Dan zijn we wel wat topics verder denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef Elvanera het volgende:
Tijd om te douchen en naar mn ouders te gaan, tot over een paar uutjes
Dank je !quote:
Indo? ik ben ook een beetje indo....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dit was géén goed moment!
Hup, terug naar de indo van je dromen
Jawel, zeer goed moment.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dit was géén goed moment!
Hup, terug naar de indo van je dromen
Ja, daar kende ik je al van.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef Krullehoofd het volgende:
Dank je !
Ik post wel eens in het datingsite ervaringen topic. Misschien heb je mij wel eens gezien daar
Tofquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ge-wel-dig.Ik begon chaggie, werd vrolijk door mijn collega, werd chaggie door een zeurnegert en werd vrolijk van een hele leuke gast.
Alles door elkaar dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
En wat het is weet ik niet. Hij lijkt Hindoestaans, Surinaams of iets Indisch-achtig.
Ja, daar val jij wel op iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
En wat het is weet ik niet. Hij lijkt Hindoestaans, Surinaams of iets Indisch-achtig.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles door elkaar dan waarschijnlijk
quote:
Oh, een koelie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
Is dat die "oudere" collega?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
Weet alleen niet of hij vrijgezel is, zo ja...dan is hij voor mij.
Zou ze dan ook op mij kunnen vallen?quote:
Get in line Venco. Ik ben al langer single.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
Weet alleen niet of hij vrijgezel is, zo ja...dan is hij voor mij.
*Egoboost slaat aanquote:
Nee nooit. Bij ons was het ook normaal, als oma er was dan aten we warm tussen de middag. Maar nee, echt lekker vind ik het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef vencodark het volgende:
Ieder zn ding wat dat betreft. Ik ben het nog gewend van vroeger toen ik nog bij mijn grootouders at. Op zondag was dat altijd 's middags warm. Ook als zij bij ons kwamen dan gebeurde dat.
Als je 's middags eens ergens gaat lunchen, neem je dan ook nooit iets warms?
Er staat ook vast andere dingen op de kaart waar ik me wel in kan vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Techno het volgende:
Dus een keertje gezellig lunchen in het buitenland waar dit heel gewoon is zit er niet in?
Salade met verse vis en groene aspergesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee nooit. Bij ons was het ook normaal, als oma er was dan aten we warm tussen de middag. Maar nee, echt lekker vind ik het niet.
[..]
Er staat ook vast andere dingen op de kaart waar ik me wel in kan vinden
Nee.quote:
Tuurlijk, bent knappe gast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ze dan ook op mij kunnen vallen?![]()
Hij is veel te euh jong voor jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Get in line Venco. Ik ben al langer single.
En kom nou niet aan met "Jamaar, hij is hetero" want dat vind ik wel zoiets flauws!
Hier eet ik bijna elke dag warm tussen de middag, en dan eet ik s'avonds meestal niet of iets kleins.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee nooit. Bij ons was het ook normaal, als oma er was dan aten we warm tussen de middag. Maar nee, echt lekker vind ik het niet.
[..]
Er staat ook vast andere dingen op de kaart waar ik me wel in kan vinden
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is veel te euh jong voor jou.En woont in mijn buurt, niet in de jouwe en ik zag hem het eerst.
*Egoboost nr. 2 slaat ook aanquote:
Oeh, vencootje is inquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.Deze ontmoette ik gisteravond en hebben iets van een uur zitten praten ofzo. Hebben op dezelfde middelbare school gezeten, zelfs in hetzelfde dorp maar kennen elkaar totaal niet. Hij wordt in november 27 en het klikte gister eigenlijk best goed. Hij neemt vandaag foto mee van hoe hij eruit zag toen op school en ik zou dat ook doen. Heb verteld dat ik toen echt een nerd was enzo maar dat kon hij zich niet voorstellen.
Oh en het is geen collega. We werken voor een ander bedrijf maar onder hetzelfde dak.![]()
Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*Egoboost nr. 2 slaat ook aan![]()
Nu nog zien of ik ook een aardige gast ben natuurlijk
Nee, jij wilt alleen continue datgene wat anderen ook willen of datgene dat je niet kunt krijgenquote:
Dat gebeurt niet zomaar.quote:
Nee, niet echt om eerlijk te zijn. Als ik in de spiegel kijk denk ik niet "wat een mooie vent staat daar".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wat anders.Maar kom op, je weet toch best dat je goeie kop enzo hebt?
I know, daarom ben ik ook blij voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zomaar.Maar lastige is, ik zou ook met die andere gast wat afspreken. En straks wordt het beetje euh...ingewikkeld ofzo.
Hoeft ook niet heel bewust te zijn. Maar lelijk ben je sowieso niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet echt om eerlijk te zijn. Als ik in de spiegel kijk denk ik niet "wat een mooie vent staat daar".
Zorgen voor later.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zomaar.Maar lastige is, ik zou ook met die andere gast wat afspreken. En straks wordt het beetje euh...ingewikkeld ofzo.
Dank je welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeft ook niet heel bewust te zijn. Maar lelijk ben je sowieso niet.
+1 herkenbaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet echt om eerlijk te zijn. Als ik in de spiegel kijk denk ik niet "wat een mooie vent staat daar".
Jij date toch een vrouw daar, of niet? Ohnee, ik hoef niet alles te weten he.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know, daarom ben ik ook blij voor je
Hmmm ja, dat is een beetje problematisch. gewoon kijken hoe het loopt, en waar je het beste gevoel bij hebt ga je eerst afspreken, als dat niks wordt, heb je altijd de ander nog
Ik zou willen dat ik iets te kiezen had![]()
Ik vind het wel wat aandoenlijks ... twee nerds die elkaar destijds niet zagen staan, worden volwassen en denken allebei een superhunk aan de haak te slaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:24 schreef vencodark het volgende:
Dus ik heb zojuist een vreselijke foto uitgezocht uit die tijd.![]()
Maar goed, hij was zelf destijds 40 kilo zwaarder zei hij. Ik moest hm wel gekend hebben.
Tja, voorlopig kan ik toch niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zorgen voor later.En misschien ook wel niet, dus maak je daar niet druk om.
Haha, het zou wel maf zijn. Het is nu geen gespierde, slanke superhunk ofzo maar hij heeft wel uitstraling en ziet er leuk uit enzo. Mooie ogen etc. En stevig is hij nog wel maar niet zo groot als destijds, wat ik begreep. En heel vaag zie ik hm wel voor me van toen maar echt kennen doe ik hem niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat aandoenlijks ... twee nerds die elkaar destijds niet zagen staan, worden volwassen en denken allebei een superhunk aan de haak te slaan
Ja, maar die heeft de afgelopen dagen ook niet laten weten of ze weer beter is... ze had griep.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij date toch een vrouw daar, of niet? Ohnee, ik hoef niet alles te weten he.
spannend hoorquote:Maare, die ene heeft het vorige week gevraagd en ik had hem gister gesmst. Vanmiddag belt ieMaar gisteravond (na die sms) ontmoette ik die ander.
Is wel een leuk script voor een film.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef mahlah het volgende:
Ik vind het wel wat aandoenlijks ... twee nerds die elkaar destijds niet zagen staan, worden volwassen en denken allebei een superhunk aan de haak te slaan
Precies!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, jij wilt alleen continue datgene wat anderen ook willen of datgene dat je niet kunt krijgen
Vanavond weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, voorlopig kan ik toch niet.Maar echt...het was gister zo gezellig.
Even afwachten, ze heeft dr hoofd nu onder het snot enzo he.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft de afgelopen dagen ook niet laten weten of ze weer beter is... ze had griep.
Dus weet niet eens of de volgende date doorgaat.
[..]
spannend hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |