Kutje kletsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat mannen fappen en vrouwen kletsen
Ik was ff sportjournaal kijken, mis ik zo 150 postsquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat dat je verbaast!
kutboertjesquote:
Ik had zo'n "plets-nu-is-alles-er-in-1-keer-uit"-plasje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juj had zeker een lange plas!?
Ik had echt zo'n klein kutplasje
Ja even snel bijkletsen, overleggen, roddelen, make-up delen/lenen/bijwerken. Zo gaat dat met stappen...quote:
Boer? Ik? Nee, ik kom uit Brabant.quote:
Die wilde ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had zo'n "plets-nu-is-alles-er-in-1-keer-uit"-plasje.
Die zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja even snel bijkletsen, overleggen, roddelen, make-up delen/lenen/bijwerken. Zo gaat dat met stappen...
Op Fok heb ik er geen last van en plas ik graag alleen.
Lijkt me ook mooi idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Scissor Sisters![]()
Shit, wéér die kaartjes vergeten te halen
Als het maar bevredigend wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wits niet dat we niveau hadden hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
De SC is zojuist naar een nieuw niveau gebracht
1 november in Utrechtquote:
Ik zat ff je Twitter te lezen net, mag ik vragen hoe het komt dat je zo'n last van je rug had? Ongeluk gehad ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ff sportjournaal kijken, mis ik zo 150 posts
alweerquote:
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
De SC is zojuist naar een nieuw niveau gebracht
Ik heb hem opgevangen voor je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |