Wat leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn vanaf zaterdag een weekje van me verlost, ga met m'n ouders mee richting France. Waar ergens ga ik morgen eens uitvogelen.
Begin toch wel, maar soms ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat normaal gesproken de hele nacht druk ?
Of laat het zo, dan is het een verassingstripquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn vanaf zaterdag een weekje van me verlost, ga met m'n ouders mee richting France. Waar ergens ga ik morgen eens uitvogelen.
Mooi te waten als ik niet kan slapen en er hier niemand isquote:
Lekker 's avonds gaan stappen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik morgen eens gaan doen?Men, ik heb echt geen leven
Nee, dat gaat helaas niet meer omdat m'n moeder met ernstig en blijvend voetletsel kampt. Lekker in een huisje dus en een beetje de omgeving verkennen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Good luck met beide hoor, blijf positief!
Dankdankquote:
Bowlenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ah oké, dat is nog fijner, tenminste wat luxe.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helaas niet meer omdat m'n moeder met ernstig en blijvend voetletsel kampt. Lekker in een huisje dus en een beetje de omgeving verkennen.
Hmmm, zaterdagavond dan maar gaan stappenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, ik moet zaterdag al weer vroeg op om naar Rotterdam te gaan. Dus dat word geen succes.
Mja, ik ben wel weer van plan te gaan kamperen. Misschien eens in m'n eentje doen, lijkt me ook een aparte ervaring.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ah oké, dat is nog fijner, tenminste wat luxe.
Laten we een dagje gaan FOK!ken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Dat lijkt me ook wel vet, alleen ligt wat moeilijker voor een vrouw. Waar zou je dan heen willen gaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mja, ik ben wel weer van plan te gaan kamperen. Misschien eens in m'n eentje doen, lijkt me ook een aparte ervaring.
Ja, dat is als vrouw wel een nadeel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel vet, alleen ligt wat moeilijker voor een vrouw. Waar zou je dan heen willen gaan?
Ja dat is ook vet! Iedereen verklaart me voor gek, maar dat zou echt wat zijn ja/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat is als vrouw wel een nadeel.
Ik zou dan wel Scandinavië in willen gaan en wat rondtrekken. Dat zou ik eigenlijk ook wel willen met iemand die ik niet ken. Dat geeft nog weer een extra dimensie aan de reis.
Hier dezelfde reacties hoor, maar het idee geeft al een rare kriebel. Is gewoon probeerwaardig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ook vet! Iedereen verklaart me voor gek, maar dat zou echt wat zijn ja/
Lijkt me n goed idee ja. Met zn 2 op reis is al heel snel leuker dan alleen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat is als vrouw wel een nadeel.
Ik zou dan wel Scandinavië in willen gaan en wat rondtrekken. Dat zou ik eigenlijk ook wel willen met iemand die ik niet ken. Dat geeft nog weer een extra dimensie aan de reis.
Zeker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier dezelfde reacties hoor, maar het idee geeft al een rare kriebel. Is gewoon probeerwaardig.
Even c_a PMen hoe je daarvoor een forum krijgt.quote:
Beetje zoals die film, You've got Mail maar dan in the wild. Dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik wil best eens een lang weekend met Bella weg hoor. Zwaar oorlog gaat het worden, maar het zal ook erg leerzaam zijn. En aan het eind gaan we elkaar best wel waarderen en zo
Oh dat kan, dat weet ik niet. Ik doe niet aan films jeweetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beetje zoals die film, You've got Mail maar dan in the wild. Dat zou wat zijn.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan, dat weet ik niet. Ik doe niet aan films jeweet![]()
@Vaduz: Met jou zou t net zo goed kunnen
quote:
Keertje doen, gewoon omdat het kan?quote:
In de Veluwe?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keertje doen, gewoon omdat het kan?![]()
Nee dit is geen verkapt dateverzoek
Ik ga over 4 uurtjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je in Berlijn? Of wanneer ga je?
Spannendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ga over 4 uurtjes![]()
Maar ik kan niet slapen.
Mja het is maar de trein, ik heb dat meer als ik ga vliegen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SpannendOf dat vind ik altijd, ik krijg altijd kriebels als ik op reis ga.
Ik ook hoor. Echt fijn, omdat ik die kriebels als kind vaker had.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SpannendOf dat vind ik altijd, ik krijg altijd kriebels als ik op reis ga.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja het is maar de trein, ik heb dat meer als ik ga vliegen.
Maar ik ben gewoon totaal niet moe, ik ga wel in de trein slapen denk ik.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch even wat aan slaap meepakken/liggen, in alle rust even fijn denken aan wat komen gaat.O+
Haha kom naar de meet dan hebben we het erover.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar zullen we dat eens een keer doen Bella? Gewoon zien of we het een weekend met elkaar uithouden
Ik denk dat dat niet de meest vrije momenten zijn om tot geniale schrijfsels te komen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Dat is heel liev en poëtisch maar ik zou een boek schrijven.
Geniaal ben je, met dit voorstel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha kom naar de meet dan hebben we het erover.
Wanneer? Als je ergens heen moet? Geen idee, ik schrijf op de raarste tijdstippen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet de meest vrije momenten zijn om tot geniale schrijfsels te komen.
16 okt.quote:
Nou zo raar is dat niet hoorquote:
Ik ook wel, maar niet als ik ergens positief vol van ben. Dan eerder als ik mijn gedachten moet verzetten. Dan heb ik het over een laat tijdstip.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wanneer? Als je ergens heen moet? Geen idee, ik schrijf op de raarste tijdstippen.
Trusten.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niet als ik ergens positief vol van ben. Dan eerder als ik mijn gedachten moet verzetten. Dan heb ik het over een laat tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |