan vertellen dat t niet gaat werken en hij zit waarschinlijk te smachten naar een tweede date. Ik voel me evilOh wacht, ben ik ook
Date zoveel dat geen vervolg heeftWaar zijn die leuke mannen?
Of ze willen niet dat bekende mensen erachter komen dat je op FOK! zit te posten? Daarom haal ik mn foto wel eens weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Hey, een nieuwe!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Van de week gedate met een kerel, ik was niet razend enthousiast erna, maar wilde het nog wel een kans geven. Gezien hij wel erg enthousiast is en ik gewoon moeilijk aan iemand bind en laatste tijd totaal geen gevoel heb voor gasten. Toen ben ik met mn dronken hoofd de dag erna bij hem 's nachts langsgegaan (dag erna ging hij op vakantie) Maar na die nacht ben ik er eigenlijk helemaal zeker over dat 't niks gaat worden. Bleh, nou kan ik hem fijn gaan vertellen dat t niet gaat werken en hij zit waarschinlijk te smachten naar een tweede date. Ik voel me evilOh wacht, ben ik ook
Ja sorry, maar ik zit wel in Team Jacob en niet in Team Edward. Is dat erg?quote:
Hey, dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe!
Welkom cockteasing bitch!
Emoquote:
En daar ben je trots op?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom heb jij ook zo'n pracht foto uitgezocht.
Zal jij ff bedrogen uitkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie jij eruit als Robert Pattinson
Zolang hij z´n ogen dicht houdt nietquote:
Indd. Al zal Malah wel een Engels accent moeten aanleren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang hij z´n ogen dicht houdt niet
Welkom in Singles dan maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Hij glittert niet in het zonlicht?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik zit wel in Team Jacob en niet in Team Edward. Is dat erg?
Ach, praten met volle mond is al zo moeilijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Al zal Malah wel een Engels accent moeten aanleren.
Een paar hier in singles, genoeg in andere topics.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Heej, hoe ging het werken nog gisteren ?quote:
+1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom graag op de juiste momenten binnen.
Ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, hoe ging het werken nog gisteren ?
Leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ge-wel-dig.Ik begon chaggie, werd vrolijk door mijn collega, werd chaggie door een zeurnegert en werd vrolijk van een hele leuke gast.
Dit was géén goed moment!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom graag op de juiste momenten binnen.
Dan zijn we wel wat topics verder denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef Elvanera het volgende:
Tijd om te douchen en naar mn ouders te gaan, tot over een paar uutjes
Dank je !quote:
Indo? ik ben ook een beetje indo....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dit was géén goed moment!
Hup, terug naar de indo van je dromen
Jawel, zeer goed moment.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dit was géén goed moment!
Hup, terug naar de indo van je dromen
Ja, daar kende ik je al van.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef Krullehoofd het volgende:
Dank je !
Ik post wel eens in het datingsite ervaringen topic. Misschien heb je mij wel eens gezien daar
Tofquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ge-wel-dig.Ik begon chaggie, werd vrolijk door mijn collega, werd chaggie door een zeurnegert en werd vrolijk van een hele leuke gast.
Alles door elkaar dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
En wat het is weet ik niet. Hij lijkt Hindoestaans, Surinaams of iets Indisch-achtig.
Ja, daar val jij wel op iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
En wat het is weet ik niet. Hij lijkt Hindoestaans, Surinaams of iets Indisch-achtig.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles door elkaar dan waarschijnlijk
quote:
Oh, een koelie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
Is dat die "oudere" collega?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
Weet alleen niet of hij vrijgezel is, zo ja...dan is hij voor mij.
Zou ze dan ook op mij kunnen vallen?quote:
Get in line Venco. Ik ben al langer single.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
Weet alleen niet of hij vrijgezel is, zo ja...dan is hij voor mij.
*Egoboost slaat aanquote:
Nee nooit. Bij ons was het ook normaal, als oma er was dan aten we warm tussen de middag. Maar nee, echt lekker vind ik het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef vencodark het volgende:
Ieder zn ding wat dat betreft. Ik ben het nog gewend van vroeger toen ik nog bij mijn grootouders at. Op zondag was dat altijd 's middags warm. Ook als zij bij ons kwamen dan gebeurde dat.
Als je 's middags eens ergens gaat lunchen, neem je dan ook nooit iets warms?
Er staat ook vast andere dingen op de kaart waar ik me wel in kan vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Techno het volgende:
Dus een keertje gezellig lunchen in het buitenland waar dit heel gewoon is zit er niet in?
Salade met verse vis en groene aspergesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee nooit. Bij ons was het ook normaal, als oma er was dan aten we warm tussen de middag. Maar nee, echt lekker vind ik het niet.
[..]
Er staat ook vast andere dingen op de kaart waar ik me wel in kan vinden
Nee.quote:
Tuurlijk, bent knappe gast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ze dan ook op mij kunnen vallen?![]()
Hij is veel te euh jong voor jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Get in line Venco. Ik ben al langer single.
En kom nou niet aan met "Jamaar, hij is hetero" want dat vind ik wel zoiets flauws!
Hier eet ik bijna elke dag warm tussen de middag, en dan eet ik s'avonds meestal niet of iets kleins.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee nooit. Bij ons was het ook normaal, als oma er was dan aten we warm tussen de middag. Maar nee, echt lekker vind ik het niet.
[..]
Er staat ook vast andere dingen op de kaart waar ik me wel in kan vinden
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is veel te euh jong voor jou.En woont in mijn buurt, niet in de jouwe en ik zag hem het eerst.
*Egoboost nr. 2 slaat ook aanquote:
Oeh, vencootje is inquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.Deze ontmoette ik gisteravond en hebben iets van een uur zitten praten ofzo. Hebben op dezelfde middelbare school gezeten, zelfs in hetzelfde dorp maar kennen elkaar totaal niet. Hij wordt in november 27 en het klikte gister eigenlijk best goed. Hij neemt vandaag foto mee van hoe hij eruit zag toen op school en ik zou dat ook doen. Heb verteld dat ik toen echt een nerd was enzo maar dat kon hij zich niet voorstellen.
Oh en het is geen collega. We werken voor een ander bedrijf maar onder hetzelfde dak.![]()
Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*Egoboost nr. 2 slaat ook aan![]()
Nu nog zien of ik ook een aardige gast ben natuurlijk
Nee, jij wilt alleen continue datgene wat anderen ook willen of datgene dat je niet kunt krijgenquote:
Dat gebeurt niet zomaar.quote:
Nee, niet echt om eerlijk te zijn. Als ik in de spiegel kijk denk ik niet "wat een mooie vent staat daar".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wat anders.Maar kom op, je weet toch best dat je goeie kop enzo hebt?
I know, daarom ben ik ook blij voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zomaar.Maar lastige is, ik zou ook met die andere gast wat afspreken. En straks wordt het beetje euh...ingewikkeld ofzo.
Hoeft ook niet heel bewust te zijn. Maar lelijk ben je sowieso niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet echt om eerlijk te zijn. Als ik in de spiegel kijk denk ik niet "wat een mooie vent staat daar".
Zorgen voor later.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zomaar.Maar lastige is, ik zou ook met die andere gast wat afspreken. En straks wordt het beetje euh...ingewikkeld ofzo.
Dank je welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeft ook niet heel bewust te zijn. Maar lelijk ben je sowieso niet.
+1 herkenbaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet echt om eerlijk te zijn. Als ik in de spiegel kijk denk ik niet "wat een mooie vent staat daar".
Jij date toch een vrouw daar, of niet? Ohnee, ik hoef niet alles te weten he.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know, daarom ben ik ook blij voor je
Hmmm ja, dat is een beetje problematisch. gewoon kijken hoe het loopt, en waar je het beste gevoel bij hebt ga je eerst afspreken, als dat niks wordt, heb je altijd de ander nog
Ik zou willen dat ik iets te kiezen had![]()
Ik vind het wel wat aandoenlijks ... twee nerds die elkaar destijds niet zagen staan, worden volwassen en denken allebei een superhunk aan de haak te slaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:24 schreef vencodark het volgende:
Dus ik heb zojuist een vreselijke foto uitgezocht uit die tijd.![]()
Maar goed, hij was zelf destijds 40 kilo zwaarder zei hij. Ik moest hm wel gekend hebben.
Tja, voorlopig kan ik toch niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zorgen voor later.En misschien ook wel niet, dus maak je daar niet druk om.
Haha, het zou wel maf zijn. Het is nu geen gespierde, slanke superhunk ofzo maar hij heeft wel uitstraling en ziet er leuk uit enzo. Mooie ogen etc. En stevig is hij nog wel maar niet zo groot als destijds, wat ik begreep. En heel vaag zie ik hm wel voor me van toen maar echt kennen doe ik hem niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat aandoenlijks ... twee nerds die elkaar destijds niet zagen staan, worden volwassen en denken allebei een superhunk aan de haak te slaan
Ja, maar die heeft de afgelopen dagen ook niet laten weten of ze weer beter is... ze had griep.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij date toch een vrouw daar, of niet? Ohnee, ik hoef niet alles te weten he.
spannend hoorquote:Maare, die ene heeft het vorige week gevraagd en ik had hem gister gesmst. Vanmiddag belt ieMaar gisteravond (na die sms) ontmoette ik die ander.
Is wel een leuk script voor een film.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef mahlah het volgende:
Ik vind het wel wat aandoenlijks ... twee nerds die elkaar destijds niet zagen staan, worden volwassen en denken allebei een superhunk aan de haak te slaan
Precies!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, jij wilt alleen continue datgene wat anderen ook willen of datgene dat je niet kunt krijgen
Vanavond weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, voorlopig kan ik toch niet.Maar echt...het was gister zo gezellig.
Even afwachten, ze heeft dr hoofd nu onder het snot enzo he.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft de afgelopen dagen ook niet laten weten of ze weer beter is... ze had griep.
Dus weet niet eens of de volgende date doorgaat.
[..]
spannend hoor
quote:
Maar jij hebt een cabrioquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
+1 herkenbaar.
Maar bij mij is het ook niet zo
Heb je het nou over Ang3l of over mij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, jij wilt alleen continue datgene wat anderen ook willen of datgene dat je niet kunt krijgen
Enjoy!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]Met foto's!
![]()
Maar hij is er meestal rond 9 uur ofzo pas en ik ben om 12 uur klaar vanavond. Dus zal niet lang zijn...of ik moet ff blijven plakken.
Als je je aangesproken voelt over jullie beidequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
Heb je het nou over Ang3l of over mij?
Thx.quote:
Nee, ik ken hem gewoon echt niet. Hij zat ook mogelijk 1 of 2 klassen hoger. Als ik een foto zie, ken ik hm waarschijnlijk alleen van gezicht (en zijn omvang destijds).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Of straks blijkt dat ze elkaar vroeger niet mochten.
Waarom denken zoveel vrouwen /meisjes tegenwoordig dat ze evil / badass o.i.d. zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Haha, dat gaat leuk worden als jullie die foto's aan elkaar laten zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.Het is echt wel maf...we hebben gewoon al die jaren bij elkaar op school en in het dorp gewoond.
En we kennen elkaar totaal niet. Vond het wel leuk dat ie zei dat ie zich niet kon voorstellen dat ik een nerd was toen. "Of ik moet wel erg veranderd zijn", zei hij.
Dat bedacht ik me ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom denken zoveel vrouwen /meisjes tegenwoordig dat ze evil / badass o.i.d. zijn?
Eeuhhm niet om het een of ander, en ik vind djayzz echt een leuke vent, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Vrouwen (de leuke danquote:
Ja, maar daar word ik niet aantrekkerlijk vanquote:
Streetcreditzz, jeweetsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom denken zoveel vrouwen /meisjes tegenwoordig dat ze evil / badass o.i.d. zijn?
Enkel om het feit dat ze wel eens iemand afwijzen ofzo. Zo ja, dan ben ik Adolf Hitler.
Ja precies. Het bestaat niet dat hij mij kent. Ik was onopvallend als de pest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, dat gaat leuk worden als jullie die foto's aan elkaar laten zien
Het was ook niet als steekhoudend argument bedoeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhhm niet om het een of ander, en ik vind djayzz echt een leuke vent, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Vrouwen (de leuke dan) vallen niet op iets als een 'cabrio' maar op iemand.
Het komt nogal lullig over, imo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Het was ook niet als steekhoudend argument bedoeld.
Ik ben nog steeds van mening dat aantrekkelijkheid meer voort komt uit houding en persoonlijkheid dan uit good looksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar daar word ik niet aantrekkerlijk van
Mee eens, maar soms krijg je niet eens de kansquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..] Ik ben nog steeds van mening dat aantrekkelijkheid meer voort komt uit houding en persoonlijkheid dan uit good looks
Zo was het niet bedoeld.quote:
Dat denk ik ook, cabrio is gewoon een leuk extraatjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhhm niet om het een of ander, en ik vind djayzz echt een leuke vent, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Vrouwen (de leuke dan) vallen niet op iets als een 'cabrio' maar op iemand.
Sure, maar looks zorgen voor de 1e interesse, mijn ervaring dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat aantrekkelijkheid meer voort komt uit houding en persoonlijkheid dan uit good looks
Ik voelde me niet beledidg toen hij zei dat ik er niet uit zie, maar wel een cabrio hebquote:
Als iemand je die kans niet eens geeft, dan is zij/hij jouw aandacht niet eens waardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mee eens, maar soms krijg je niet eens de kans
Natuurlijk, net als de boot van mijn vriend. Supertof, maar niet de reden dat ik op hem val.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:36 schreef djayzz het volgende:
Dat denk ik ook, cabrio is gewoon een leuk extraatje
Ik heb nooit gezegd dat je er niet uitzietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik voelde me niet beledidg toen hij zei dat ik er niet uit zie, maar wel een cabrio heb
Onzin ... als jij iemand leuk vindt, moet je ervoor zorgen dat ze je een kans geeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand je die kans niet eens geeft, dan is zij/hij jouw aandacht niet eens waard
Jij stapt toch ook niet op een voor jouw lelijke vrouw af, dan kan ze nog wel een prachtige persoonlijkheid hebben en de vrouw van je dromen zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand je die kans niet eens geeft, dan is zij/hij jouw aandacht niet eens waard
Zo kwam het op mij over, maar dat zei hij natuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef djayzz het volgende:
Ik voelde me niet beledidg toen hij zei dat ik er niet uit zie, maar wel een cabrio heb
QFTquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind ik altijd zo'n dooddoenerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt vrij lastig in mijn geval, want ik heb geen type qua uiterlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef vencodark het volgende:
Als je iedereen een kans moet geven, ondanks dat hij of zij qua uiterlijk je type niet is, dan blijf je bezig. Kaf van koren scheiden.
Truequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je er niet uitziet
weet ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij over, maar dat zei hij natuurlijk nietDaarbij vind ik niet dat je er niet uit ziet.
Zoals ik al vaker heb aangegeven, ik ben heul kinderlijk naief als het op liefde en verliefdheid aankomt. Ik durf pas op iemand af te stappen als ik haar echt heel leuk vind, en in dat stadium vind ik al de mooiste vrouw op aarde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij stapt toch ook niet op een voor jouw lelijke vrouw, dan kan ze nog wel een prachtige persoonlijkheid hebben en de vrouw van je dromen zijn.
Dat zal je dan nooit weten...
Als je eerlijk tegen jezelf bent, zou dan met zo iemand willen zijn? Dooddoener of niet, het is wel waar en weet je ook dat je op termijn niet gelukkig wordt van 'zo' iemand.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener
"Ja, als ie zo oppervlakkig is dan verdient ie je niet hoor".
Ja lekker makkelijk doos, maar ondertussen sta IK wel nog steeds aan de kant!
Ja ok, maar er is soms toch een bepaalde aantrekkingskracht, dat bedoel ik meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat wordt vrij lastig in mijn geval, want ik heb geen type qua uiterlijk
Niet mee eens, ik geef iedereen een kans. Nou ja .... uit principe dan, gevoelsmatig weet ik stiekem altijd wel dat het toch niks geen verliefheid gaat wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef vencodark het volgende:
Als je iedereen een kans moet geven, ondanks dat hij of zij qua uiterlijk je type niet is, dan blijf je bezig. Kaf van koren scheiden.
Dat kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:
Ja ok, maar er is soms toch een bepaalde aantrekkingskracht, dat bedoel ik meer.
Ja ik ben ook nooit zo van het afstappen opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb aangegeven, ik ben heul kinderlijk naief als het op liefde en verliefdheid aankomt. Ik durf pas op iemand af te stappen als ik haar echt heel leuk vind, en in dat stadium vind ik al de mooiste vrouw op aarde.
LEUGENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik geef iedereen een kans.
Sure, maar als je iemand simpelweg niet aantrekkelijk vind? Dan houdt het toch al snel op?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik geef iedereen een kans. Nou ja .... uit principe dan, gevoelsmatig weet ik stiekem altijd wel dat het toch niks gaat worden
In NL durf ik eigenlijk nooit op iemand af te stappen of een praatje te beginnen, terwijl me dat in het buitenland veel makkerlijk afgaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb aangegeven, ik ben heul kinderlijk naief als het op liefde en verliefdheid aankomt. Ik durf pas op iemand af te stappen als ik haar echt heel leuk vind, en in dat stadium vind ik al de mooiste vrouw op aarde.
That's it?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
In NL durf ik eigenlijk nooit op iemand af te stappen of een praatje te beginnen, terwijl me dat in het buitenland veel makkerlijk afgaat.
Ik was laatst in een restaurant met mijn familie, en de serveerster was erg leuk. toen ik vroeg: "Mag ik de rekening?" zei ze "Nee!" Gewoon als geintje, en ik vond dat zo leuk. Ik kreeg de rekening daarna natuurlijk wel, wilde pinnen en toen kwam er een man om met me mee te lopen naar de pinautomaat. Toen heb ik wel gezegd, maar dan wil ik wel bij haar pinnenVervolgens niks aan haar durven vragen
En als je dan niet meer verliefd bent? Hoe denk je nu over je exvrouw bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
In NL durf ik eigenlijk nooit op iemand af te stappen of een praatje te beginnen, terwijl me dat in het buitenland veel makkerlijk afgaat.
Ik was laatst in een restaurant in NL met mijn familie, en de serveerster was erg leuk. toen ik vroeg: "Mag ik de rekening?" zei ze "Nee!" Gewoon als geintje, en ik vond dat zo leuk. Ik kreeg de rekening daarna natuurlijk wel, wilde pinnen en toen kwam er een man om met me mee te lopen naar de pinautomaat. Toen heb ik wel gezegd, maar dan wil ik wel bij haar pinnenVervolgens niks aan haar durven vragen
Gewoon kijken hoe het gaat, en aan het eind van de avond vragen of hij het leuk zou vinden om voor donderdag elkaar nog eens te zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef vencodark het volgende:
Geen idee of ik het aan zou durven om gast nr.2 te vragen om wat af te spreken. Maar ergens denk ik...als ik het niet doe...dan is het de vraag wanneer ik hem weer zie. Is er alleen met avonddiensten volgens mij en die heb ik op z''n vroegst volgende week donderdag pas.
Misschien kunnen de dames hier tips geven over hoe we dat aan zouden moeten pakkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken dat
Leuke serveerster.... en een leuke dame bij m'n lokale supermarkt....
Durf het ook steeds niet te vragenGa altijd expres bij haar kassa staan... dat MOET ze toch onderhand wel door hebben
Woont in Goes, sinds kort.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe het gaat, en aan het eind van de avond vragen of hij het leuk zou vinden om voor donderdag elkaar nog eens te zien.
Het is erg makkelijk aangezien hij in hetzelfde dorp woont
Nee, ik ben een cowardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een succesverhaal zou komen!
Enige juiste tip die er bestaat: gewoon vragen.... dan heb je lef en daar houden ze vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien kunnen de dames hier tips geven over hoe we dat aan zouden moeten pakken
Iig niet naar haar loon vragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien kunnen de dames hier tips geven over hoe we dat aan zouden moeten pakken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Woont in Goes, sinds kort.![]()
Maar ik weet ook niet of hij vrijgezel is...en ik zit toch in mijn hoofd met die andere...straks staat het heel raar.
Je bent een kloon van mij!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor mij dus niet ... als iemand mij de moeite waard vind om aandacht te geven (en ik heb het verder niet te druk) dan vind ik het geen probleem om die persoon een plezier te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..] Sure, maar als je iemand simpelweg niet aantrekkelijk vind? Dan houdt het toch al snel op?
Toch een probleem.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Luxe problemen.
hoop dat je vanavond wat meer duidelijkheid voor jezelf krijgt![]()
Maar wat kan je dan het beste vragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Enige juiste tip die er bestaat: gewoon vragen.... dan heb je lef en daar houden ze van
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef mahlah het volgende:
Voor mij dus niet ... als iemand mij de moeite waard vind om aandacht te geven (en ik heb het verder niet te druk) dan vind ik het geen probleem om die persoon een plezier te doenIk ben alleen maar gevleid
Je kan ook gewoon nonverbaal ff lekker toeteren met je cabrioquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Enige juiste tip die er bestaat: gewoon vragen.... dan heb je lef en daar houden ze van
Hmm, kun je die eerste nog wel serieus nemen? Nu je een leuker exemplaar hebt gevonden? Dat gaat leuk staan: "Ja ik vond eigenlijk iemand anders leuks, maar hij wilde me niet dus neem ik jou maar"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..] ...en ik zit toch in mijn hoofd met die andere...straks staat het heel raar.
Als ze achter de kassa zit....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nonverbaal ff lekker toeteren met je cabrio
Heeey! Samen pizza eten en dan neuken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar wat kan je dan het beste vragen.
- heej, ik vroeg me af of je een keer wat wilde drinken
- heej, ik vroeg me af of je vrijgezel was
- heej....... *bloos*
Bij een serveerster is het nog makkelijk:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
- heej....... *bloos*
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmm, kun je die eerste nog wel serieus nemen? Nu je een leuker exemplaar hebt gevonden? Dat gaat leuk staan: "Ja ik vond eigenlijk iemand anders leuks, maar hij wilde me niet dus neem ik jou maar"
harder toeteren!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze achter de kassa zit....
Ziet ze ook echt dan....
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef HeatWave het volgende:
ik heb met spoed een moderator nodig....
Epic fail zullen we maar zeggen.
Het dak is er af. Kan ie toch ff stoer zo hoog op de zitting gaan hangenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar gaat ze het echt niet beter van zien....
Ja, en dan zegt ze ook nee.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij een serveerster is het nog makkelijk:
Zou ik de rekening mogen?....... En je telefoonnummer?
Haha, dat is wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Het dak is er af. Kan ie toch ff stoer zo hoog op de zitting gaan hangen
Dat ik niet voor mn plezier met iemand omga die niet qua uiterlijk aantrekkelijk is en ook niet bijzonder interessant overkomt. Maar zolang ik ze niet heel irritant vind, wil het feit dat ze de moeite nemen om mij te vragen mij nog wel overhalen om ze kansen te geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..] Wat moet ik me hierbij voorstellen?
dat probleem heb ik nou nooit, dat vrouwen mij vragen..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat ik niet voor mn plezier met iemand omga die niet qua uiterlijk aantrekkelijk is en ook niet bijzonder interessant overkomt. Maar zolang ik ze niet heel irritant vind, wil het feit dat ze de moeite nemen om mij te vragen mij nog wel overhalen om ze kansen te geven.
Maargoed, ik zit dus nu verwikkeld in zo'n situatie met een meid die ik zowel qua uiterlijk als innerlijk niet interessant vind. Het enige dat ik interessant vind is dat ze gewoon niet opgeeft.... en hoe langer ze dat volhoudt, des de beter ik d'r leer kennen.
Dus ze is en niet knap en niet boeiend, maar je waardeert de inzet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat ik niet voor mn plezier met iemand omga die niet qua uiterlijk aantrekkelijk is en ook niet bijzonder interessant overkomt. Maar zolang ik ze niet heel irritant vind, wil het feit dat ze de moeite nemen om mij te vragen mij nog wel overhalen om ze kansen te geven.
Maargoed, ik zit dus nu verwikkeld in zo'n situatie met een meid die ik zowel qua uiterlijk als innerlijk niet interessant vind. Het enige dat ik interessant vind is dat ze gewoon niet opgeeft.... en hoe langer ze dat volhoudt, des de beter ik d'r leer kennen.
Ik beken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef djayzz het volgende:
dat probleem heb ik nou nooit, dat vrouwen mij vragen..
Heb je het in ieder geval gevraagd.quote:
Ja, hoi. Heb je zin om wat leuks te doen vanavond?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ken dat
Leuke serveerster.... en een leuke dame bij m'n lokale supermarkt....
Durf het ook steeds niet te vragenGa altijd expres bij haar kassa staan... dat MOET ze toch onderhand wel door hebben
Als ze avonddienst heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoi. Heb je zin om wat leuks te doen vanavond?
Ik ben gevleid en geloof dat iedereen hartstikke mooi kan zijn, het is alleen een kwestie van perceptie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Dus ze is en niet knap en niet boeiend, maar je waardeert de inzet?
Ja hoor, maar niet met jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoi. Heb je zin om wat leuks te doen vanavond?
Eh, gewoon arrogant kijken en zeggen: "Dan niet, voor jou 10 anderen!"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef djayzz het volgende:
Ja hoor, maar niet met jou.
En dan sta je voor lul...
Er is geen speld tussen te krijgen maar toch klopt het ergens niet...ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ben gevleid en geloof dat iedereen hartstikke mooi kan zijn, het is alleen een kwestie van perceptie.
Alleen wil ik er niet altijd de moeite voor nemen. Als zij dat wel doen, vind ik het best.
Dus nu na 3 maanden heb ik best wel leuke herinneringen aan d'r..... en doe nu zelf ook wel eens moeite.
Dan krijg je weer: "Oh, dus zo speciaal vind je me eigenlijk niet"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, gewoon arrogant kijken en zeggen: "Dan niet, voor jou 10 anderen!"
Je hoeft haar toch nooit meer te zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet met jou.
En dan sta je voor lul...
Ik gok: Zak over d'r hoofd en neuken voor het vaderland...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is geen speld tussen te krijgen maar toch klopt het ergens niet...ofzo.
Wel als ze bij je lokale buurtsuper werktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoeft haar toch nooit meer te zien.
Zoiets ja: "want het is zo vleiend".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik gok: Zak over d'r hoofd en neuken voor het vaderland...
Dat maakt dan toch niet meer uit. Ze wilde immers niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
Dan krijg je weer: "Oh, dus zo speciaal vind je me eigenlijk niet"
Je wint het nooit.....
Mja, dat is zo maar toch. Boven staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel als ze bij je lokale buurtsuper werkt
Nee, maar tochquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoeft haar toch nooit meer te zien.
Precies! Wie niet waagt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef vencodark het volgende:
Och, als je het niet vraagt, sowieso niet.
En daarmee intrigeer je ze en komen ze alsnog achter je aan!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, gewoon arrogant kijken en zeggen: "Dan niet, voor jou 10 anderen!"
Jij zegt zeker, nou dan kom ik nooit meer bij jou kassa staanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat maakt dan toch niet meer uit. Ze wilde immers niet?
Niet als je als een zielig hondje afdruipt. Dan niet nee.
Lieve schat, het doet er niet toe wát je vraagt, maar of je het vraagt. Je kunt wel blijven twijfelen, maar daar schiet je ook niets mee op. Je zal het 10 x vragen, waarvan je er 9 keer op je bek gaat. Maar die ene keer dat het wél goed gaat moet je blijven onthouden en niet blijven hangen bij de andere 9 keer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef djayzz het volgende:
- heej....... *bloos*
Hahaha, dan gewoon ijskoud zeggen. "Jammer joh, te laat. Je wilde zelf niet."quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:14 schreef HeulMacho het volgende:
En daarmee intrigeer je ze en komen ze alsnog achter je aan!
Denk jij dat vanavond ook danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef vencodark het volgende:
Och, als je het niet vraagt, sowieso niet.
Indd. Gewoon vriendelijk praatje en vragen of diegene misschien keer wilt afspreken. Hoeft echt niet heel erg over nagedacht worden en je moet wel iets heel raars zeggen, moet het vreemd overkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lieve schat, het doet er niet toe wát je vraagt, maar of je het vraagt. Je kunt wel blijven twijfelen, maar daar schiet je ook niets mee op. Je zal het 10 x vragen, waarvan je er 9 keer op je bek gaat. Maar die ene keer dat het wél goed gaat moet je blijven onthouden en niet blijven hangen bij de andere 9 keer.
Nee, dan loop je gewoon naar dat andere leuke kassameisje verderop. En vraagt haar mee uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef djayzz het volgende:
Jij zegt zeker, nou dan kom ik nooit meer bij jou kassa staan
Het boeit ook niet wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
Indd. Gewoon vriendelijk praatje en vragen of diegene misschien keer wilt afspreken. Hoeft echt niet heel erg over nagedacht worden en je moet wel iets heel raars zeggen, moet het vreemd overkomen.
Wees gewoon jezelf.
Die is er toevallig wel bij mijn lokale buurtsuperquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dan loop je gewoon naar dat andere leuke kassameisje verderop. En vraagt haar mee uit.
Oh, maar ik weet het wel hoor, ben totaal geen held hier ook in.quote:
Wat een gezapige oprah tegeltjesadviezen hier allemaal!quote:
Ik raak dan soms in "Chandler-mode"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Gewoon vriendelijk praatje en vragen of diegene misschien keer wilt afspreken. Hoeft echt niet heel erg over nagedacht worden en je moet wel iets heel raars zeggen, moet het vreemd overkomen.
Wees gewoon jezelf.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lieve schat, het doet er niet toe wát je vraagt, maar of je het vraagt. Je kunt wel blijven twijfelen, maar daar schiet je ook niets mee op. Je zal het 10 x vragen, waarvan je er 9 keer op je bek gaat. Maar die ene keer dat het wél goed gaat moet je blijven onthouden en niet blijven hangen bij de andere 9 keer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf.
Dat laatste sowieso ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het boeit ook niet wat er gezegd wordtAls diegene hem leuk vindt, dan maakt het nóg minder uit.
Inderdaad....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een gezapige oprah tegeltjesadviezen hier allemaal!
Was 't maar zo simpel
Lekker belangrijkquote:
Weet dat het cliché klinkt...maar het cliché is waar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was 't maar zo simpel
Klopt als een busquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is geen speld tussen te krijgen maar toch klopt het ergens niet...ofzo.
Chandler.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker belangrijkChandler is grappig en charmant.
Das waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker belangrijkChandler is grappig en charmant.
Het IS zo simpel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Was 't maar zo simpel
Nee, dat denk ik totaal niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Klopt als een bus![]()
Ik denk dat jij zoiets bedoelt als "Ik heb wel wat beters te doen".
Of je vraagt pas als je het echt meentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..] ..... Maar die ene keer dat het wél goed gaat moet je blijven onthouden en niet blijven hangen bij de andere 9 keer.
Ja, het enige wat moeilijk is is het daadwerkelijk doenquote:
Precies, 1e keer moet er gewoon een bepaalde klik zijn. Is die er niet, heeft het geen zin om voor een 2e keer af te sprekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik totaal niet.Ik heb gewoon geen behoefte om met jan en alleman af te spreken om ze maar 'een kans te geven'. Geen zin in, zo zit ik niet in elkaar.
Klopt, het is die stap zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het enige wat moeilijk is is het daadwerkelijk doen.
En daar kan niemand je mee helpen, dat moet je zelf leren durven.
Dat zat daar de fout. Je geeft niet alleen hun een kans ... ook jezelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik totaal niet.Ik heb gewoon geen behoefte om met jan en alleman af te spreken om ze maar 'een kans te geven'. Geen zin in, zo zit ik niet in elkaar.
Iemand op het oog?quote:
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies, 1e keer moet er gewoon een bepaalde klik zijn. Is die er niet, heeft het geen zin om voor een 2e keer af te spreken
Idem dito.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon vragen ja, ik ben ook niet altijd zo'n held hoor, vooral niet als ik iemand echt heel leuk vind natuurlijk. Maar gewoon iemand meevragen doe ik zonder problemen. Komt ook vaak gewoon niets uit hoor, nou en?.
QFT!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja.Iemand moet je op een bepaalde manier boeien. Hoeft niet eens op een 'romantische' manier te zijn, als vrienden kan ook. Maar het moet wel beetje goed voelen. Niet omdat je het zelf zo vleiend vindt.
Mezelf? Hoezo..ik ben niet wanhopig in die zin en heb simpelweg niet de behoefte om met mensen af te spreken die mijn niet echt interesseren. Daar zijn wij duidelijk verschillend in.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat zat daar de fout. Je geeft niet alleen hun een kans ... ook jezelf.
Ja, dan leer je het nooit. Oefening baart kunst, ook met versieren. En ja, als je dan blijft wachten tot iemand echt de moeite waard is, dan blijf je altijd maagd.quote:
Nee, die serveerster was wel leuk. Maar beetje raar als ik over een maand terug naar dat restaurant ga, en zeg, heej ik vond het 3 maanden geleden zo leuk dat je Nee zei toen ik de rekening vroeg, hoe laat ben je klaar met werken, kunnen we misschien wat drinken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Iemand op het oog?
Anders moeten we bij deze elkaar maar motiveren om de stoute schoenen aan te trekken en het te vragen.
Zo moet je dat ook niet doen. Gewoon er heen gaan, vragen of ze zin heeft om wat te drinken en dan kun je het er eventueel over hebben tijdens dat drankje. Als ze wil natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef djayzz het volgende:
Nee, die serveerster was wel leuk. Maar beetje raar als ik over een maand terug naar dat restaurant ga, en zeg, heej ik vond het 3 maanden geleden zo leuk dat je Nee zei toen ik de rekening vroeg, hoe laat ben je klaar met werken, kunnen we misschien wat drinken?
Ik heb een megabek over het algemeenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Idem dito.
Ach, ik kan best wel bijdehand zijn, maar als ik iemand ècht leuk vind dan ben ik best wel verlegen.
Dat vraagt eerst om een foto!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef Spezza19 het volgende:
Even tussendoor. Ik moet weer eens naar de kapper. Zal ik het milimeteren (wat ik goed kan hebben) of toch iets langer en speelser....
Dan zeg je: mag ik de rekening? Of mag ik hem weer niet net als de vorige keer....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, die serveerster was wel leuk. Maar beetje raar als ik over een maand terug naar dat restaurant ga, en zeg, heej ik vond het 3 maanden geleden zo leuk dat je Nee zei toen ik de rekening vroeg, hoe laat ben je klaar met werken, kunnen we misschien wat drinken?
Dat is voor mij precies hetzelfde. Ik zal me minder gevleid voelen door een junk die zegt dat ik cool ben, zolang ik hem maar 1 euro geef. Maar ook daar sta ik in kleine mate (en zekere skeptie) voor open.... iedereen is anders en biedt nieuwe mogelijkheden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..] ... Maar het moet wel beetje goed voelen. Niet omdat je het zelf zo vleiend vindt.
Voor jou misschien.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo moet je dat ook niet doen. Gewoon er heen gaan, vragen of ze zin heeft om wat te drinken en dan kun je het er eventueel over hebben tijdens dat drankje. Als ze wil natuurlijk
verschil in gedachte tussen man en vrouwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zeg je: mag ik de rekening? Of mag ik hem weer niet net als de vorige keer....
Of iets in die trant.... weet ze meteen dat je haar onthouden hebt... is + .
Ik vind de suggestie van Nouk beter.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
verschil in gedachte tussen man en vrouw
Ik ookquote:
Oldbiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef vencodark het volgende:
Oldbie belt net voor afspraak. Nou, op zn vroegst kan het pas over 2 weken. Op zich niet erg, dat geeft me een beetje ruimte om aan het idee te wennen.
Heb je je ontslagbrief aangeboden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:36 schreef Feitosa het volgende:
Ze zijn hier ineens wakkergeschrokken.![]()
M,n werkgever gaat nu waarschijnlijk een tegenbod doen. Grappig allemaal.
buiten Fok! is dat niet echt passendquote:
Oh, dat is helemaal niet verkeerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:36 schreef Feitosa het volgende:
Ze zijn hier ineens wakkergeschrokken.![]()
M,n werkgever gaat nu waarschijnlijk een tegenbod doen. Grappig allemaal.
Nog niet.quote:
quote:
Ik ben niet knap en nog te zwaar ook, dus ik zou niet weten waarom het voor mij wél makkelijk zou zijnquote:
Dat hoop ik ook niet, dat ie in je telefoon staat als : "Nr 1, Oldbie"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik post dit toch op fok. Dan kan het wel. Ik noem hm echt niet zo tegenover anderen hoor.
* Spezza19 vindt jou er anders best goed uitzienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet knap en nog te zwaar ook, dus ik zou niet weten waarom het voor mij wél makkelijk zou zijn
Ik ben niet helemaal zot.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, dat ie in je telefoon staat als : "Nr 1, Oldbie"
Ja, op die foto's van vroegah.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 vindt jou er anders best goed uitzien
Jij bent een aantrekkelijke, mooie vrouwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet knap en nog te zwaar ook, dus ik zou niet weten waarom het voor mij wél makkelijk zou zijn
Er zijn dan ook meer mooie vrouwen dan mooie mannen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent een aantrekkelijke, spontane vrouw![]()
En volgens mannen is het sowieso voor vrouwen makkelijker
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vindt jou er anders best goed uitzien
Fotomodellen zijn over het algemeen gratenpakhuizen met te veel make up....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik vind mezelf ook niet lelijk, maar ik ben geen fotomodel.
Die foto's van jou en je zus zijn anders erg mooiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik vind mezelf ook niet lelijk, maar ik ben geen fotomodel.
So truequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fotomodellen zijn over het algemeen gratenpakhuizen met te veel make up....
Dus of dat nou zo erg is om er geen te zijn....
Misschien heb je meer zelfvertrouwen. Ik wil alleen maar anageven dat hete cht nieet voor iedereen zo simpel is als jij het doet voorkomen. En dat "wees jezelf" (er zijn al zoveel anderen) en "Wat kan er nus misgaan?" zijn echt van die standaard cliche-tips die mensen echt wel weten (maar dus vaak niet geloven).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij een frans toetsenbordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien heb je meer zelfvertrouwen. Ik wil alleen maar anageven dat hete cht nieet voor iedereen zo simpel is als jij het doet voorkomen. En dat "wees jezelf" (er zijn al zoveel anderen) en "Wat kan er nus misgaan?" zijn echt van die standaard cliche-tips die mensen echt wel weten (maar dus vaak niet geloven).
Als ik gay en single was dan had ik wel met je willen daten hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Misschien heb je meer zelfvertrouwen. Ik wil alleen maar anageven dat hete cht nieet voor iedereen zo simpel is als jij het doet voorkomen. En dat "wees jezelf" (er zijn al zoveel anderen) en "Wat kan er nus misgaan?" zijn echt van die standaard cliche-tips die mensen echt wel weten (maar dus vaak niet geloven).
Ik vertaal "Het IS simpel" toch echt als "het is makkelijk".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef vencodark het volgende:
Ang3l, er wordt ook niet gezegd dat het makkelijk is he, om 'jezelf' te zijn. Maar hoe beter je je voelt (en dichtbij jezelf staat), hoe meer je bereikt. Overal.
En toch is het zo, ik merk dat zelf ook de laatste jarenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, de gedachte is simpel, het geloven is lastiger. Maar goed, dat is zoals ik het bedoelde en zou opvatten. Ik probeer het maar te vertalen wat ik zelf denk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vertaal "Het IS simpel" toch echt als "het is makkelijk".
Nee, maar ik draai altijd ritmisch letters om en ik tik er wel eens 1 positie naast omdat ik niet blind kan typen maar het wel ana het proberen benquote:
En clichés bestaan niet voor niets.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
En toch is het zo, ik merk dat zelf ook de laatste jaren
dat was eenquote:
Vast wel... maar een vrouw is meer dan alleen maar een seksspeeltjequote:
Ah vandaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ik draai altijd ritmisch letters om en ik tik er wel eens 1 positie naast omdat ik niet blind kan typen maar het wel anaal aan het proberen ben
Wat is het ergste wat kan gebeuren als je een keer iemand mee uit vraagt? Ik zie het niet hoor. Dood ga je er niet aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar je bent geen van beide!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik gay en single was dan had ik wel met je willen daten hoor.
Nee, want dan krijg ik ruzie met de bakkerquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vast wel... maar een vrouw is meer dan alleen maar een seksspeeltje
Zelfs afwijzingen wen je wel aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat kan gebeuren als je een keer iemand mee uit vraagt? Ik zie het niet hoor. Dood ga je er niet aan.
quote:
Een vreemde die je in een heel redelijk deel van de gevallen ook nog eens nooit meer hoeft te spreken of zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Ripley het volgende:
Ik vind wel dat het helpt om te relativeren. De meeste mensen vinden het gezellig om te kletsen als je open en spontaan overjomt en het ergste dat kan gebeuren is dat een vreemde je niet ziet zitten.
In mijn geval:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat kan gebeuren als je een keer iemand mee uit vraagt? Ik zie het niet hoor. Dood ga je er niet aan.
Waarbij sommigen uiteraard meer materiaal hebben om mee te oefenenquote:
Jaja, ik weet het wel schatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: ik typ ritmisch, als in links rechts links rechts links rechts.
En als dan 2 letters beide aan de linkerkant van het toetsenbord zitten, of beide aan de rechterkant, dan moet ik dus links links rechts doen of rechts rechts links.... en dan wil ik ngo wel eens door de snelheid niet doen.
Dus dan krijg je ANA (links rechts links) ipv AAN (links links rechts)
Of ENE ipv EEN. Of DNA ipv DAN.
Of SPETMEBER. Mooier voorbeeld
En als iemand Bi is en je afwijst?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn geval:
Is ie gay en hij wijst je af --> Sociale dood!
Is ie hetero en hij wijst je af --> fysieke dood!
En sommige hebben niks om af te wijzenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij sommigen uiteraard meer materiaal hebben om mee te oefenen.
En ook dat is in mijn geval niet waar. Maar bij Djayz misschien wel. Andere supermarkt uitzoeken!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vreemde die je in een heel redelijk deel van de gevallen ook nog eens nooit meer hoeft te spreken of zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |