Gewoon kijken hoe het gaat, en aan het eind van de avond vragen of hij het leuk zou vinden om voor donderdag elkaar nog eens te zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef vencodark het volgende:
Geen idee of ik het aan zou durven om gast nr.2 te vragen om wat af te spreken. Maar ergens denk ik...als ik het niet doe...dan is het de vraag wanneer ik hem weer zie. Is er alleen met avonddiensten volgens mij en die heb ik op z''n vroegst volgende week donderdag pas.
Misschien kunnen de dames hier tips geven over hoe we dat aan zouden moeten pakkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken dat
Leuke serveerster.... en een leuke dame bij m'n lokale supermarkt....
Durf het ook steeds niet te vragenGa altijd expres bij haar kassa staan... dat MOET ze toch onderhand wel door hebben
Woont in Goes, sinds kort.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe het gaat, en aan het eind van de avond vragen of hij het leuk zou vinden om voor donderdag elkaar nog eens te zien.
Het is erg makkelijk aangezien hij in hetzelfde dorp woont
Nee, ik ben een cowardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een succesverhaal zou komen!
Enige juiste tip die er bestaat: gewoon vragen.... dan heb je lef en daar houden ze vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien kunnen de dames hier tips geven over hoe we dat aan zouden moeten pakken
Iig niet naar haar loon vragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien kunnen de dames hier tips geven over hoe we dat aan zouden moeten pakken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Woont in Goes, sinds kort.![]()
Maar ik weet ook niet of hij vrijgezel is...en ik zit toch in mijn hoofd met die andere...straks staat het heel raar.
Je bent een kloon van mij!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb aangegeven, ik ben heul kinderlijk naief als het op liefde en verliefdheid aankomt. Ik durf pas op iemand af te stappen als ik haar echt heel leuk vind, en in dat stadium vind ik al de mooiste vrouw op aarde.
Voor mij dus niet ... als iemand mij de moeite waard vind om aandacht te geven (en ik heb het verder niet te druk) dan vind ik het geen probleem om die persoon een plezier te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..] Sure, maar als je iemand simpelweg niet aantrekkelijk vind? Dan houdt het toch al snel op?
Toch een probleem.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Luxe problemen.
hoop dat je vanavond wat meer duidelijkheid voor jezelf krijgt![]()
Maar wat kan je dan het beste vragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Enige juiste tip die er bestaat: gewoon vragen.... dan heb je lef en daar houden ze van
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef mahlah het volgende:
Voor mij dus niet ... als iemand mij de moeite waard vind om aandacht te geven (en ik heb het verder niet te druk) dan vind ik het geen probleem om die persoon een plezier te doenIk ben alleen maar gevleid
Je kan ook gewoon nonverbaal ff lekker toeteren met je cabrioquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Enige juiste tip die er bestaat: gewoon vragen.... dan heb je lef en daar houden ze van
Hmm, kun je die eerste nog wel serieus nemen? Nu je een leuker exemplaar hebt gevonden? Dat gaat leuk staan: "Ja ik vond eigenlijk iemand anders leuks, maar hij wilde me niet dus neem ik jou maar"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..] ...en ik zit toch in mijn hoofd met die andere...straks staat het heel raar.
Als ze achter de kassa zit....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nonverbaal ff lekker toeteren met je cabrio
Heeey! Samen pizza eten en dan neuken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar wat kan je dan het beste vragen.
- heej, ik vroeg me af of je een keer wat wilde drinken
- heej, ik vroeg me af of je vrijgezel was
- heej....... *bloos*
Bij een serveerster is het nog makkelijk:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar wat kan je dan het beste vragen.
- heej, ik vroeg me af of je een keer wat wilde drinken
- heej, ik vroeg me af of je vrijgezel was
- heej....... *bloos*
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmm, kun je die eerste nog wel serieus nemen? Nu je een leuker exemplaar hebt gevonden? Dat gaat leuk staan: "Ja ik vond eigenlijk iemand anders leuks, maar hij wilde me niet dus neem ik jou maar"
harder toeteren!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze achter de kassa zit....
Ziet ze ook echt dan....
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef HeatWave het volgende:
ik heb met spoed een moderator nodig....
Epic fail zullen we maar zeggen.
Het dak is er af. Kan ie toch ff stoer zo hoog op de zitting gaan hangenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar gaat ze het echt niet beter van zien....
Ja, en dan zegt ze ook nee.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij een serveerster is het nog makkelijk:
Zou ik de rekening mogen?....... En je telefoonnummer?
Haha, dat is wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Het dak is er af. Kan ie toch ff stoer zo hoog op de zitting gaan hangen
Dat ik niet voor mn plezier met iemand omga die niet qua uiterlijk aantrekkelijk is en ook niet bijzonder interessant overkomt. Maar zolang ik ze niet heel irritant vind, wil het feit dat ze de moeite nemen om mij te vragen mij nog wel overhalen om ze kansen te geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..] Wat moet ik me hierbij voorstellen?
dat probleem heb ik nou nooit, dat vrouwen mij vragen..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat ik niet voor mn plezier met iemand omga die niet qua uiterlijk aantrekkelijk is en ook niet bijzonder interessant overkomt. Maar zolang ik ze niet heel irritant vind, wil het feit dat ze de moeite nemen om mij te vragen mij nog wel overhalen om ze kansen te geven.
Maargoed, ik zit dus nu verwikkeld in zo'n situatie met een meid die ik zowel qua uiterlijk als innerlijk niet interessant vind. Het enige dat ik interessant vind is dat ze gewoon niet opgeeft.... en hoe langer ze dat volhoudt, des de beter ik d'r leer kennen.
Dus ze is en niet knap en niet boeiend, maar je waardeert de inzet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat ik niet voor mn plezier met iemand omga die niet qua uiterlijk aantrekkelijk is en ook niet bijzonder interessant overkomt. Maar zolang ik ze niet heel irritant vind, wil het feit dat ze de moeite nemen om mij te vragen mij nog wel overhalen om ze kansen te geven.
Maargoed, ik zit dus nu verwikkeld in zo'n situatie met een meid die ik zowel qua uiterlijk als innerlijk niet interessant vind. Het enige dat ik interessant vind is dat ze gewoon niet opgeeft.... en hoe langer ze dat volhoudt, des de beter ik d'r leer kennen.
Ik beken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef djayzz het volgende:
dat probleem heb ik nou nooit, dat vrouwen mij vragen..
Heb je het in ieder geval gevraagd.quote:
Ja, hoi. Heb je zin om wat leuks te doen vanavond?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ken dat
Leuke serveerster.... en een leuke dame bij m'n lokale supermarkt....
Durf het ook steeds niet te vragenGa altijd expres bij haar kassa staan... dat MOET ze toch onderhand wel door hebben
Als ze avonddienst heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoi. Heb je zin om wat leuks te doen vanavond?
Ik ben gevleid en geloof dat iedereen hartstikke mooi kan zijn, het is alleen een kwestie van perceptie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Dus ze is en niet knap en niet boeiend, maar je waardeert de inzet?
Ja hoor, maar niet met jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoi. Heb je zin om wat leuks te doen vanavond?
Eh, gewoon arrogant kijken en zeggen: "Dan niet, voor jou 10 anderen!"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef djayzz het volgende:
Ja hoor, maar niet met jou.
En dan sta je voor lul...
Er is geen speld tussen te krijgen maar toch klopt het ergens niet...ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ben gevleid en geloof dat iedereen hartstikke mooi kan zijn, het is alleen een kwestie van perceptie.
Alleen wil ik er niet altijd de moeite voor nemen. Als zij dat wel doen, vind ik het best.
Dus nu na 3 maanden heb ik best wel leuke herinneringen aan d'r..... en doe nu zelf ook wel eens moeite.
Dan krijg je weer: "Oh, dus zo speciaal vind je me eigenlijk niet"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, gewoon arrogant kijken en zeggen: "Dan niet, voor jou 10 anderen!"
Je hoeft haar toch nooit meer te zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet met jou.
En dan sta je voor lul...
Ik gok: Zak over d'r hoofd en neuken voor het vaderland...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is geen speld tussen te krijgen maar toch klopt het ergens niet...ofzo.
Wel als ze bij je lokale buurtsuper werktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoeft haar toch nooit meer te zien.
Zoiets ja: "want het is zo vleiend".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik gok: Zak over d'r hoofd en neuken voor het vaderland...
Dat maakt dan toch niet meer uit. Ze wilde immers niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
Dan krijg je weer: "Oh, dus zo speciaal vind je me eigenlijk niet"
Je wint het nooit.....
Mja, dat is zo maar toch. Boven staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel als ze bij je lokale buurtsuper werkt
Nee, maar tochquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoeft haar toch nooit meer te zien.
Precies! Wie niet waagt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef vencodark het volgende:
Och, als je het niet vraagt, sowieso niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |