Ik lig dubbelquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
Nu heb ik een topic gemaakt is Benny weg.
Antwoorden dan.quote:
Ze noemt me poesjequote:
quote:
quote:
Ik had achtbanen op 10 euro.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, RCT2, 2 achtbanen met entree 4 euro ... meeste attracties allemaal 3 euro
maar 3000 euro winst per maand
quote:
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, RCT2, 2 achtbanen met entree 4 euro ... meeste attracties allemaal 3 euro
maar 3000 euro winst per maand
quote:
Ik doe vaak entree gratis en attracties wat duurderquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.
kan in dit park niet entree van park instellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.
Ja en ik dus niet attracties.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan in dit park niet entree van park instellen
Die stoppen ergens, en dat kan niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef crv het volgende:
jezus zitten jullie nog steeds te ouweneelen over achtbanen. waarom zijn het ggeen negenbanen eigenlijk of zeven
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
mijn hoofd brand van mn romp af..![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die stoppen ergens, en dat kan niet.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
Hehe, juist op die boomstammen kun je dik winst draaienquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die stoppen ergens, en dat kan niet.
http://lmgtfy.com/?q=achtbanenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef crv het volgende:
jezus zitten jullie nog steeds te ouweneelen over achtbanen. waarom zijn het ggeen negenbanen eigenlijk of zeven
weer aan het blonderen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
ben mn haar aan het verfen... voor de 3de keer in 24 uur... (ja, nee, das niet slim, I know..)quote:
PM.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Socios zijn kontje goed gekeurd.
en een date gepland mag ik hopenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Socios zijn kontje goed gekeurd.
1 treinenkont voor je topic?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Anders belandt ´ie in een ONZ-topic ofzo.
ga je nu ook je ster nog blekenquote:
nou, rood van mezelf, dus als ik het weer helemaal moet verfen(dus als ik compleet mn eigen kleur heb), moet t 2 a 3 keer, door pigment... maar dan ben ik zo ook echt blond-blondquote:
quote:
zoals mijn moeder?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou, rood van mezelf, dus als ik het weer helemaal moet verfen(dus als ik compleet mn eigen kleur heb), moet t 2 a 3 keer, door pigment... maar dan ben ik zo ook echt blond-blond
Had je eerder moeten zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Socios vuile infiltrantje bent gewoon een vette vrouwenversierder, en je doet je voor als een treinennerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Socios vuile infiltrantje bent gewoon een vette vrouwenversierder, en je doet je voor als een treinennerd
Een soort van Patrique die zich voordoet als homo maar dat eigenlijk niet is, iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo? Dan had ik ook een vette vrouwenversierder kunnen zijn?:quote:
Wat voor bankje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAH, ze hebben een bankje gesloopt !!!
grrr, domme mensen
Dan had je Myr nu aan je paal kunnen rijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Dan had ik ook een vette vrouwenversierder kunnen zijn?:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een soort van Patrique die zich voordoet als homo maar dat eigenlijk niet is, idd
Nou ja, dat kan altijd nog natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan had je Myr nu aan je paal kunnen rijgen.
Ik wil juist laten zien dat een treinhobby hebben en vrouwen versieren prima naast elkaar kan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo? Dan had ik ook een vette vrouwenversierder kunnen zijn?:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel je bent gay, op tv geweest, dus BN-er en geblondeerd.quote:
ja, of juist nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een contender.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan altijd nog natuurlijk
Hij is van mij! Godverdomme.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, of juist niet![]()
nog even en ik ga Socios verloten. Dit is niet om aan te zien
Rodriguez Gonzales Lopez Blanco Nieto Casillas vrouwtje met vet stoere achternaamquote:
In de hoek, ouwe viezerikquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
Wel je bent gay, op tv geweest, dus BN-er en geblondeerd.
Alle personen met die eigenschappen........
sorry *ging misschien te ver![]()
Gaat weer in zijn vertrouwde hoekje boete doen
Verloten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
nog even en ik ga Socios verloten. Dit is niet om aan te zien
Marc Marie verloot je bij de bingo.quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen
Socios aan het versieren? RCT-en?
Myr denkt dat ik achter Socios aan zitquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik open een topic waarop vrouwen zich 1 uur lang op kunnen inschrijven. Dan laten we een notaris een nummertje trekken en degene met het getrokken postingsnummer eeh gaat er met de prijs van door. Sounds like a plan?quote:
ik aa nhet RCT-en, eerste park uitgespeeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Gewoon slap lullen denk ik
Biertje.... lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Myr denkt dat ik achter Socios aan zit
Bella denkt dat ik achter Myr aan zit
P89 denkt dat iedereen achter hem aan zit, maar dat is altijd al zo
En ik kom alleen maar een biertje drinken. Lust jij wat?
Moet je er wel voor zorgen dat je Myraela trekt, hč.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik open een topic waarop vrouwen zich 1 uur lang op kunnen inschrijven. Dan laten we een notaris een nummertje trekken en degene met het getrokken postingsnummer eeh gaat er met de prijs van door. Sounds like a plan?
Is zelfde format als Katja en Bridget tegen de rest?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
Bella, heb jij Dennis & Valerio vs. de rest wel eens gezien?
Ik ga nu beginnen met Electric Landquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik aa nhet RCT-en, eerste park uitgespeeld
moet minimaal 700 bezoekers hebben, had er 1300
park beoordeling: 600
ik had 900
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is zelfde format als Katja en Bridget tegen de rest?
Ik heb het van hun nooit gezien.quote:
die heb ik dus net uitgespeeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen met Electric Land
quote:
Ik lig dubbelquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het van hun nooit gezien.Is het wat?
kansloosquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet je er wel voor zorgen dat je Myraela trekt, hč.
Bridget is ook leukerquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Bridget trouwens wel heul wat aantrekkelijker dan Katja, nou we het er zo eens over hebben.
Of was het Birgit? Zoiets.
Bridget.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Bridget trouwens wel heul wat aantrekkelijker dan Katja, nou we het er zo eens over hebben.
Of was het Birgit? Zoiets.
ja als het toch op het zelfde kansloze project uitkomt ga ik geen moeite doen hequote:
Mwa Katja vind ik wel een beetje een platte del hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Bridget.
Ik zou ze allebei keihard geven btw.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Bridget heeft een arrogant hoerenkop.
Katja is een breedbek kikker maar veul sympathieker dan die Haagse graftak.
Hoezo? Wou je jezelf ook inschrijven dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja als het toch op het zelfde kansloze project uitkomt ga ik geen moeite doen he
Over welke Bridget gaat dit?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Bridget heeft een arrogant hoerenkop.
Katja is een breedbek kikker maar veul sympathieker dan die Haagse graftak.
ja dat is birgit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over welke Bridget gaat dit?
Ik heb het over het zusje van Katja. Die toch wel Birgit heet dacht ik. Bridget Maasland, gaat het daarover? Mja, die had er een tijdje geleden al mee moeten stoppen, toen het nog echt een lekker wijf was
Je wilt toch nietz zeggen dat je der gedaan hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen, dat bridget echt leuk is!!
nee, wij gaan alleen het spoorboekje doornemen, that's itquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Wou je jezelf ook inschrijven dan?
Dat is best wel echt een mooie meid. Kan ook veel beter zingen dan die zus van drquote:
Ze doet zich niet anders voor op tv dan achter de schermen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen, dat bridget echt leuk is!!
Is ook leuk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
nee, wij gaan alleen het spoorboekje doornemen, that's it
Juist wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doet zich niet anders voor op tv dan achter de schermen?
quote:
Dat is juist het probleem met heel veel van die lui idd. Henny Huisman is ook een zakkenwasser bijvquote:
niks tegen mn hond hequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Sammy's avonturen, lijkt fokking veel op Nemo.
nee, heb een seizoen in een programma van dr gezetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Je wilt toch nietz zeggen dat je der gedaan hebt
Wel tof in 3Dquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Sammy's avonturen, lijkt fokking veel op Nemo.
Nee joh, die is leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem met heel veel van die lui idd. Henny Huisman is ook een zakkenwasser bijv
Ik heb die Brandstichter een weekend lang van dichtbij meegemaakt, wat een dickhead is datquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem met heel veel van die lui idd. Henny Huisman is ook een zakkenwasser bijv
Hebben we het nou over Katja's zusje of Bridget.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat Birgit niet leuk is
Ik vind juist dat ze op tv heel vaak kil en koud overkomt, maar met de opnames was ze echt heel leuk.. lekker los, humor, zelfspot..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doet zich niet anders voor op tv dan achter de schermen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Katja's zusje of Bridget.
Echt iets voor jou ook.quote:
een heel seizoen wow wat deed je ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, heb een seizoen in een programma van dr gezeten
De zus van...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Katja's zusje of Bridget.
Gewoon.quote:
Jezus?quote:
Bridget toch? Want Birgit vind ik geen kutkop hebben.quote:
Kusje op je achillespees.quote:
wzzquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bridget toch? Want Birgit vind ik geen kutkop hebben.
Geen kutkop maar ik vind haar wel vreselijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bridget toch? Want Birgit vind ik geen kutkop hebben.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen kutkop maar ik vind haar wel vreselijk
Hea?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Even mijn piemel tot rust manen. Wat een Nintendo presentatie
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
pingsquote:
Was het leuk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
jij doet aan oud-hollands babygooienquote:
hčhč, Pinguquote:
Ik wilde het meenemen. Mocht niet. Ik raak mijn DS niet meer aan. Kut ding. 3DS it is.quote:
Wat is jouw record ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, was dwergwerpen een beetje zat geworden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde het meenemen. Mocht niet. Ik raak mijn DS niet meer aan. Kut ding. 3DS it is.
Voor de rest alle Wii en Ds spellen mogen spelen die vanaf nu tot in 2011 uitkomen. Kirby, zelda, donkey kong, wii party, metroid, sonic, okamiden om er paar te noemen.
Ik ben nu eens aan het overdenken hoe ik het stuk ga schrijven voor de site. Er was zo veel.
Gooide er een keer 1 zo ver dat ie over het werpveld heenvloog, op de weg terecht kwam en werd platgereden. Het helmpje hielp helaas nietquote:
Na 10 meter en 51 centimeter maakte ik pas de landing! Nooit verwacht dat die kleine zo sterk was.quote:
Define echt 3D, het was 3D door het scherm, net alsof het uit meerdere lagen bestaat. Op een paar apparaten lieten ze een 3D film die ook daadwerkelijk uitkomt zien, dus het apparaat wordt ook een draagbare videospeler.quote:
Tof!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Define echt 3D, het was 3D door het scherm, net alsof het uit meerdere lagen bestaat. Op een paar apparaten lieten ze een 3D film die ook daadwerkelijk uitkomt zien, dus het apparaat wordt ook een draagbare videospeler.
Maart, geen idee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
Klinkt nu als super... weet je ook wanneer die uitkomt en hoeveel het gaat kosten?
Mag aannemen dat Nintendo iets bedacht heeft qua beveiliging deze keer?quote:
Slaap lekkerquote:
Aha.quote:
Oh das wel klote ja, Bij mij kwam der een keer een in de sloot, had een afzwaaier. Was bij een wedstrijd in Californie. Een aligator was ons te snel af. Was wel klote want dar was onze beste beby en de reserve had te weinig ervaring dus alsnog game lostquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gooide er een keer 1 zo ver dat ie over het werpveld heenvloog, op de weg terecht kwam en werd platgereden. Het helmpje hielp helaas niet
dit is een computerspelletje toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Oh das wel klote ja, Bij mij kwam der een keer een in de sloot, had een afzwaaier. Was bij een wedstrijd in Californie. Een aligator was ons te snel af. Was wel klote want dar was onze beste beby en de reserve had te weinig ervaring dus alsnog game lost
Ik snap niets van die computerspelletjes van tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is een computerspelletje toch?
trusten bosquote:
trustenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga slapen, ben nog ziekjes en morgen om 7 uur werken.![]()
![]()
Nee, ze doen alsof ze aan dwergwerpen doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IRL we zijn zelfs met het IOC in overleg om te kijken wat de olympische mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn niet echt. Raakte compleet in de stress en viel uit tegen de hond van ex-huisgenoot die tegen me opsprong .quote:
Trusten Bellaquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga slapen, ben nog ziekjes en morgen om 7 uur werken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze doen alsof ze aan dwergwerpen doen
Slaap lekker Bella!
omdatquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
Waarom is het leuk om 4 op een rij te hebben?
oh bah...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben er nog even
[..]
Om eerlijk te zijn niet echt. Raakte compleet in de stress en viel uit tegen de hond van ex-huisgenoot die tegen me opsprong .Daarna totaal over de rooie huilend op bed beland.
Tussendoor savenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! FUCK
Ben ik met een park bezig, krijgik een fucking foutmelding...
WEG PARK
Als vrouwen faken moeten mannen maar meer hun best doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
hoezoe doen alsof
we zijn geen gefrustreerde vrouwen die altijd maar faken
Nog niet helemaal. Ben nog licht overstuur, daarom lijkt het me wel verstandig om toch maar te gaan slapenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
Ben je er wel weer uit gekomen?
O Bossiequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben er nog even
[..]
Om eerlijk te zijn niet echt. Raakte compleet in de stress en viel uit tegen de hond van ex-huisgenoot die tegen me opsprong .Daarna totaal over de rooie huilend op bed beland.
Maar wel een hatrickquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
we zijn geen gefrustreerde vrouwen die altijd maar faken
hehehe... das de volgendequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
RCT uitgezetKutspel... ik wil 1 spelen, maar kan de cd nergens vinden van de uitbreiding
Fijn he mannen die wel hun best doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo blij dat IK dat ook niet ben
Dat vind ik met boter-kaas-eieren! Leuk!quote:
Kut manquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben er nog even
[..]
Sterkte Meneer Bos 81!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben er nog even
[..]
Hahahaha, vind ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Als vrouwen faken moeten mannen maar meer hun best doen
Mmmm... Of je moet kijken of je hier weer vrolijk wordtquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ben nog licht overstuur, daarom lijkt het me wel verstandig om toch maar te gaan slapen
welk topic?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
Toch nog 34 reacties in dat topic van Bella![]()
Jullie denken maar dat de hele wereld ten dienste van jullie staat of zohequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik fake nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, vind ik eigenlijk niet
[..]
Mmmm... Of je moet kijken of je hier weer vrolijk wordt
Hoewel ik niet kan garanderen dat dat lukt als het over dwergwerpen gaat
Je zei toch dat het niet uitmaakt of je nou RCT1 of 2 speelde?quote:
Maakt toch niks uit als ze faken? Het klinkt fucking geil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
Ookquote:
Nee hoor, ik maakte een grapje, het werkt 2 kanten opquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie denken maar dat de hele wereld ten dienste van jullie staat of zohe
Ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vind ik met boter-kaas-eieren! Leuk!
Ik ben ook best al moe, dus ga ik toch maar afsluiten..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, vind ik eigenlijk niet
[..]
Mmmm... Of je moet kijken of je hier weer vrolijk wordt
Hoewel ik niet kan garanderen dat dat lukt als het over dwergwerpen gaat
Jahquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook
Maar het is ook fijn dat er mannen zijn waarbij het niet erg is als je niet faked
Ik doe gewoon verdomme 30 seconden echt mijn best!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
ow ja dat kloptquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zei toch dat het niet uitmaakt of je nou RCT1 of 2 speelde?
Nja, vandaag was er nog iemand (weet ff niet meer wie) die ook toch maar voor RCT1 koos
Slaap lekker lieve Bosquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook best al moe, dus ga ik toch maar afsluiten..
Tot morgen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe gewoon verdomme 30 seconden echt mijn best!
hoie weet jij dat nouquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit als ze faken? Het klinkt fucking geil.
Daar wordt zwaar geblunderd. Als je in de hoek begint en er wordt NIET in het centrum geantwoord win je ALTIJD. Als je het goed doet.quote:
heb je al een foto geplaatstquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, konijntjes hebben weer een schoon hok..
Mijn hoofd doet pijn, maar nu wel BLOND..
Ik hou van die mannenquote:
Huh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef Koen66 het volgende:
@bos; sterkte kerel, wat een verhaal....
Ok, slaap lekker dan!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook best al moe, dus ga ik toch maar afsluiten..
Tot morgen
quote:
quote:Misbruik de naam van de HEER, uw God, niet, want wie Zijn naam misbruikt laat Hij niet vrijuit gaan.
Nogmaals jahquote:
Ja, nee (al weet je nooit natuurlijk, alles is in theorie te hacken) en ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat Nintendo iets bedacht heeft qua beveiliging deze keer?
Of zijn er snel weer kaarten ala R4 beschikbaar.
Is ie eigenlijk downwards compatible??
foto'squote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Wie zouden er nu allemaal foto's plaatsen? Ben t ff kwijt
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
Door een donut
Ohw, wacht... die staat er niet bij
Dan maar een stofzuiger?
quote:
Het is al een fout van Rondje, die moet met 2...., a2 direct verlies afwenden, maar verliest dan alsnog omdat Kruisje na 3. c1 twee lijnen open zet die Rondje in 1 zet nooit allebei kan blokkeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die met het kruisje is keidom____!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is al een fout van Rondje, die moet met 2...., a2 direct verlies afwenden, maar verliest dan alsnog omdat Kruisje na 3. c1 twee lijnen open zet die Rondje in 1 zet nooit allebei kan blokkeren.
Precies... maar hij heeft de mogelijkheid om te winnen en dan doetie het niet... de eikelquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is al een fout van Rondje, die moet met 2...., a2 direct verlies afwenden, maar verliest dan alsnog omdat Kruisje na 3. c1 twee lijnen open zet die Rondje in 1 zet nooit allebei kan blokkeren.
Geen idee, maar ik heb vandaag maar her en der wat flarden gelezen hier....quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Wij vallen op hetzelfde soort mannen
tja waarom nietquote:
hallo, ik heet geen iedereen dan.quote:
Ik zit nog in m'n vakantie korte broekquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga warme sokken zoeken... heb het koud
Nou kijk. Je deelt de vakjes als volgt in:quote:
PatriQue moet foto van zijn haar maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb vandaag maar her en der wat flarden gelezen hier....
Maar zag vaak onderwerpen over foto's maken, plaatsen, pm-en...
(Of roddel / lul ik nu maar wat)
Ik vind anders vrij weinig filmpjes over in leerlak beklede zeekoeien die een golden shower krijgen van een dwerg met een lekke stoma.quote:
Ik heb nog nooit echt harde porno gekeken hoor!quote:
gekkerd!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit nog in m'n vakantie korte broek
Waar hebben jullie het over danquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kijk. Je deelt de vakjes als volgt in:
A3 B3 C3
A2 B2 C2
A1 B1 C1
Kruisje doet de eerste zet, een kruisje in A3. Rondje antwoordt met zijn eerste zet, een rondje in C3. Op dat moment is het spel al gewonnen voor KruisjeAls Kruisje zelf geen fouten maakt natuurlijk, wat hier duidelijk wel gebeurt
jezus gaan jullie die smilie nu helemaal wetenschappelijk afzeikenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kijk. Je deelt de vakjes als volgt in:
A3 B3 C3
A2 B2 C2
A1 B1 C1
Kruisje doet de eerste zet, een kruisje in A3. Rondje antwoordt met zijn eerste zet, een rondje in C3. Op dat moment is het spel al gewonnen voor KruisjeAls Kruisje zelf geen fouten maakt natuurlijk, wat hier duidelijk wel gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |