quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:[..]
Serieus
Je hebt m'n volledige naam, google me maar
Hoe gaat het trouwens met je rug? Ik begreep dat je last had van je ruggegraat? Hoe heeft die Jewett-brace daar mee geholpen? Je knapte gelukkig wel weer een beetje op

Fijn
Die Fysio waar je op 9 mei mee bent begonnen zal vast bijgedragen hebben aan het uitfaseren van dat ding, moet wel een goed gevoel zijn, zeker toen je ook nog kon helpen met je kramp en spierpijn en zo langzamerhand afscheid kon gaan nemen van je rollator en ziekenhuisbed
Beetje zonde dat er dan weer een terugval komt als je in de week van 24 mei weer een paar uurtjes begint te werken

en de fysio dan ook nog ziek is. Gelukkig heeft de huisarts diazepam voor je en kan je het chemisch een beetje volhouden zo en eind april zelfs weer een beetje werken. Tis maar 3,5 uur, maar toch

Iedere begin is lastig.
Zo. En nu jij zo'n verhaal over mij uit m'n Facebook halen

Serieus
Denk je dat ik daar zo veel moeite voor ga doen? Vergeet het
Maar je moet er wel rekening mee houden dat er nou eenmaal gekken zijn die niks beters te doen hebben, en die dus alles van je te weten kunnen komen wat jij kwijt wilt aan ze
Maar hee, waarom zoek je het conflict? Ik geef alleen aan dat je gewoon voorzichtig moet zijn met wat je over jezelf vertelt op internet. En wat zal mij het bommen dat ik Diazepam geslikt heb. Laat staan iemand anders