Maar jij hebt een cabrioquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
+1 herkenbaar.
Maar bij mij is het ook niet zo
Heb je het nou over Ang3l of over mij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, jij wilt alleen continue datgene wat anderen ook willen of datgene dat je niet kunt krijgen
Enjoy!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]Met foto's!
![]()
Maar hij is er meestal rond 9 uur ofzo pas en ik ben om 12 uur klaar vanavond. Dus zal niet lang zijn...of ik moet ff blijven plakken.
Als je je aangesproken voelt over jullie beidequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
Heb je het nou over Ang3l of over mij?
Thx.quote:
Nee, ik ken hem gewoon echt niet. Hij zat ook mogelijk 1 of 2 klassen hoger. Als ik een foto zie, ken ik hm waarschijnlijk alleen van gezicht (en zijn omvang destijds).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Of straks blijkt dat ze elkaar vroeger niet mochten.
Waarom denken zoveel vrouwen /meisjes tegenwoordig dat ze evil / badass o.i.d. zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Elvanera het volgende:
Van de week gedate met een kerel, ik was niet razend enthousiast erna, maar wilde het nog wel een kans geven. Gezien hij wel erg enthousiast is en ik gewoon moeilijk aan iemand bind en laatste tijd totaal geen gevoel heb voor gasten. Toen ben ik met mn dronken hoofd de dag erna bij hem 's nachts langsgegaan (dag erna ging hij op vakantie) Maar na die nacht ben ik er eigenlijk helemaal zeker over dat 't niks gaat worden. Bleh, nou kan ik hem fijn gaan vertellen dat t niet gaat werken en hij zit waarschinlijk te smachten naar een tweede date. Ik voel me evilOh wacht, ben ik ook
Date zoveel dat geen vervolg heeftWaar zijn die leuke mannen?
Haha, dat gaat leuk worden als jullie die foto's aan elkaar laten zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.Het is echt wel maf...we hebben gewoon al die jaren bij elkaar op school en in het dorp gewoond.
En we kennen elkaar totaal niet. Vond het wel leuk dat ie zei dat ie zich niet kon voorstellen dat ik een nerd was toen. "Of ik moet wel erg veranderd zijn", zei hij.
Dat bedacht ik me ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom denken zoveel vrouwen /meisjes tegenwoordig dat ze evil / badass o.i.d. zijn?
Eeuhhm niet om het een of ander, en ik vind djayzz echt een leuke vent, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Vrouwen (de leuke danquote:
Ja, maar daar word ik niet aantrekkerlijk vanquote:
Streetcreditzz, jeweetsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom denken zoveel vrouwen /meisjes tegenwoordig dat ze evil / badass o.i.d. zijn?
Enkel om het feit dat ze wel eens iemand afwijzen ofzo. Zo ja, dan ben ik Adolf Hitler.
Ja precies. Het bestaat niet dat hij mij kent. Ik was onopvallend als de pest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, dat gaat leuk worden als jullie die foto's aan elkaar laten zien
Het was ook niet als steekhoudend argument bedoeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhhm niet om het een of ander, en ik vind djayzz echt een leuke vent, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Vrouwen (de leuke dan) vallen niet op iets als een 'cabrio' maar op iemand.
Het komt nogal lullig over, imo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Het was ook niet als steekhoudend argument bedoeld.
Ik ben nog steeds van mening dat aantrekkelijkheid meer voort komt uit houding en persoonlijkheid dan uit good looksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar daar word ik niet aantrekkerlijk van
Mee eens, maar soms krijg je niet eens de kansquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..] Ik ben nog steeds van mening dat aantrekkelijkheid meer voort komt uit houding en persoonlijkheid dan uit good looks
Zo was het niet bedoeld.quote:
Dat denk ik ook, cabrio is gewoon een leuk extraatjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhhm niet om het een of ander, en ik vind djayzz echt een leuke vent, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Vrouwen (de leuke dan) vallen niet op iets als een 'cabrio' maar op iemand.
Sure, maar looks zorgen voor de 1e interesse, mijn ervaring dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat aantrekkelijkheid meer voort komt uit houding en persoonlijkheid dan uit good looks
Ik voelde me niet beledidg toen hij zei dat ik er niet uit zie, maar wel een cabrio hebquote:
Als iemand je die kans niet eens geeft, dan is zij/hij jouw aandacht niet eens waardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mee eens, maar soms krijg je niet eens de kans
Natuurlijk, net als de boot van mijn vriend. Supertof, maar niet de reden dat ik op hem val.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:36 schreef djayzz het volgende:
Dat denk ik ook, cabrio is gewoon een leuk extraatje
Ik heb nooit gezegd dat je er niet uitzietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik voelde me niet beledidg toen hij zei dat ik er niet uit zie, maar wel een cabrio heb
Onzin ... als jij iemand leuk vindt, moet je ervoor zorgen dat ze je een kans geeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand je die kans niet eens geeft, dan is zij/hij jouw aandacht niet eens waard
Jij stapt toch ook niet op een voor jouw lelijke vrouw af, dan kan ze nog wel een prachtige persoonlijkheid hebben en de vrouw van je dromen zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand je die kans niet eens geeft, dan is zij/hij jouw aandacht niet eens waard
Zo kwam het op mij over, maar dat zei hij natuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef djayzz het volgende:
Ik voelde me niet beledidg toen hij zei dat ik er niet uit zie, maar wel een cabrio heb
QFTquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind ik altijd zo'n dooddoenerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt vrij lastig in mijn geval, want ik heb geen type qua uiterlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef vencodark het volgende:
Als je iedereen een kans moet geven, ondanks dat hij of zij qua uiterlijk je type niet is, dan blijf je bezig. Kaf van koren scheiden.
Truequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je er niet uitziet
weet ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij over, maar dat zei hij natuurlijk nietDaarbij vind ik niet dat je er niet uit ziet.
Zoals ik al vaker heb aangegeven, ik ben heul kinderlijk naief als het op liefde en verliefdheid aankomt. Ik durf pas op iemand af te stappen als ik haar echt heel leuk vind, en in dat stadium vind ik al de mooiste vrouw op aarde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij stapt toch ook niet op een voor jouw lelijke vrouw, dan kan ze nog wel een prachtige persoonlijkheid hebben en de vrouw van je dromen zijn.
Dat zal je dan nooit weten...
Als je eerlijk tegen jezelf bent, zou dan met zo iemand willen zijn? Dooddoener of niet, het is wel waar en weet je ook dat je op termijn niet gelukkig wordt van 'zo' iemand.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener
"Ja, als ie zo oppervlakkig is dan verdient ie je niet hoor".
Ja lekker makkelijk doos, maar ondertussen sta IK wel nog steeds aan de kant!
Ja ok, maar er is soms toch een bepaalde aantrekkingskracht, dat bedoel ik meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat wordt vrij lastig in mijn geval, want ik heb geen type qua uiterlijk
Niet mee eens, ik geef iedereen een kans. Nou ja .... uit principe dan, gevoelsmatig weet ik stiekem altijd wel dat het toch niks geen verliefheid gaat wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef vencodark het volgende:
Als je iedereen een kans moet geven, ondanks dat hij of zij qua uiterlijk je type niet is, dan blijf je bezig. Kaf van koren scheiden.
Dat kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:
Ja ok, maar er is soms toch een bepaalde aantrekkingskracht, dat bedoel ik meer.
Ja ik ben ook nooit zo van het afstappen opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb aangegeven, ik ben heul kinderlijk naief als het op liefde en verliefdheid aankomt. Ik durf pas op iemand af te stappen als ik haar echt heel leuk vind, en in dat stadium vind ik al de mooiste vrouw op aarde.
LEUGENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik geef iedereen een kans.
Sure, maar als je iemand simpelweg niet aantrekkelijk vind? Dan houdt het toch al snel op?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik geef iedereen een kans. Nou ja .... uit principe dan, gevoelsmatig weet ik stiekem altijd wel dat het toch niks gaat worden
In NL durf ik eigenlijk nooit op iemand af te stappen of een praatje te beginnen, terwijl me dat in het buitenland veel makkerlijk afgaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb aangegeven, ik ben heul kinderlijk naief als het op liefde en verliefdheid aankomt. Ik durf pas op iemand af te stappen als ik haar echt heel leuk vind, en in dat stadium vind ik al de mooiste vrouw op aarde.
That's it?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
In NL durf ik eigenlijk nooit op iemand af te stappen of een praatje te beginnen, terwijl me dat in het buitenland veel makkerlijk afgaat.
Ik was laatst in een restaurant met mijn familie, en de serveerster was erg leuk. toen ik vroeg: "Mag ik de rekening?" zei ze "Nee!" Gewoon als geintje, en ik vond dat zo leuk. Ik kreeg de rekening daarna natuurlijk wel, wilde pinnen en toen kwam er een man om met me mee te lopen naar de pinautomaat. Toen heb ik wel gezegd, maar dan wil ik wel bij haar pinnenVervolgens niks aan haar durven vragen
En als je dan niet meer verliefd bent? Hoe denk je nu over je exvrouw bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
In NL durf ik eigenlijk nooit op iemand af te stappen of een praatje te beginnen, terwijl me dat in het buitenland veel makkerlijk afgaat.
Ik was laatst in een restaurant in NL met mijn familie, en de serveerster was erg leuk. toen ik vroeg: "Mag ik de rekening?" zei ze "Nee!" Gewoon als geintje, en ik vond dat zo leuk. Ik kreeg de rekening daarna natuurlijk wel, wilde pinnen en toen kwam er een man om met me mee te lopen naar de pinautomaat. Toen heb ik wel gezegd, maar dan wil ik wel bij haar pinnenVervolgens niks aan haar durven vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |