Ik ga nu beginnen met Electric Landquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik aa nhet RCT-en, eerste park uitgespeeld
moet minimaal 700 bezoekers hebben, had er 1300
park beoordeling: 600
ik had 900
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is zelfde format als Katja en Bridget tegen de rest?
Ik heb het van hun nooit gezien.quote:
die heb ik dus net uitgespeeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen met Electric Land
quote:
Ik lig dubbelquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het van hun nooit gezien.Is het wat?
kansloosquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet je er wel voor zorgen dat je Myraela trekt, hč.
Bridget is ook leukerquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Bridget trouwens wel heul wat aantrekkelijker dan Katja, nou we het er zo eens over hebben.
Of was het Birgit? Zoiets.
Bridget.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Bridget trouwens wel heul wat aantrekkelijker dan Katja, nou we het er zo eens over hebben.
Of was het Birgit? Zoiets.
ja als het toch op het zelfde kansloze project uitkomt ga ik geen moeite doen hequote:
Mwa Katja vind ik wel een beetje een platte del hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Bridget.
Ik zou ze allebei keihard geven btw.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Bridget heeft een arrogant hoerenkop.
Katja is een breedbek kikker maar veul sympathieker dan die Haagse graftak.
Hoezo? Wou je jezelf ook inschrijven dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja als het toch op het zelfde kansloze project uitkomt ga ik geen moeite doen he
Over welke Bridget gaat dit?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Bridget heeft een arrogant hoerenkop.
Katja is een breedbek kikker maar veul sympathieker dan die Haagse graftak.
ja dat is birgit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over welke Bridget gaat dit?
Ik heb het over het zusje van Katja. Die toch wel Birgit heet dacht ik. Bridget Maasland, gaat het daarover? Mja, die had er een tijdje geleden al mee moeten stoppen, toen het nog echt een lekker wijf was
Je wilt toch nietz zeggen dat je der gedaan hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen, dat bridget echt leuk is!!
nee, wij gaan alleen het spoorboekje doornemen, that's itquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Wou je jezelf ook inschrijven dan?
Dat is best wel echt een mooie meid. Kan ook veel beter zingen dan die zus van drquote:
Ze doet zich niet anders voor op tv dan achter de schermen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen, dat bridget echt leuk is!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |