Heb je je ontslagbrief aangeboden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:36 schreef Feitosa het volgende:
Ze zijn hier ineens wakkergeschrokken.![]()
M,n werkgever gaat nu waarschijnlijk een tegenbod doen. Grappig allemaal.
buiten Fok! is dat niet echt passendquote:
Oh, dat is helemaal niet verkeerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:36 schreef Feitosa het volgende:
Ze zijn hier ineens wakkergeschrokken.![]()
M,n werkgever gaat nu waarschijnlijk een tegenbod doen. Grappig allemaal.
Nog niet.quote:
quote:
Ik ben niet knap en nog te zwaar ook, dus ik zou niet weten waarom het voor mij wél makkelijk zou zijnquote:
Dat hoop ik ook niet, dat ie in je telefoon staat als : "Nr 1, Oldbie"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik post dit toch op fok. Dan kan het wel. Ik noem hm echt niet zo tegenover anderen hoor.
* Spezza19 vindt jou er anders best goed uitzienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet knap en nog te zwaar ook, dus ik zou niet weten waarom het voor mij wél makkelijk zou zijn
Ik ben niet helemaal zot.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, dat ie in je telefoon staat als : "Nr 1, Oldbie"
Ja, op die foto's van vroegah.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 vindt jou er anders best goed uitzien
Jij bent een aantrekkelijke, mooie vrouwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet knap en nog te zwaar ook, dus ik zou niet weten waarom het voor mij wél makkelijk zou zijn
Er zijn dan ook meer mooie vrouwen dan mooie mannen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent een aantrekkelijke, spontane vrouw![]()
En volgens mannen is het sowieso voor vrouwen makkelijker
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vindt jou er anders best goed uitzien
Fotomodellen zijn over het algemeen gratenpakhuizen met te veel make up....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik vind mezelf ook niet lelijk, maar ik ben geen fotomodel.
Die foto's van jou en je zus zijn anders erg mooiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik vind mezelf ook niet lelijk, maar ik ben geen fotomodel.
So truequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fotomodellen zijn over het algemeen gratenpakhuizen met te veel make up....
Dus of dat nou zo erg is om er geen te zijn....
Misschien heb je meer zelfvertrouwen. Ik wil alleen maar anageven dat hete cht nieet voor iedereen zo simpel is als jij het doet voorkomen. En dat "wees jezelf" (er zijn al zoveel anderen) en "Wat kan er nus misgaan?" zijn echt van die standaard cliche-tips die mensen echt wel weten (maar dus vaak niet geloven).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij een frans toetsenbordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien heb je meer zelfvertrouwen. Ik wil alleen maar anageven dat hete cht nieet voor iedereen zo simpel is als jij het doet voorkomen. En dat "wees jezelf" (er zijn al zoveel anderen) en "Wat kan er nus misgaan?" zijn echt van die standaard cliche-tips die mensen echt wel weten (maar dus vaak niet geloven).
Als ik gay en single was dan had ik wel met je willen daten hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Misschien heb je meer zelfvertrouwen. Ik wil alleen maar anageven dat hete cht nieet voor iedereen zo simpel is als jij het doet voorkomen. En dat "wees jezelf" (er zijn al zoveel anderen) en "Wat kan er nus misgaan?" zijn echt van die standaard cliche-tips die mensen echt wel weten (maar dus vaak niet geloven).
Ik vertaal "Het IS simpel" toch echt als "het is makkelijk".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef vencodark het volgende:
Ang3l, er wordt ook niet gezegd dat het makkelijk is he, om 'jezelf' te zijn. Maar hoe beter je je voelt (en dichtbij jezelf staat), hoe meer je bereikt. Overal.
En toch is het zo, ik merk dat zelf ook de laatste jarenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, de gedachte is simpel, het geloven is lastiger. Maar goed, dat is zoals ik het bedoelde en zou opvatten. Ik probeer het maar te vertalen wat ik zelf denk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vertaal "Het IS simpel" toch echt als "het is makkelijk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |