Hoe heet jij dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
De M. is een mooie letter om je naam mee te beginnen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
De M. is een mooie letter om je naam mee te beginnen.
mij een worst, maar je hebt ze wel opvallend vaakquote:
mijne ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn naam begint ook met een ´M´ ja.
Nog niet meteen, maar of je volgende maand haalt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben Mirne van Megen. Nu dit op het internet staat, ga ik nu dood?
Martijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet meteen, maar of je volgende maand haalt...
Toch niet Michiel hèquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik post ook (te) vaakquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
mij een worst, maar je hebt ze wel opvallend vaak
Bij mij op me werk zijn er 9 Miranda'squote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel verwarrend. Zat vroeger bij een Miranda in de klas
Dat gaat ze ook heus wel hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
Myr moet gewoon nog een tijdje mee hoor
OMGquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij op me werk zijn er 9 Miranda's
Zoveel?!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mohammedquote:
gelukkig valt dat niemand opquote:
Op mijn afdeling zitten er 3quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoveel?!
Maar jullie werken dan vast met een grote groep?
Ik had ooit 5 Edwins tegelijk als collega's maar dit gaat wel wat erg ver jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je hebt maar 5 collega'squote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaten ooit 3 Nathalies bij mij in de klas. Dat was al een rampquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit 5 Edwins tegelijk als collega's maar dit gaat wel wat erg ver ja
quote:
Vertel en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
bijna goed,
Overigens weet ik bij welke bank jij wekr dan
Huh? Nu weer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
Socios, ze moeten je wel hebben in ONZ met je treintje he?![]()
Topic graagquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
Socios, ze moeten je wel hebben in ONZ met je treintje he?![]()
ja die was niet zo môeilijk uit jouw antwoorden op te makenquote:
Ga je slapen???quote:
PM vind ik wel ok hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar ik ga niet hier in topic vertellen.
Ohw, zo, dat gaat al weken zo, zo niet maanden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
Nja, gewoon de hele dag al... elke keer die verwijzing naar treinen, ed.
Raboquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
ja die was niet zo môeilijk uit jouw antwoorden op te maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je slapen???
Zowww. Heb laptoppie ff aangezet, was BB zat
Zie dat naam van Miauw bekend is nu
Ik bedoel ook buiten topics waar je postquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, zo, dat gaat al weken zo, zo niet maanden.![]()
Zowel in ONZ in KLB.
quote:
Shaniequaquote:
Kun jíj daar dan niets tegen doen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel ook buiten topics waar je post
Best triest... Ik vind het helemaal geen rare hobby eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Nu krijg ik ook spierpijn, mag toch hopen dat ik geen griep krijg.quote:
Wat is Bella niet bienquote:
Geen idee wat de plannen zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
tussenpersoon Interpolis
Hoe is nu trouwens de "verbinding" Rabo Interpolis, heeft Rabo nu Achmea alweer ingelijfd ?
Eeh slik van die koortsremmende toestand. Paracetamol? Of juist Ibuprofen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Nu krijg ik ook spierpijn, mag toch hopen dat ik geen griep krijg.
quote:
quote:
Nee ik heet Lisa.quote:
Ik slik bijna nooit medicijnen en als ik het doe, zeker niet voordat ik ga slapen. Zo ben ik dan ook weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eeh slik van die koortsremmende toestand. Paracetamol? Of juist Ibuprofen?
Serieus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Achternaam zeg ik niet zoals Myr, dan ben ik veuls te makkelijk te vinden.quote:
Nee maar alles om koorts te vorkomenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik slik bijna nooit medicijnen en als ik het doe, zeker niet voordat ik ga slapen. Zo ben ik dan ook weer.
mijn vermoeden was altijd dat Rabo Achmea wilde inlijven, maar dit kon niet omdat ze dan als Bank huun triple A status kwijt zouden raken. Toen is er volgens mij de konstruktie verzonnen om Interpolis door te verkopen aan Achmea dus groter aandeel verzekeringsmarkt. Alle financiele takken worden afgebouwd / overgenomen door Rabo en gesaneerd en dan uiteindelijk zou Rabo dan weer Achmea inlijven¨Maar goed, is alweer een paar jaar overheen dus misschien is dat allemaal veranderdquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee wat de plannen zijn.
Jansen zekerquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Achternaam zeg ik niet zoals Myr, dan ben ik veuls te makkelijk te vinden.
Lisa van Megen dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Achternaam zeg ik niet zoals Myr, dan ben ik veuls te makkelijk te vinden.
Zoiets...:quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
KLB SC
ONZ
Anti-klacht: Nieuwe trein gespot straks uploaden op Youtube.
Nee dan zou het juist moeilijker zijn.quote:
Ja dat is het.quote:
Je snapt me nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dan zou het juist moeilijker zijn.
volgens mij heb ik wel een paar keer Achmea voorbij zien komen in nieuwsberichtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef crv het volgende:
[..]
mijn vermoeden was altijd dat Rabo Achmea wilde inlijven, maar dit kon niet omdat ze dan als Bank huun triple A status kwijt zouden raken. Toen is er volgens mij de konstruktie verzonnen om Interpolis door te verkopen aan Achmea dus groter aandeel verzekeringsmarkt. Alle financiele takken worden afgebouwd / overgenomen door Rabo en gesaneerd en dan uiteindelijk zou Rabo dan weer Achmea inlijven¨Maar goed, is alweer een paar jaar overheen dus misschien is dat allemaal veranderd
Gebruik dan ook een PI. Er zijn genoeg retardo's op het interwebzz.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef MissBitchy het volgende:
Ik kom even hoi en dag zeggen![]()
Beste vriendin vandaag terug van weekje vakantie, even bijgepraat vanavond onder het genot van een wit wijntje. Het was net 1 wijntje teveel geloof ik
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef MissBitchy het volgende:
Beste vriendin vandaag terug van weekje vakantie, even bijgepraat vanavond onder het genot van een wit wijntje. Het was net 1 wijntje teveel geloof ik
Jaaa. Popstarsquote:
Hoi en dag terugquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef MissBitchy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |