quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
thanks ben er ook wel een beetje trots op
heb daar dus jarenlang vanuit mijn werkgever gedetacheerd gezeten.quote:
nu AL, nou je me net wat beter hebt leren kennenquote:
Serieusquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt m'n volledige naam, google me maar![]()
Hoe gaat het trouwens met je rug? Ik begreep dat je last had van je ruggegraat? Hoe heeft die Jewett-brace daar mee geholpen? Je knapte gelukkig wel weer een beetje opFijn
![]()
Die Fysio waar je op 9 mei mee bent begonnen zal vast bijgedragen hebben aan het uitfaseren van dat ding, moet wel een goed gevoel zijn, zeker toen je ook nog kon helpen met je kramp en spierpijn en zo langzamerhand afscheid kon gaan nemen van je rollator en ziekenhuisbed![]()
Beetje zonde dat er dan weer een terugval komt als je in de week van 24 mei weer een paar uurtjes begint te werkenen de fysio dan ook nog ziek is. Gelukkig heeft de huisarts diazepam voor je en kan je het chemisch een beetje volhouden zo en eind april zelfs weer een beetje werken. Tis maar 3,5 uur, maar toch
Iedere begin is lastig.
Zo. En nu jij zo'n verhaal over mij uit m'n Facebook halen
Welterustenquote:
sorryquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef crv het volgende:
[..]
nu AL, nou je me net wat beter hebt leren kennen
ben der nogquote:
En morgen weer piepen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry
Maar ga nog even verder op iphone
Jullie kennen me nu toch wel.... als ik zeg: ik ga slapen... dan ga ik niet
Nja, ik weet het niet meer hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry
ja das waarquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry
jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Ik blijf denk ik ook niet zo lang meer
Dat ben ik!quote:
"The angel is hiding behind the hedge"quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik weet het niet meer hoor
Je moet ff een codewoord gebruiken als je écht gaat slapen
je bent al bij 2 dus nog even te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog niet weg
Ik moet eerst 100 keer weltrusten zeggen
Ik zei ook maar dat ik niet zo lang meer bleef.. wat niet meteen betekent dat ik mijn bed nu in duikquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jablijf nou.... ik kom zo weer online op mijn iphone
Ik ga alvast in bed liggen
ok verzin een weltrusten codewoord voor c_aquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik weet het niet meer hoor
Je moet ff een codewoord gebruiken als je écht gaat slapen
sinds wanneer ga jij vroeg je nest inquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Ik blijf denk ik ook niet zo lang meer
"koken"quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok verzin een weltrusten codewoord voor c_a
wil je dat?quote:
Hij heeft zijn fokpc ook in zijn bed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
sinds wanneer ga jij vroeg je nest in![]()
Heb je bezoek aus deutschland ?
Ojee weer namen raden nuquote:
Walrusontstopperquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou denkt dat "Villa" wel de meest toepasselijke isquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ojee weer namen raden nu
Ik ga ff systeem wisselen nu
trusten Phenoquote:
dat is zijn iFuckquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn fokpc ook in zijn bed.
Super!!! Als ik zeg: Jongens ik ga naar bed met Villa... dan ga ik ehct slapenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef crv het volgende:
[..]
Nou denkt dat "Villa" wel de meest toepasselijke is
bijna hetzelfde als jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |