Of je vraagt pas als je het echt meentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..] ..... Maar die ene keer dat het wél goed gaat moet je blijven onthouden en niet blijven hangen bij de andere 9 keer.
Ja, het enige wat moeilijk is is het daadwerkelijk doenquote:
Precies, 1e keer moet er gewoon een bepaalde klik zijn. Is die er niet, heeft het geen zin om voor een 2e keer af te sprekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik totaal niet.Ik heb gewoon geen behoefte om met jan en alleman af te spreken om ze maar 'een kans te geven'. Geen zin in, zo zit ik niet in elkaar.
Klopt, het is die stap zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het enige wat moeilijk is is het daadwerkelijk doen.
En daar kan niemand je mee helpen, dat moet je zelf leren durven.
Dat zat daar de fout. Je geeft niet alleen hun een kans ... ook jezelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik totaal niet.Ik heb gewoon geen behoefte om met jan en alleman af te spreken om ze maar 'een kans te geven'. Geen zin in, zo zit ik niet in elkaar.
Iemand op het oog?quote:
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies, 1e keer moet er gewoon een bepaalde klik zijn. Is die er niet, heeft het geen zin om voor een 2e keer af te spreken
Idem dito.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon vragen ja, ik ben ook niet altijd zo'n held hoor, vooral niet als ik iemand echt heel leuk vind natuurlijk. Maar gewoon iemand meevragen doe ik zonder problemen. Komt ook vaak gewoon niets uit hoor, nou en?.
QFT!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja.Iemand moet je op een bepaalde manier boeien. Hoeft niet eens op een 'romantische' manier te zijn, als vrienden kan ook. Maar het moet wel beetje goed voelen. Niet omdat je het zelf zo vleiend vindt.
Mezelf? Hoezo..ik ben niet wanhopig in die zin en heb simpelweg niet de behoefte om met mensen af te spreken die mijn niet echt interesseren. Daar zijn wij duidelijk verschillend in.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat zat daar de fout. Je geeft niet alleen hun een kans ... ook jezelf.
Ja, dan leer je het nooit. Oefening baart kunst, ook met versieren. En ja, als je dan blijft wachten tot iemand echt de moeite waard is, dan blijf je altijd maagd.quote:
Nee, die serveerster was wel leuk. Maar beetje raar als ik over een maand terug naar dat restaurant ga, en zeg, heej ik vond het 3 maanden geleden zo leuk dat je Nee zei toen ik de rekening vroeg, hoe laat ben je klaar met werken, kunnen we misschien wat drinken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Iemand op het oog?
Anders moeten we bij deze elkaar maar motiveren om de stoute schoenen aan te trekken en het te vragen.
Zo moet je dat ook niet doen. Gewoon er heen gaan, vragen of ze zin heeft om wat te drinken en dan kun je het er eventueel over hebben tijdens dat drankje. Als ze wil natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef djayzz het volgende:
Nee, die serveerster was wel leuk. Maar beetje raar als ik over een maand terug naar dat restaurant ga, en zeg, heej ik vond het 3 maanden geleden zo leuk dat je Nee zei toen ik de rekening vroeg, hoe laat ben je klaar met werken, kunnen we misschien wat drinken?
Ik heb een megabek over het algemeenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Idem dito.
Ach, ik kan best wel bijdehand zijn, maar als ik iemand ècht leuk vind dan ben ik best wel verlegen.
Dat vraagt eerst om een foto!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef Spezza19 het volgende:
Even tussendoor. Ik moet weer eens naar de kapper. Zal ik het milimeteren (wat ik goed kan hebben) of toch iets langer en speelser....
Dan zeg je: mag ik de rekening? Of mag ik hem weer niet net als de vorige keer....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, die serveerster was wel leuk. Maar beetje raar als ik over een maand terug naar dat restaurant ga, en zeg, heej ik vond het 3 maanden geleden zo leuk dat je Nee zei toen ik de rekening vroeg, hoe laat ben je klaar met werken, kunnen we misschien wat drinken?
Dat is voor mij precies hetzelfde. Ik zal me minder gevleid voelen door een junk die zegt dat ik cool ben, zolang ik hem maar 1 euro geef. Maar ook daar sta ik in kleine mate (en zekere skeptie) voor open.... iedereen is anders en biedt nieuwe mogelijkheden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..] ... Maar het moet wel beetje goed voelen. Niet omdat je het zelf zo vleiend vindt.
Voor jou misschien.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo moet je dat ook niet doen. Gewoon er heen gaan, vragen of ze zin heeft om wat te drinken en dan kun je het er eventueel over hebben tijdens dat drankje. Als ze wil natuurlijk
verschil in gedachte tussen man en vrouwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zeg je: mag ik de rekening? Of mag ik hem weer niet net als de vorige keer....
Of iets in die trant.... weet ze meteen dat je haar onthouden hebt... is + .
Ik vind de suggestie van Nouk beter.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
verschil in gedachte tussen man en vrouw
Ik ookquote:
Oldbiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef vencodark het volgende:
Oldbie belt net voor afspraak. Nou, op zn vroegst kan het pas over 2 weken. Op zich niet erg, dat geeft me een beetje ruimte om aan het idee te wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |