dacht ut nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Misschien moeten wij ook eens naar HGT gaan kijken.
Ik vind het zielig voor de vrouw van die buurtbewoner, dat is zo'n lieve vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker.Pics maken en op internet pleuren.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo "wij"? Er zijn ook HGT'ers hoor
Ik heb het nooit zo op HGT.... Dat appels met peren vergelijken zint me gewoon nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
HGT wint het telkens van POP
Maar wij zijn blijkbaar gek en kijken POP
picsquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktvoor op het werk en bij mijn vrienden enzo...
No shit.quote:
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op HGT.... Dat appels met peren vergelijken zint me gewoon niet
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de vrouw van die buurtbewoner, dat is zo'n lieve vrouw
Ja want bij POP heb je geen talentlozenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)
Dat heb ik ook. Bij Popstars heb je een ding, zingen en dat is gewoon makkelijker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Bella, heb je reactie #44 in je topic gezien?![]()
![]()
Wat zou je liever doen?
Ja duhhhh, daar staat het programma om bekend. Maar er is maar een ding zeker bij POP: ze komen om te zingen. Wat kan mij het nou schelen als iemand een symphonie van Beethoven uit zijn neus kan fluiten. Ik wil dat ze zingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja want bij POP heb je geen talentlozen
Dat geluid.quote:
Zou die hem daarna nog opgegeten hebbenquote:
Dit dus. Je kunt makkelijker vergelijken én afbrandenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Bij Popstars heb je een ding, zingen en dat is gewoon makkelijker.
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja duhhhh, daar staat het programma om bekend. Maar er is maar een ding zeker bij POP: ze komen om te zingen. Wat kan mij het nou schelen als iemand een symphonie van Beethoven uit zijn neus kan fluiten. Ik wil dat ze zingen
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus. Je kunt makkelijker vergelijken én afbranden
Ik verheug me op The Voicequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijn.
Jup, waar dus geen snars van kloptquote:Is Popstars trouwens nog steeds de grootste talentenjacht van NL waar heel NL voor de buis zit?
Ik nu.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens pas achter dat -de naam- Walter Melon(tekenfilm) op Watermelon lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |