Ik kan het voor het eerst zien nuquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaa. Popstars![]()
Ik heb nog eens niet zo'n zin in het kijken, meer in het afbranden.
Ik moet het hierna 2 of 3 weken missenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaa. Popstars![]()
Ik heb nog eens niet zo'n zin in het kijken, meer in het afbranden.
Hmm maar ik merk ook irl dat mensen me te vaak serieus nemen en dan denken dat ik écht een randdebiel benquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een PI. Er zijn genoeg retardo's op het interwebzz.
En die hebben ook nog gewoon partners?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn overbuurvrouw gaat trouwens vreemd met een buurtbewoner
Zag ze net weer vieselevosen onder een lantaarnpaal
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had 1 post met alleen, vandaar het id
Oh dat was een verkapte tvp.quote:
Yeps... Beidenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die hebben ook nog gewoon partners?
O dat heb ik ook. Het fijne van internet is dat je smilies kunt gebruiken. In het dagelijks leven kan ik alleen een ondertoon gebruiken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm maar ik merk ook irl dat mensen me te vaak serieus nemen en dan denken dat ik écht een randdebiel ben
Is niet echt heel erg leukquote:
Lekker.quote:
HGT wint het telkens van POPquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wat emer kijkers trektPOP of HGT ??
was wel lachen voor mij toen ik nog in NL werkte.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wel een paar keer Achmea voorbij zien komen in nieuwsberichten
Hmmmm spannendquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn overbuurvrouw gaat trouwens vreemd met een buurtbewoner
Zag ze net weer vieselevosen onder een lantaarnpaal
HGT veel meer. Is ook leuker om te kijken namelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wat emer kijkers trektPOP of HGT ??
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat heb ik ook. Het fijne van internet is dat je smilies kunt gebruiken. In het dagelijks leven kan ik alleen een ondertoon gebruiken.
ECHT???????????quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktvoor op het werk en bij mijn vrienden enzo...
Hoezo "wij"quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
HGT wint het telkens van POP
Maar wij zijn blijkbaar gek en kijken POP
cijfers zijn net bekend gemaakt, POP 100 en HGT 120quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
HGT wint het telkens van POP
Maar wij zijn blijkbaar gek en kijken POP
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
cijfers zijn net bekend gemaakt, POP 100 en HGT 120
Ik heb het idee dat je daar niet goed genoeg kan afbranden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Misschien moeten wij ook eens naar HGT gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |