Jij ook al? Nu heb ik Lily al gezien maar mensen zonder fobo zijn standaard dik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien je geen fobo hebt ga ik daar wel automatisch van uit ja.
Ik heb ook niet behoefte hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte iets aan dat beeld te veranderen.
Ik heb dat niet. Ik denk wel dat ze heel lelijk zijn, maar niet perse dik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij ook al? Nu heb ik Lily al gezien maar mensen zonder fobo zijn standaard dik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook. Het ene sluit het andere niet uit. Dik en lelijk. Al vind ik dik altijd al lelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb dat niet. Ik denk wel dat ze heel lelijk zijn, maar niet perse dik.
jeweetz chimeid, ik klap die pina colada's in tha club!quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moguh!
Voordat ze je weer negeren....
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is alvast voor vandaag
Hoi allemaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Roep het nou niet op!![]()
Weer Tarantino waardige dromen gehad, Lotusss?
Strange, lekker mengelmoesje van alles. Vooral die Katholieke kerk, ga je teveel met DK om?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:10 schreef Lotusss het volgende:
Helaas geen Tarantino dromen gehad, wel een droom waar ik in een Katholieke kerk als laatste moest spreken, en echt een ladder op moest voordat ik bij het altaar was en na de kerkdienst kon ik met de dominee meerijden naar mijn huis (aka huis van moeders) in zijn zwarte Jaguar Cabrio, alleen de linkerdeur bij de achterbank was flink ingedeukt dus moest er overheen stappen, want hij kon niet open.![]()
Geen actie dus helaas.
Nee gisteren uit eten geweest met een vriend van mij en hij had het over een discussie op zijn werk waarbij hij een foute opmerking maakte over jongetjes en de RK kerk. Dat is onbewust blijven hangen denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Strange, lekker mengelmoesje van alles. Vooral die Katholieke kerk, ga je teveel met DK om?
Blijkbaar. Dat zijn van die vage dingetjes soms.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee gisteren uit eten geweest met een vriend van mij en hij had het over een discussie op zijn werk waarbij hij een foute opmerking maakte over jongetjes en de RK kerk. Dat is onbewust blijven hangen denk ik
En daarna broodjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje gezelschap, tijd voor jezelf. Koffie, koffie...tijjjjjjd.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal
Helaas geen Tarantino dromen gehad, wel een droom waar ik in een Katholieke kerk als laatste moest spreken, en echt een ladder op moest voordat ik bij het altaar was en na de kerkdienst kon ik met de dominee meerijden naar mijn huis (aka huis van moeders) in zijn zwarte Jaguar Cabrio, alleen de linkerdeur bij de achterbank was flink ingedeukt dus moest er overheen stappen, want hij kon niet open.![]()
Geen actie dus helaas.
Mja, maar niet Tarantino waardig helaasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dat zijn van die vage dingetjes soms.Of soms dagen later pas ofzo dat je er ineens over droomt.
Er drijft een lijk, door de grachten van Venetië.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zo droomde ik vannacht dat er ergens bij een zwembad een lijk moest liggen. Dat ging ook helemaal nergens over.
Tosti!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet nog eens bedenken wat ik vanmiddag ga eten.
You can't have it all, all the time.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, maar niet Tarantino waardig helaas
Mwè, geen zin in. Moet wel iets warms hebben, echt een maaltijd want dat heb ik vanavond niet.quote:
Ik ga weer even een tukkie doen... ben wéér bekaf zonder reden...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
You can't have it all, all the time.
Ik dacht als lunch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwè, geen zin in. Moet wel iets warms hebben, echt een maaltijd want dat heb ik vanavond niet.
Dat is indd. niks.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga weer even een tukkie doen... ben wéér bekaf zonder reden...
Hoop niet dat ik weer zo hyper word in mijn hoofd als de laatste dagen...
Nee, het was een vaag niet bestaand openluchtzwembad bij Harlingen en mijn vader was mij in mijn droom aan het vertellen wat er gebeurd was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er drijft een lijk, door de grachten van Venetië.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:22 schreef vencodark het volgende:
Ja, maar als ik avonddienst heb, eet ik 's middags warm en 's avonds brood.
Heb ik geen moeite mee.quote:
Ik vind warm eten tussen de middag gewoon echt heel vies. Ben sowieso veel meer een brood liefhebber dan bijv. aardappelen, groenten, vlees. En vroeger deed mijn oma enz dat vrij vaak en ik vind het dan echt vies.quote:
Ieder zn ding wat dat betreft. Ik ben het nog gewend van vroeger toen ik nog bij mijn grootouders at. Op zondag was dat altijd 's middags warm. Ook als zij bij ons kwamen dan gebeurde dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind warm eten tussen de middag gewoon echt heel vies. Ben sowieso veel meer een brood liefhebber dan bijv. aardappelen, groenten, vlees. En vroeger deed mijn oma enz dat vrij vaak en ik vind het dan echt vies.
Dus een keertje gezellig lunchen in het buitenland waar dit heel gewoon is zit er niet in?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind warm eten tussen de middag gewoon echt heel vies. Ben sowieso veel meer een brood liefhebber dan bijv. aardappelen, groenten, vlees. En vroeger deed mijn oma enz dat vrij vaak en ik vind het dan echt vies.
Zodadelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus een keertje gezellig lunchen in het buitenland waar dit heel gewoon is zit er niet in?
Yummm....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan 's avonds wederom lekker warm eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |