Dat klinkt als een laptopschermpje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef djayzz het volgende:
Ik heb een nieuwe monitor, en de maximale resolutie is 1366 x 768
Dudequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Mensen zonder foto in hun fobo hebben iets te verbergen!
Ze zijn of extreem lelijk en willen op hun persoonlijkheid beoordeeld worden en zo een kans krijgen. Of ze zijn extreeeeeem knap en willen op hun persoonlijkheid beoordeeld worden en niet alleen op hun stunning exotic good looks.
Zo. En zo is het. En niet anders.
Hoi.quote:
ik wil op straat niet op mn Fok!-persoonlijkheid veroordeeld wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Ze zijn of extreem lelijk en willen op hun persoonlijkheid beoordeeld worden en zo een kans krijgen. Of ze zijn extreeeeeem knap en willen op hun persoonlijkheid beoordeeld worden en niet alleen op hun stunning exotic good looks.
Nee, het is een HP breedbeeldscherm, v185es.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
ik wil buiten Fok! juist niet op mn persoonlijkheid veroordeeld worden
In mijn hoofd zie jij eruit als Robert Pattinsonquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
ik wil buiten Fok! juist niet op mn persoonlijkheid veroordeeld worden
In mijn hoofd ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie jij eruit als Robert Pattinson
Gewoon hem afzeggen, en met mij daten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Van de week gedate met een kerel, ik was niet razend enthousiast erna, maar wilde het nog wel een kans geven. Gezien hij wel erg enthousiast is en ik gewoon moeilijk aan iemand bind en laatste tijd totaal geen gevoel heb voor gasten. Toen ben ik met mn dronken hoofd de dag erna bij hem 's nachts langsgegaan (dag erna ging hij op vakantie) Maar na die nacht ben ik er eigenlijk helemaal zeker over dat 't niks gaat worden. Bleh, nou kan ik hem fijn gaan vertellen dat t niet gaat werken en hij zit waarschinlijk te smachten naar een tweede date. Ik voel me evilOh wacht, ben ik ook
Date zoveel dat geen vervolg heeftWaar zijn die leuke mannen?
Of ze willen niet dat bekende mensen erachter komen dat je op FOK! zit te posten? Daarom haal ik mn foto wel eens weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Hey, een nieuwe!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Van de week gedate met een kerel, ik was niet razend enthousiast erna, maar wilde het nog wel een kans geven. Gezien hij wel erg enthousiast is en ik gewoon moeilijk aan iemand bind en laatste tijd totaal geen gevoel heb voor gasten. Toen ben ik met mn dronken hoofd de dag erna bij hem 's nachts langsgegaan (dag erna ging hij op vakantie) Maar na die nacht ben ik er eigenlijk helemaal zeker over dat 't niks gaat worden. Bleh, nou kan ik hem fijn gaan vertellen dat t niet gaat werken en hij zit waarschinlijk te smachten naar een tweede date. Ik voel me evilOh wacht, ben ik ook
Ja sorry, maar ik zit wel in Team Jacob en niet in Team Edward. Is dat erg?quote:
Hey, dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe!
Welkom cockteasing bitch!
Emoquote:
En daar ben je trots op?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom heb jij ook zo'n pracht foto uitgezocht.
Zal jij ff bedrogen uitkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie jij eruit als Robert Pattinson
Zolang hij z´n ogen dicht houdt nietquote:
Indd. Al zal Malah wel een Engels accent moeten aanleren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang hij z´n ogen dicht houdt niet
Welkom in Singles dan maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Hij glittert niet in het zonlicht?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik zit wel in Team Jacob en niet in Team Edward. Is dat erg?
Ach, praten met volle mond is al zo moeilijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Al zal Malah wel een Engels accent moeten aanleren.
Een paar hier in singles, genoeg in andere topics.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Heej, hoe ging het werken nog gisteren ?quote:
+1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom graag op de juiste momenten binnen.
Ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, hoe ging het werken nog gisteren ?
Leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ge-wel-dig.Ik begon chaggie, werd vrolijk door mijn collega, werd chaggie door een zeurnegert en werd vrolijk van een hele leuke gast.
Dit was géén goed moment!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom graag op de juiste momenten binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |