dit, slotjequote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Zou je liever je geslachtsdeel in de uitlaat van een auto doen of zou je hem liever in een stofzuiger steken?
Plaatjes ter illustratie
[ afbeelding ]
stofzuiger... Uitlaat krijg je van die zwarte randjes...
[ afbeelding ]
Je MOET kiezen.
Niets.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
Wat is er dan raar aan om hem in een stofzuiger te steken?
Lekker die pitjes, vooral als ze wit zijn. Dan kun je de meloen nog aan iemand geven, misschien merken ze het niet. Slim.quote:
Je weet, lekker slimquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker die pitjes, vooral als ze wit zijn. Dan kun je de meloen nog aan iemand geven, misschien merken ze het niet. Slim.
Duidelijk iemand met ervaringquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker die pitjes, vooral als ze wit zijn. Dan kun je de meloen nog aan iemand geven, misschien merken ze het niet. Slim.
weettoch.quote:
Wees creatief. Iets met kurk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben een vrouw dus kan beide niet... En nu?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ligt er aan. Staat de stofzuiger aan? Je organen vacuum zuigen is geen goed idee namelijk.
emmersquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben een vrouw dus kan beide niet... En nu?
Goed drukken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan je ff uitleggen hoe ik dat dan moet doen?
Doe maar een uitlaat dan.quote:
Waarom niet?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
IEDEREEN weet dat stofzuigers veel fijner zijn.
Dat is juist wel de bedoeling.quote:
Dan pas ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is juist wel de bedoeling.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:21 schreef Leppasaanis het volgende:
[..]
http://www.efukt.com/2393_Watermelon_Fucker.html ......You have been caught!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |