Ik lig dubbelquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
Nu heb ik een topic gemaakt is Benny weg.
Antwoorden dan.quote:
Ze noemt me poesjequote:
quote:
quote:
Ik had achtbanen op 10 euro.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, RCT2, 2 achtbanen met entree 4 euro ... meeste attracties allemaal 3 euro
maar 3000 euro winst per maand
quote:
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, RCT2, 2 achtbanen met entree 4 euro ... meeste attracties allemaal 3 euro
maar 3000 euro winst per maand
quote:
Ik doe vaak entree gratis en attracties wat duurderquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.
kan in dit park niet entree van park instellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.
Ja en ik dus niet attracties.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan in dit park niet entree van park instellen
Die stoppen ergens, en dat kan niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef crv het volgende:
jezus zitten jullie nog steeds te ouweneelen over achtbanen. waarom zijn het ggeen negenbanen eigenlijk of zeven
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
mijn hoofd brand van mn romp af..![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die stoppen ergens, en dat kan niet.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
Hehe, juist op die boomstammen kun je dik winst draaienquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die stoppen ergens, en dat kan niet.
http://lmgtfy.com/?q=achtbanenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef crv het volgende:
jezus zitten jullie nog steeds te ouweneelen over achtbanen. waarom zijn het ggeen negenbanen eigenlijk of zeven
weer aan het blonderen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
ben mn haar aan het verfen... voor de 3de keer in 24 uur... (ja, nee, das niet slim, I know..)quote:
PM.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Socios zijn kontje goed gekeurd.
en een date gepland mag ik hopenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Socios zijn kontje goed gekeurd.
1 treinenkont voor je topic?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Anders belandt ´ie in een ONZ-topic ofzo.
ga je nu ook je ster nog blekenquote:
nou, rood van mezelf, dus als ik het weer helemaal moet verfen(dus als ik compleet mn eigen kleur heb), moet t 2 a 3 keer, door pigment... maar dan ben ik zo ook echt blond-blondquote:
quote:
zoals mijn moeder?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou, rood van mezelf, dus als ik het weer helemaal moet verfen(dus als ik compleet mn eigen kleur heb), moet t 2 a 3 keer, door pigment... maar dan ben ik zo ook echt blond-blond
Had je eerder moeten zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Socios vuile infiltrantje bent gewoon een vette vrouwenversierder, en je doet je voor als een treinennerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Socios vuile infiltrantje bent gewoon een vette vrouwenversierder, en je doet je voor als een treinennerd
Een soort van Patrique die zich voordoet als homo maar dat eigenlijk niet is, iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo? Dan had ik ook een vette vrouwenversierder kunnen zijn?:quote:
Wat voor bankje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAH, ze hebben een bankje gesloopt !!!
grrr, domme mensen
Dan had je Myr nu aan je paal kunnen rijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Dan had ik ook een vette vrouwenversierder kunnen zijn?:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een soort van Patrique die zich voordoet als homo maar dat eigenlijk niet is, idd
Nou ja, dat kan altijd nog natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan had je Myr nu aan je paal kunnen rijgen.
Ik wil juist laten zien dat een treinhobby hebben en vrouwen versieren prima naast elkaar kan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo? Dan had ik ook een vette vrouwenversierder kunnen zijn?:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel je bent gay, op tv geweest, dus BN-er en geblondeerd.quote:
ja, of juist nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een contender.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan altijd nog natuurlijk
Hij is van mij! Godverdomme.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, of juist niet![]()
nog even en ik ga Socios verloten. Dit is niet om aan te zien
Rodriguez Gonzales Lopez Blanco Nieto Casillas vrouwtje met vet stoere achternaamquote:
In de hoek, ouwe viezerikquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
Wel je bent gay, op tv geweest, dus BN-er en geblondeerd.
Alle personen met die eigenschappen........
sorry *ging misschien te ver![]()
Gaat weer in zijn vertrouwde hoekje boete doen
Verloten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
nog even en ik ga Socios verloten. Dit is niet om aan te zien
Marc Marie verloot je bij de bingo.quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen
Socios aan het versieren? RCT-en?
Myr denkt dat ik achter Socios aan zitquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik open een topic waarop vrouwen zich 1 uur lang op kunnen inschrijven. Dan laten we een notaris een nummertje trekken en degene met het getrokken postingsnummer eeh gaat er met de prijs van door. Sounds like a plan?quote:
ik aa nhet RCT-en, eerste park uitgespeeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Gewoon slap lullen denk ik
Biertje.... lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Myr denkt dat ik achter Socios aan zit
Bella denkt dat ik achter Myr aan zit
P89 denkt dat iedereen achter hem aan zit, maar dat is altijd al zo
En ik kom alleen maar een biertje drinken. Lust jij wat?
Moet je er wel voor zorgen dat je Myraela trekt, hè.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik open een topic waarop vrouwen zich 1 uur lang op kunnen inschrijven. Dan laten we een notaris een nummertje trekken en degene met het getrokken postingsnummer eeh gaat er met de prijs van door. Sounds like a plan?
Is zelfde format als Katja en Bridget tegen de rest?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
Bella, heb jij Dennis & Valerio vs. de rest wel eens gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |