Ik lig dubbelquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
Nu heb ik een topic gemaakt is Benny weg.
Antwoorden dan.quote:
Ze noemt me poesjequote:
quote:
quote:
Ik had achtbanen op 10 euro.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, RCT2, 2 achtbanen met entree 4 euro ... meeste attracties allemaal 3 euro
maar 3000 euro winst per maand
quote:
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, RCT2, 2 achtbanen met entree 4 euro ... meeste attracties allemaal 3 euro
maar 3000 euro winst per maand
quote:
Ik doe vaak entree gratis en attracties wat duurderquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.
kan in dit park niet entree van park instellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had entree van park 40, en ik moet zeggen dat als je de attracties niet hoeft te prijzen mensen veel meer in attracties gaan, en ook meer klanten komen.
Ja en ik dus niet attracties.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan in dit park niet entree van park instellen
Die stoppen ergens, en dat kan niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef crv het volgende:
jezus zitten jullie nog steeds te ouweneelen over achtbanen. waarom zijn het ggeen negenbanen eigenlijk of zeven
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
mijn hoofd brand van mn romp af..![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die stoppen ergens, en dat kan niet.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
Hehe, juist op die boomstammen kun je dik winst draaienquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die stoppen ergens, en dat kan niet.
http://lmgtfy.com/?q=achtbanenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef crv het volgende:
jezus zitten jullie nog steeds te ouweneelen over achtbanen. waarom zijn het ggeen negenbanen eigenlijk of zeven
weer aan het blonderen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
ben mn haar aan het verfen... voor de 3de keer in 24 uur... (ja, nee, das niet slim, I know..)quote:
PM.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Socios zijn kontje goed gekeurd.
en een date gepland mag ik hopenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Socios zijn kontje goed gekeurd.
1 treinenkont voor je topic?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Anders belandt ´ie in een ONZ-topic ofzo.
ga je nu ook je ster nog blekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |