Hoe heet jij dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
De M. is een mooie letter om je naam mee te beginnen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
De M. is een mooie letter om je naam mee te beginnen.
mij een worst, maar je hebt ze wel opvallend vaakquote:
mijne ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn naam begint ook met een ´M´ ja.
Nog niet meteen, maar of je volgende maand haalt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben Mirne van Megen. Nu dit op het internet staat, ga ik nu dood?
Martijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet meteen, maar of je volgende maand haalt...
Toch niet Michiel hčquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik post ook (te) vaakquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
mij een worst, maar je hebt ze wel opvallend vaak
Bij mij op me werk zijn er 9 Miranda'squote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel verwarrend. Zat vroeger bij een Miranda in de klas
Dat gaat ze ook heus wel hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
Myr moet gewoon nog een tijdje mee hoor
OMGquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij op me werk zijn er 9 Miranda's
Zoveel?!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mohammedquote:
gelukkig valt dat niemand opquote:
Op mijn afdeling zitten er 3quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoveel?!
Maar jullie werken dan vast met een grote groep?
Ik had ooit 5 Edwins tegelijk als collega's maar dit gaat wel wat erg ver jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je hebt maar 5 collega'squote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaten ooit 3 Nathalies bij mij in de klas. Dat was al een rampquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit 5 Edwins tegelijk als collega's maar dit gaat wel wat erg ver ja
quote:
Vertel en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
bijna goed,
Overigens weet ik bij welke bank jij wekr dan
Huh? Nu weer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
Socios, ze moeten je wel hebben in ONZ met je treintje he?![]()
Topic graagquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
Socios, ze moeten je wel hebben in ONZ met je treintje he?![]()
ja die was niet zo môeilijk uit jouw antwoorden op te makenquote:
Ga je slapen???quote:
PM vind ik wel ok hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar ik ga niet hier in topic vertellen.
Ohw, zo, dat gaat al weken zo, zo niet maanden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
Nja, gewoon de hele dag al... elke keer die verwijzing naar treinen, ed.
Raboquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
ja die was niet zo môeilijk uit jouw antwoorden op te maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je slapen???
Zowww. Heb laptoppie ff aangezet, was BB zat
Zie dat naam van Miauw bekend is nu
Ik bedoel ook buiten topics waar je postquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, zo, dat gaat al weken zo, zo niet maanden.![]()
Zowel in ONZ in KLB.
quote:
Shaniequaquote:
Kun jíj daar dan niets tegen doen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel ook buiten topics waar je post
Best triest... Ik vind het helemaal geen rare hobby eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Nu krijg ik ook spierpijn, mag toch hopen dat ik geen griep krijg.quote:
Wat is Bella niet bienquote:
Geen idee wat de plannen zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
tussenpersoon Interpolis
Hoe is nu trouwens de "verbinding" Rabo Interpolis, heeft Rabo nu Achmea alweer ingelijfd ?
Eeh slik van die koortsremmende toestand. Paracetamol? Of juist Ibuprofen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Nu krijg ik ook spierpijn, mag toch hopen dat ik geen griep krijg.
quote:
quote:
Nee ik heet Lisa.quote:
Ik slik bijna nooit medicijnen en als ik het doe, zeker niet voordat ik ga slapen. Zo ben ik dan ook weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eeh slik van die koortsremmende toestand. Paracetamol? Of juist Ibuprofen?
Serieus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Achternaam zeg ik niet zoals Myr, dan ben ik veuls te makkelijk te vinden.quote:
Nee maar alles om koorts te vorkomenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik slik bijna nooit medicijnen en als ik het doe, zeker niet voordat ik ga slapen. Zo ben ik dan ook weer.
mijn vermoeden was altijd dat Rabo Achmea wilde inlijven, maar dit kon niet omdat ze dan als Bank huun triple A status kwijt zouden raken. Toen is er volgens mij de konstruktie verzonnen om Interpolis door te verkopen aan Achmea dus groter aandeel verzekeringsmarkt. Alle financiele takken worden afgebouwd / overgenomen door Rabo en gesaneerd en dan uiteindelijk zou Rabo dan weer Achmea inlijven¨Maar goed, is alweer een paar jaar overheen dus misschien is dat allemaal veranderdquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee wat de plannen zijn.
Jansen zekerquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Achternaam zeg ik niet zoals Myr, dan ben ik veuls te makkelijk te vinden.
Lisa van Megen dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Achternaam zeg ik niet zoals Myr, dan ben ik veuls te makkelijk te vinden.
Zoiets...:quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
KLB SC
ONZ
Anti-klacht: Nieuwe trein gespot straks uploaden op Youtube.
Nee dan zou het juist moeilijker zijn.quote:
Ja dat is het.quote:
Je snapt me nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dan zou het juist moeilijker zijn.
volgens mij heb ik wel een paar keer Achmea voorbij zien komen in nieuwsberichtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef crv het volgende:
[..]
mijn vermoeden was altijd dat Rabo Achmea wilde inlijven, maar dit kon niet omdat ze dan als Bank huun triple A status kwijt zouden raken. Toen is er volgens mij de konstruktie verzonnen om Interpolis door te verkopen aan Achmea dus groter aandeel verzekeringsmarkt. Alle financiele takken worden afgebouwd / overgenomen door Rabo en gesaneerd en dan uiteindelijk zou Rabo dan weer Achmea inlijven¨Maar goed, is alweer een paar jaar overheen dus misschien is dat allemaal veranderd
Gebruik dan ook een PI. Er zijn genoeg retardo's op het interwebzz.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef MissBitchy het volgende:
Ik kom even hoi en dag zeggen![]()
Beste vriendin vandaag terug van weekje vakantie, even bijgepraat vanavond onder het genot van een wit wijntje. Het was net 1 wijntje teveel geloof ik
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef MissBitchy het volgende:
Beste vriendin vandaag terug van weekje vakantie, even bijgepraat vanavond onder het genot van een wit wijntje. Het was net 1 wijntje teveel geloof ik
Jaaa. Popstarsquote:
Hoi en dag terugquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef MissBitchy het volgende:
Ik kan het voor het eerst zien nuquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaa. Popstars![]()
Ik heb nog eens niet zo'n zin in het kijken, meer in het afbranden.
Ik moet het hierna 2 of 3 weken missenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaa. Popstars![]()
Ik heb nog eens niet zo'n zin in het kijken, meer in het afbranden.
Hmm maar ik merk ook irl dat mensen me te vaak serieus nemen en dan denken dat ik écht een randdebiel benquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een PI. Er zijn genoeg retardo's op het interwebzz.
En die hebben ook nog gewoon partners?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn overbuurvrouw gaat trouwens vreemd met een buurtbewoner
Zag ze net weer vieselevosen onder een lantaarnpaal
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had 1 post met alleen, vandaar het id
Oh dat was een verkapte tvp.quote:
Yeps... Beidenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die hebben ook nog gewoon partners?
O dat heb ik ook. Het fijne van internet is dat je smilies kunt gebruiken. In het dagelijks leven kan ik alleen een ondertoon gebruiken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm maar ik merk ook irl dat mensen me te vaak serieus nemen en dan denken dat ik écht een randdebiel ben
Is niet echt heel erg leukquote:
Lekker.quote:
HGT wint het telkens van POPquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wat emer kijkers trektPOP of HGT ??
was wel lachen voor mij toen ik nog in NL werkte.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wel een paar keer Achmea voorbij zien komen in nieuwsberichten
Hmmmm spannendquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn overbuurvrouw gaat trouwens vreemd met een buurtbewoner
Zag ze net weer vieselevosen onder een lantaarnpaal
HGT veel meer. Is ook leuker om te kijken namelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wat emer kijkers trektPOP of HGT ??
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat heb ik ook. Het fijne van internet is dat je smilies kunt gebruiken. In het dagelijks leven kan ik alleen een ondertoon gebruiken.
ECHT???????????quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktvoor op het werk en bij mijn vrienden enzo...
Hoezo "wij"quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
HGT wint het telkens van POP
Maar wij zijn blijkbaar gek en kijken POP
cijfers zijn net bekend gemaakt, POP 100 en HGT 120quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
cijfers zijn net bekend gemaakt, POP 100 en HGT 120
Ik heb het idee dat je daar niet goed genoeg kan afbranden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Misschien moeten wij ook eens naar HGT gaan kijken.
dacht ut nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Misschien moeten wij ook eens naar HGT gaan kijken.
Ik vind het zielig voor de vrouw van die buurtbewoner, dat is zo'n lieve vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker.Pics maken en op internet pleuren.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo "wij"? Er zijn ook HGT'ers hoor
Ik heb het nooit zo op HGT.... Dat appels met peren vergelijken zint me gewoon nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktvoor op het werk en bij mijn vrienden enzo...
No shit.quote:
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op HGT.... Dat appels met peren vergelijken zint me gewoon niet
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de vrouw van die buurtbewoner, dat is zo'n lieve vrouw
Ja want bij POP heb je geen talentlozenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)
Dat heb ik ook. Bij Popstars heb je een ding, zingen en dat is gewoon makkelijker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Bella, heb je reactie #44 in je topic gezien?![]()
![]()
Wat zou je liever doen?
Ja duhhhh, daar staat het programma om bekend. Maar er is maar een ding zeker bij POP: ze komen om te zingen. Wat kan mij het nou schelen als iemand een symphonie van Beethoven uit zijn neus kan fluiten. Ik wil dat ze zingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja want bij POP heb je geen talentlozen
Dat geluid.quote:
Zou die hem daarna nog opgegeten hebbenquote:
Dit dus. Je kunt makkelijker vergelijken én afbrandenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Bij Popstars heb je een ding, zingen en dat is gewoon makkelijker.
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja duhhhh, daar staat het programma om bekend. Maar er is maar een ding zeker bij POP: ze komen om te zingen. Wat kan mij het nou schelen als iemand een symphonie van Beethoven uit zijn neus kan fluiten. Ik wil dat ze zingen
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus. Je kunt makkelijker vergelijken én afbranden
Ik verheug me op The Voicequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijn.
Jup, waar dus geen snars van kloptquote:Is Popstars trouwens nog steeds de grootste talentenjacht van NL waar heel NL voor de buis zit?
Ik nu.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens pas achter dat -de naam- Walter Melon(tekenfilm) op Watermelon lijkt
Oké, lekker plassen.quote:
Héél Nederland kijkt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijn.
Is Popstars trouwens nog steeds de grootste talentenjacht van NL waar heel NL voor de buis zit?
iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens pas achter dat -de naam- Walter Melon(tekenfilm) op Watermelon lijkt
Hahah!!!quote:
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeikenquote:
het is een sociale happeningquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef crv het volgende:
[..]
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeiken
Dat moet je aan pheno vragen... die geeft de punten toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel bennies krijg ik hiervoor dan
wutquote:
omdat mannen fappen en vrouwen kletsenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef crv het volgende:
[..]
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeiken
ja zo tegen 12 dan zijn we op dreefquote:
Kutje kletsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat mannen fappen en vrouwen kletsen
Ik was ff sportjournaal kijken, mis ik zo 150 postsquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat dat je verbaast!
kutboertjesquote:
Ik had zo'n "plets-nu-is-alles-er-in-1-keer-uit"-plasje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juj had zeker een lange plas!?
Ik had echt zo'n klein kutplasje
Ja even snel bijkletsen, overleggen, roddelen, make-up delen/lenen/bijwerken. Zo gaat dat met stappen...quote:
Boer? Ik? Nee, ik kom uit Brabant.quote:
Die wilde ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had zo'n "plets-nu-is-alles-er-in-1-keer-uit"-plasje.
Die zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja even snel bijkletsen, overleggen, roddelen, make-up delen/lenen/bijwerken. Zo gaat dat met stappen...
Op Fok heb ik er geen last van en plas ik graag alleen.
Lijkt me ook mooi idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Scissor Sisters![]()
Shit, wéér die kaartjes vergeten te halen
Als het maar bevredigend wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wits niet dat we niveau hadden hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
De SC is zojuist naar een nieuw niveau gebracht
1 november in Utrechtquote:
Ik zat ff je Twitter te lezen net, mag ik vragen hoe het komt dat je zo'n last van je rug had? Ongeluk gehad ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ff sportjournaal kijken, mis ik zo 150 posts
alweerquote:
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hem opgevangen voor je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.Wat nu?
Niveau klinkt op de een of andere manier als iets wat hoger ligt....quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
11 september maar afwachten zodat je haar live kan zien plassen denk ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.Wat nu?
Slaaplekker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen ik ga naar bed met VILLA, weltrusten
IQ dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niveau klinkt op de een of andere manier als iets wat hoger ligt....
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Toch vreemd, want dat is namelijk niet zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niveau klinkt op de een of andere manier als iets wat hoger ligt....
Laat z'n sikje heel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten Mirandaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
zou toch zweren van welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alweer? Ik was net nog niet van plan te gaan hoor
Oh dat was in t voorjaar handig om een hoop mensen tegelijk op de hoogte te houden ja. Verder heb ik een schijthekel aan twitterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zat ff je Twitter te lezen net, mag ik vragen hoe het komt dat je zo'n last van je rug had? Ongeluk gehad ofzo?
Ik heb gewonnen met het codewoordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
sarcasmequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch vreemd, want dat is namelijk niet zo.
verongelukt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was in t voorjaar handig om een hoop mensen tegelijk op de hoogte te houden ja. Verder heb ik een schijthekel aan twitter![]()
Ja ik ben eind december verongelukt in een stadsbus hier in Utrecht. Lelijk gevallen, ruggewervel gebroken. 10 dagen zieenhuis, daarna 3 maanden plat op bed gelegen. Inmiddels kan ik het meeste wee zelf, maar bennik nog wel druk met fysiotherapie, spieren moeten alles weer zelf gaan doen, vandaar. Volledig 40 uur werken gaat dit jaar niet meer gebeuren vrees ik.
Röntgenfoto:
[ afbeelding ]
Die pinnen zijn permanent. Drupt er wel een keer onderuit als ik gecremeerd word
Je zegt niet snel dat je niveau hebt als je bedoelt dat je een laag niveau hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch vreemd, want dat is namelijk niet zo.
Hoewel niet dodelijk verongelukt, zette dat geintje toch in een fractie van een seconde een streep door ongeveer mijn hele jaar 2010, ja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Ik blijf denk ik ook niet zo lang meer
Mja. Ik kan er wel luchtig over doen, maar dat was het wel idd. Ik ben allang blij dat k er geen verlammingsverschijnselen aan overgehouden heb en zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn Flashie, wat een klap is dat geweest.
Ja kan ik me heel goed voorstellen. Heel erg naar met zeker nog een lange revalidatietijd te gaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel niet dodelijk verongelukt, zette dat geintje toch in een fractie van een seconde een streep door ongeveer mijn hele jaar 2010, ja.
Verongelukken is altijd dodelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel niet dodelijk verongelukt, zette dat geintje toch in een fractie van een seconde een streep door ongeveer mijn hele jaar 2010, ja.
Nachtbakker ook al.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dan noem je het andersmij ook best. Ja, lang revalideren iig. Medisch traject duurt minstens tot eind 2011. Juridisch traject duurt zo lang als het duurt
Wat leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn vanaf zaterdag een weekje van me verlost, ga met m'n ouders mee richting France. Waar ergens ga ik morgen eens uitvogelen.
Begin toch wel, maar soms ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat normaal gesproken de hele nacht druk ?
Of laat het zo, dan is het een verassingstripquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn vanaf zaterdag een weekje van me verlost, ga met m'n ouders mee richting France. Waar ergens ga ik morgen eens uitvogelen.
Mooi te waten als ik niet kan slapen en er hier niemand isquote:
Lekker 's avonds gaan stappen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik morgen eens gaan doen?Men, ik heb echt geen leven
Nee, dat gaat helaas niet meer omdat m'n moeder met ernstig en blijvend voetletsel kampt. Lekker in een huisje dus en een beetje de omgeving verkennen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Good luck met beide hoor, blijf positief!
Dankdankquote:
Bowlenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ah oké, dat is nog fijner, tenminste wat luxe.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helaas niet meer omdat m'n moeder met ernstig en blijvend voetletsel kampt. Lekker in een huisje dus en een beetje de omgeving verkennen.
Hmmm, zaterdagavond dan maar gaan stappenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, ik moet zaterdag al weer vroeg op om naar Rotterdam te gaan. Dus dat word geen succes.
Mja, ik ben wel weer van plan te gaan kamperen. Misschien eens in m'n eentje doen, lijkt me ook een aparte ervaring.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ah oké, dat is nog fijner, tenminste wat luxe.
Laten we een dagje gaan FOK!ken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Dat lijkt me ook wel vet, alleen ligt wat moeilijker voor een vrouw. Waar zou je dan heen willen gaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mja, ik ben wel weer van plan te gaan kamperen. Misschien eens in m'n eentje doen, lijkt me ook een aparte ervaring.
Ja, dat is als vrouw wel een nadeel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel vet, alleen ligt wat moeilijker voor een vrouw. Waar zou je dan heen willen gaan?
Ja dat is ook vet! Iedereen verklaart me voor gek, maar dat zou echt wat zijn ja/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat is als vrouw wel een nadeel.
Ik zou dan wel Scandinavië in willen gaan en wat rondtrekken. Dat zou ik eigenlijk ook wel willen met iemand die ik niet ken. Dat geeft nog weer een extra dimensie aan de reis.
Hier dezelfde reacties hoor, maar het idee geeft al een rare kriebel. Is gewoon probeerwaardig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ook vet! Iedereen verklaart me voor gek, maar dat zou echt wat zijn ja/
Lijkt me n goed idee ja. Met zn 2 op reis is al heel snel leuker dan alleen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat is als vrouw wel een nadeel.
Ik zou dan wel Scandinavië in willen gaan en wat rondtrekken. Dat zou ik eigenlijk ook wel willen met iemand die ik niet ken. Dat geeft nog weer een extra dimensie aan de reis.
Zeker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier dezelfde reacties hoor, maar het idee geeft al een rare kriebel. Is gewoon probeerwaardig.
Even c_a PMen hoe je daarvoor een forum krijgt.quote:
Beetje zoals die film, You've got Mail maar dan in the wild. Dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik wil best eens een lang weekend met Bella weg hoor. Zwaar oorlog gaat het worden, maar het zal ook erg leerzaam zijn. En aan het eind gaan we elkaar best wel waarderen en zo
Oh dat kan, dat weet ik niet. Ik doe niet aan films jeweetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beetje zoals die film, You've got Mail maar dan in the wild. Dat zou wat zijn.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan, dat weet ik niet. Ik doe niet aan films jeweet![]()
@Vaduz: Met jou zou t net zo goed kunnen
quote:
Keertje doen, gewoon omdat het kan?quote:
In de Veluwe?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keertje doen, gewoon omdat het kan?![]()
Nee dit is geen verkapt dateverzoek
Ik ga over 4 uurtjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je in Berlijn? Of wanneer ga je?
Spannendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ga over 4 uurtjes![]()
Maar ik kan niet slapen.
Mja het is maar de trein, ik heb dat meer als ik ga vliegen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SpannendOf dat vind ik altijd, ik krijg altijd kriebels als ik op reis ga.
Ik ook hoor. Echt fijn, omdat ik die kriebels als kind vaker had.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SpannendOf dat vind ik altijd, ik krijg altijd kriebels als ik op reis ga.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja het is maar de trein, ik heb dat meer als ik ga vliegen.
Maar ik ben gewoon totaal niet moe, ik ga wel in de trein slapen denk ik.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch even wat aan slaap meepakken/liggen, in alle rust even fijn denken aan wat komen gaat.O+
Haha kom naar de meet dan hebben we het erover.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar zullen we dat eens een keer doen Bella? Gewoon zien of we het een weekend met elkaar uithouden
Ik denk dat dat niet de meest vrije momenten zijn om tot geniale schrijfsels te komen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Dat is heel liev en poëtisch maar ik zou een boek schrijven.
Geniaal ben je, met dit voorstel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha kom naar de meet dan hebben we het erover.
Wanneer? Als je ergens heen moet? Geen idee, ik schrijf op de raarste tijdstippen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet de meest vrije momenten zijn om tot geniale schrijfsels te komen.
16 okt.quote:
Nou zo raar is dat niet hoorquote:
Ik ook wel, maar niet als ik ergens positief vol van ben. Dan eerder als ik mijn gedachten moet verzetten. Dan heb ik het over een laat tijdstip.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wanneer? Als je ergens heen moet? Geen idee, ik schrijf op de raarste tijdstippen.
Trusten.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niet als ik ergens positief vol van ben. Dan eerder als ik mijn gedachten moet verzetten. Dan heb ik het over een laat tijdstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |