Ik kan het voor het eerst zien nuquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaa. Popstars![]()
Ik heb nog eens niet zo'n zin in het kijken, meer in het afbranden.
Ik moet het hierna 2 of 3 weken missenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaa. Popstars![]()
Ik heb nog eens niet zo'n zin in het kijken, meer in het afbranden.
Hmm maar ik merk ook irl dat mensen me te vaak serieus nemen en dan denken dat ik écht een randdebiel benquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een PI. Er zijn genoeg retardo's op het interwebzz.
En die hebben ook nog gewoon partners?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn overbuurvrouw gaat trouwens vreemd met een buurtbewoner
Zag ze net weer vieselevosen onder een lantaarnpaal
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had 1 post met alleen, vandaar het id
Oh dat was een verkapte tvp.quote:
Yeps... Beidenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die hebben ook nog gewoon partners?
O dat heb ik ook. Het fijne van internet is dat je smilies kunt gebruiken. In het dagelijks leven kan ik alleen een ondertoon gebruiken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm maar ik merk ook irl dat mensen me te vaak serieus nemen en dan denken dat ik écht een randdebiel ben
Is niet echt heel erg leukquote:
Lekker.quote:
HGT wint het telkens van POPquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wat emer kijkers trektPOP of HGT ??
was wel lachen voor mij toen ik nog in NL werkte.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wel een paar keer Achmea voorbij zien komen in nieuwsberichten
Hmmmm spannendquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn overbuurvrouw gaat trouwens vreemd met een buurtbewoner
Zag ze net weer vieselevosen onder een lantaarnpaal
HGT veel meer. Is ook leuker om te kijken namelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wat emer kijkers trektPOP of HGT ??
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat heb ik ook. Het fijne van internet is dat je smilies kunt gebruiken. In het dagelijks leven kan ik alleen een ondertoon gebruiken.
ECHT???????????quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktvoor op het werk en bij mijn vrienden enzo...
Hoezo "wij"quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
HGT wint het telkens van POP
Maar wij zijn blijkbaar gek en kijken POP
cijfers zijn net bekend gemaakt, POP 100 en HGT 120quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
cijfers zijn net bekend gemaakt, POP 100 en HGT 120
Ik heb het idee dat je daar niet goed genoeg kan afbranden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Misschien moeten wij ook eens naar HGT gaan kijken.
dacht ut nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Misschien moeten wij ook eens naar HGT gaan kijken.
Ik vind het zielig voor de vrouw van die buurtbewoner, dat is zo'n lieve vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker.Pics maken en op internet pleuren.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo "wij"? Er zijn ook HGT'ers hoor
Ik heb het nooit zo op HGT.... Dat appels met peren vergelijken zint me gewoon nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik heb smilies uitgeknipt en op bordjes geplaktvoor op het werk en bij mijn vrienden enzo...
No shit.quote:
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op HGT.... Dat appels met peren vergelijken zint me gewoon niet
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de vrouw van die buurtbewoner, dat is zo'n lieve vrouw
Ja want bij POP heb je geen talentlozenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)
Dat heb ik ook. Bij Popstars heb je een ding, zingen en dat is gewoon makkelijker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zo'n vergaarbak aan talent(-lozen)
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Bella, heb je reactie #44 in je topic gezien?![]()
![]()
Wat zou je liever doen?
Ja duhhhh, daar staat het programma om bekend. Maar er is maar een ding zeker bij POP: ze komen om te zingen. Wat kan mij het nou schelen als iemand een symphonie van Beethoven uit zijn neus kan fluiten. Ik wil dat ze zingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja want bij POP heb je geen talentlozen
Dat geluid.quote:
Zou die hem daarna nog opgegeten hebbenquote:
Dit dus. Je kunt makkelijker vergelijken én afbrandenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Bij Popstars heb je een ding, zingen en dat is gewoon makkelijker.
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja duhhhh, daar staat het programma om bekend. Maar er is maar een ding zeker bij POP: ze komen om te zingen. Wat kan mij het nou schelen als iemand een symphonie van Beethoven uit zijn neus kan fluiten. Ik wil dat ze zingen
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus. Je kunt makkelijker vergelijken én afbranden
Ik verheug me op The Voicequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijn.
Jup, waar dus geen snars van kloptquote:Is Popstars trouwens nog steeds de grootste talentenjacht van NL waar heel NL voor de buis zit?
Ik nu.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens pas achter dat -de naam- Walter Melon(tekenfilm) op Watermelon lijkt
Oké, lekker plassen.quote:
Héél Nederland kijkt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik vind het met X Factor net afgelopen juist wel fijn dat er nu ook wat andere dingen te zien zijn.
Is Popstars trouwens nog steeds de grootste talentenjacht van NL waar heel NL voor de buis zit?
iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens pas achter dat -de naam- Walter Melon(tekenfilm) op Watermelon lijkt
Hahah!!!quote:
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeikenquote:
het is een sociale happeningquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef crv het volgende:
[..]
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeiken
Dat moet je aan pheno vragen... die geeft de punten toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel bennies krijg ik hiervoor dan
wutquote:
omdat mannen fappen en vrouwen kletsenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef crv het volgende:
[..]
waarom moeten vrouwen altijd simultaan zeiken
ja zo tegen 12 dan zijn we op dreefquote:
Kutje kletsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat mannen fappen en vrouwen kletsen
Ik was ff sportjournaal kijken, mis ik zo 150 postsquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat dat je verbaast!
kutboertjesquote:
Ik had zo'n "plets-nu-is-alles-er-in-1-keer-uit"-plasje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juj had zeker een lange plas!?
Ik had echt zo'n klein kutplasje
Ja even snel bijkletsen, overleggen, roddelen, make-up delen/lenen/bijwerken. Zo gaat dat met stappen...quote:
Boer? Ik? Nee, ik kom uit Brabant.quote:
Die wilde ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had zo'n "plets-nu-is-alles-er-in-1-keer-uit"-plasje.
Die zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja even snel bijkletsen, overleggen, roddelen, make-up delen/lenen/bijwerken. Zo gaat dat met stappen...
Op Fok heb ik er geen last van en plas ik graag alleen.
Lijkt me ook mooi idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Scissor Sisters![]()
Shit, wéér die kaartjes vergeten te halen
Als het maar bevredigend wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wits niet dat we niveau hadden hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
De SC is zojuist naar een nieuw niveau gebracht
1 november in Utrechtquote:
Ik zat ff je Twitter te lezen net, mag ik vragen hoe het komt dat je zo'n last van je rug had? Ongeluk gehad ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ff sportjournaal kijken, mis ik zo 150 posts
alweerquote:
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
De SC is zojuist naar een nieuw niveau gebracht
Ik heb hem opgevangen voor je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |