Oké, lekker plassen.quote:
Héél Nederland kijkt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijn.
Is Popstars trouwens nog steeds de grootste talentenjacht van NL waar heel NL voor de buis zit?
iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens pas achter dat -de naam- Walter Melon(tekenfilm) op Watermelon lijkt
Hahah!!!quote:
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeikenquote:
het is een sociale happeningquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef crv het volgende:
[..]
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeiken
Dat moet je aan pheno vragen... die geeft de punten toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel bennies krijg ik hiervoor dan
wutquote:
omdat mannen fappen en vrouwen kletsenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef crv het volgende:
[..]
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeiken
ja zo tegen 12 dan zijn we op dreefquote:
Kutje kletsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat mannen fappen en vrouwen kletsen
Ik was ff sportjournaal kijken, mis ik zo 150 postsquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat dat je verbaast!
kutboertjesquote:
Ik had zo'n "plets-nu-is-alles-er-in-1-keer-uit"-plasje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juj had zeker een lange plas!?
Ik had echt zo'n klein kutplasje
Ja even snel bijkletsen, overleggen, roddelen, make-up delen/lenen/bijwerken. Zo gaat dat met stappen...quote:
Boer? Ik? Nee, ik kom uit Brabant.quote:
Die wilde ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had zo'n "plets-nu-is-alles-er-in-1-keer-uit"-plasje.
Die zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja even snel bijkletsen, overleggen, roddelen, make-up delen/lenen/bijwerken. Zo gaat dat met stappen...
Op Fok heb ik er geen last van en plas ik graag alleen.
Lijkt me ook mooi idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Scissor Sisters![]()
Shit, wéér die kaartjes vergeten te halen
Als het maar bevredigend wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wits niet dat we niveau hadden hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
De SC is zojuist naar een nieuw niveau gebracht
1 november in Utrechtquote:
Ik zat ff je Twitter te lezen net, mag ik vragen hoe het komt dat je zo'n last van je rug had? Ongeluk gehad ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ff sportjournaal kijken, mis ik zo 150 posts
alweerquote:
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
De SC is zojuist naar een nieuw niveau gebracht
Ik heb hem opgevangen voor je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |