Dan zijn we wel wat topics verder denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef Elvanera het volgende:
Tijd om te douchen en naar mn ouders te gaan, tot over een paar uutjes
Dank je !quote:
Indo? ik ben ook een beetje indo....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dit was géén goed moment!
Hup, terug naar de indo van je dromen
Jawel, zeer goed moment.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dit was géén goed moment!
Hup, terug naar de indo van je dromen
Ja, daar kende ik je al van.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef Krullehoofd het volgende:
Dank je !
Ik post wel eens in het datingsite ervaringen topic. Misschien heb je mij wel eens gezien daar
Tofquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ge-wel-dig.Ik begon chaggie, werd vrolijk door mijn collega, werd chaggie door een zeurnegert en werd vrolijk van een hele leuke gast.
Alles door elkaar dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
En wat het is weet ik niet. Hij lijkt Hindoestaans, Surinaams of iets Indisch-achtig.
Ja, daar val jij wel op iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
En wat het is weet ik niet. Hij lijkt Hindoestaans, Surinaams of iets Indisch-achtig.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles door elkaar dan waarschijnlijk
quote:
Oh, een koelie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
Is dat die "oudere" collega?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
Weet alleen niet of hij vrijgezel is, zo ja...dan is hij voor mij.
Zou ze dan ook op mij kunnen vallen?quote:
Get in line Venco. Ik ben al langer single.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
Weet alleen niet of hij vrijgezel is, zo ja...dan is hij voor mij.
*Egoboost slaat aanquote:
Nee nooit. Bij ons was het ook normaal, als oma er was dan aten we warm tussen de middag. Maar nee, echt lekker vind ik het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef vencodark het volgende:
Ieder zn ding wat dat betreft. Ik ben het nog gewend van vroeger toen ik nog bij mijn grootouders at. Op zondag was dat altijd 's middags warm. Ook als zij bij ons kwamen dan gebeurde dat.
Als je 's middags eens ergens gaat lunchen, neem je dan ook nooit iets warms?
Er staat ook vast andere dingen op de kaart waar ik me wel in kan vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Techno het volgende:
Dus een keertje gezellig lunchen in het buitenland waar dit heel gewoon is zit er niet in?
Salade met verse vis en groene aspergesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee nooit. Bij ons was het ook normaal, als oma er was dan aten we warm tussen de middag. Maar nee, echt lekker vind ik het niet.
[..]
Er staat ook vast andere dingen op de kaart waar ik me wel in kan vinden
Nee.quote:
Tuurlijk, bent knappe gast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ze dan ook op mij kunnen vallen?![]()
Hij is veel te euh jong voor jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Get in line Venco. Ik ben al langer single.
En kom nou niet aan met "Jamaar, hij is hetero" want dat vind ik wel zoiets flauws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |