Niveau klinkt op de een of andere manier als iets wat hoger ligt....quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
De SC is zojuist naar een nieuw niveau gebracht
11 september maar afwachten zodat je haar live kan zien plassen denk ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het hele plasje van Myraela gemist.Wat nu?
Slaaplekker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen ik ga naar bed met VILLA, weltrusten
IQ dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niveau klinkt op de een of andere manier als iets wat hoger ligt....
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Toch vreemd, want dat is namelijk niet zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niveau klinkt op de een of andere manier als iets wat hoger ligt....
Laat z'n sikje heel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten Mirandaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
zou toch zweren van welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alweer? Ik was net nog niet van plan te gaan hoor
Oh dat was in t voorjaar handig om een hoop mensen tegelijk op de hoogte te houden ja. Verder heb ik een schijthekel aan twitterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zat ff je Twitter te lezen net, mag ik vragen hoe het komt dat je zo'n last van je rug had? Ongeluk gehad ofzo?
Ik heb gewonnen met het codewoordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
sarcasmequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch vreemd, want dat is namelijk niet zo.
verongelukt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was in t voorjaar handig om een hoop mensen tegelijk op de hoogte te houden ja. Verder heb ik een schijthekel aan twitter![]()
Ja ik ben eind december verongelukt in een stadsbus hier in Utrecht. Lelijk gevallen, ruggewervel gebroken. 10 dagen zieenhuis, daarna 3 maanden plat op bed gelegen. Inmiddels kan ik het meeste wee zelf, maar bennik nog wel druk met fysiotherapie, spieren moeten alles weer zelf gaan doen, vandaar. Volledig 40 uur werken gaat dit jaar niet meer gebeuren vrees ik.
Röntgenfoto:
[ afbeelding ]
Die pinnen zijn permanent. Drupt er wel een keer onderuit als ik gecremeerd word
Je zegt niet snel dat je niveau hebt als je bedoelt dat je een laag niveau hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch vreemd, want dat is namelijk niet zo.
Hoewel niet dodelijk verongelukt, zette dat geintje toch in een fractie van een seconde een streep door ongeveer mijn hele jaar 2010, ja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Ik blijf denk ik ook niet zo lang meer
Mja. Ik kan er wel luchtig over doen, maar dat was het wel idd. Ik ben allang blij dat k er geen verlammingsverschijnselen aan overgehouden heb en zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn Flashie, wat een klap is dat geweest.
Ja kan ik me heel goed voorstellen. Heel erg naar met zeker nog een lange revalidatietijd te gaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel niet dodelijk verongelukt, zette dat geintje toch in een fractie van een seconde een streep door ongeveer mijn hele jaar 2010, ja.
Verongelukken is altijd dodelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel niet dodelijk verongelukt, zette dat geintje toch in een fractie van een seconde een streep door ongeveer mijn hele jaar 2010, ja.
Nachtbakker ook al.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dan noem je het andersmij ook best. Ja, lang revalideren iig. Medisch traject duurt minstens tot eind 2011. Juridisch traject duurt zo lang als het duurt
Wat leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn vanaf zaterdag een weekje van me verlost, ga met m'n ouders mee richting France. Waar ergens ga ik morgen eens uitvogelen.
Begin toch wel, maar soms ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat normaal gesproken de hele nacht druk ?
Of laat het zo, dan is het een verassingstripquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn vanaf zaterdag een weekje van me verlost, ga met m'n ouders mee richting France. Waar ergens ga ik morgen eens uitvogelen.
Mooi te waten als ik niet kan slapen en er hier niemand isquote:
Lekker 's avonds gaan stappen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik morgen eens gaan doen?Men, ik heb echt geen leven
Nee, dat gaat helaas niet meer omdat m'n moeder met ernstig en blijvend voetletsel kampt. Lekker in een huisje dus en een beetje de omgeving verkennen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Good luck met beide hoor, blijf positief!
Dankdankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |