En daarmee intrigeer je ze en komen ze alsnog achter je aan!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, gewoon arrogant kijken en zeggen: "Dan niet, voor jou 10 anderen!"
Jij zegt zeker, nou dan kom ik nooit meer bij jou kassa staanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat maakt dan toch niet meer uit. Ze wilde immers niet?
Niet als je als een zielig hondje afdruipt. Dan niet nee.
Lieve schat, het doet er niet toe wát je vraagt, maar of je het vraagt. Je kunt wel blijven twijfelen, maar daar schiet je ook niets mee op. Je zal het 10 x vragen, waarvan je er 9 keer op je bek gaat. Maar die ene keer dat het wél goed gaat moet je blijven onthouden en niet blijven hangen bij de andere 9 keer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef djayzz het volgende:
Maar wat kan je dan het beste vragen.
- heej, ik vroeg me af of je een keer wat wilde drinken
- heej, ik vroeg me af of je vrijgezel was
- heej....... *bloos*
Hahaha, dan gewoon ijskoud zeggen. "Jammer joh, te laat. Je wilde zelf niet."quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:14 schreef HeulMacho het volgende:
En daarmee intrigeer je ze en komen ze alsnog achter je aan!
Denk jij dat vanavond ook danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef vencodark het volgende:
Och, als je het niet vraagt, sowieso niet.
Indd. Gewoon vriendelijk praatje en vragen of diegene misschien keer wilt afspreken. Hoeft echt niet heel erg over nagedacht worden en je moet wel iets heel raars zeggen, moet het vreemd overkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lieve schat, het doet er niet toe wát je vraagt, maar of je het vraagt. Je kunt wel blijven twijfelen, maar daar schiet je ook niets mee op. Je zal het 10 x vragen, waarvan je er 9 keer op je bek gaat. Maar die ene keer dat het wél goed gaat moet je blijven onthouden en niet blijven hangen bij de andere 9 keer.
Nee, dan loop je gewoon naar dat andere leuke kassameisje verderop. En vraagt haar mee uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef djayzz het volgende:
Jij zegt zeker, nou dan kom ik nooit meer bij jou kassa staan
Het boeit ook niet wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
Indd. Gewoon vriendelijk praatje en vragen of diegene misschien keer wilt afspreken. Hoeft echt niet heel erg over nagedacht worden en je moet wel iets heel raars zeggen, moet het vreemd overkomen.
Wees gewoon jezelf.
Die is er toevallig wel bij mijn lokale buurtsuperquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dan loop je gewoon naar dat andere leuke kassameisje verderop. En vraagt haar mee uit.
Oh, maar ik weet het wel hoor, ben totaal geen held hier ook in.quote:
Wat een gezapige oprah tegeltjesadviezen hier allemaal!quote:
Ik raak dan soms in "Chandler-mode"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Gewoon vriendelijk praatje en vragen of diegene misschien keer wilt afspreken. Hoeft echt niet heel erg over nagedacht worden en je moet wel iets heel raars zeggen, moet het vreemd overkomen.
Wees gewoon jezelf.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lieve schat, het doet er niet toe wát je vraagt, maar of je het vraagt. Je kunt wel blijven twijfelen, maar daar schiet je ook niets mee op. Je zal het 10 x vragen, waarvan je er 9 keer op je bek gaat. Maar die ene keer dat het wél goed gaat moet je blijven onthouden en niet blijven hangen bij de andere 9 keer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf.
Dat laatste sowieso ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het boeit ook niet wat er gezegd wordtAls diegene hem leuk vindt, dan maakt het nóg minder uit.
Inderdaad....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een gezapige oprah tegeltjesadviezen hier allemaal!
Was 't maar zo simpel
Lekker belangrijkquote:
Weet dat het cliché klinkt...maar het cliché is waar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was 't maar zo simpel
Klopt als een busquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is geen speld tussen te krijgen maar toch klopt het ergens niet...ofzo.
Chandler.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker belangrijkChandler is grappig en charmant.
Das waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker belangrijkChandler is grappig en charmant.
Het IS zo simpel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Was 't maar zo simpel
Nee, dat denk ik totaal niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Klopt als een bus![]()
Ik denk dat jij zoiets bedoelt als "Ik heb wel wat beters te doen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |