Ik koop altijd de laatste mode in Jute, blijf ik tenminste bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik ben er ook geen fan van, maar 't moet wel gebeuren, en dan zie ik het toch het liefste nog een beetje uit alsof ik met de tijd mee ga, dus dan zijn meningen van anderen wel handig![]()
Oh en:
Tips om extra van vrouwen te genieten.
quote:
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 en 3 topics geleden stond er trein in de TT
Hey Flash
Hoe is het met je kamer/huis?
hallo weerquote:
Die moest ik googlen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
it's not the life lesson I'd've guessed
if you're conscious you must be depressed
or at least cynical
Het zit dus niet echt meequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmGaat ook zo hard hier...
Huis? De bouw is gestart, althans ze hebben een graafmachine neergezet op plaats delict. Helaas brak toen net de bouwvak aanHoppa, weer drie weken falen
hee Koen, had je ff over het hoofd gezienquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmGaat ook zo hard hier...
Huis? De bouw is gestart, althans ze hebben een graafmachine neergezet op plaats delict. Helaas brak toen net de bouwvak aanHoppa, weer drie weken falen
MGMTquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
it's not the life lesson I'd've guessed
if you're conscious you must be depressed
or at least cynical
Spreektaalquote:
Rest van het liedje is vrij positief hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die moest ik googlen.Goede band wel. Tekst is jammer genoeg ook waar.
Ooit komt het goed. Heusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ken alleen Time to pretend en kids.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Rest van het liedje is vrij positief hoor
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit komt het goed. Heus
Tuurlijk wel maar daarom is het niet minder balen, hoe is het verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef Koen66 het volgende:
3 weken op vakantie geweest en ik ben zowat nog erger moe dan ervoor
Zonder Pt1quote:
Kidsquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken alleen Time to pretend en kids.
Vuige stalkertquote:
Wat.quote:
Dat topique.quote:
Ow?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hey beeb!![]()
Ik heb zo'n droppie aangenomen... EYE-CANDY
Meestal ben ik geestelijk in ieder geval opgefrist, maar zelfs dat onderdeel is nog moe....quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Heel herkenbaar, ik ben helemaal naar de klote
quote:
Die kindje hoeft niks tegen mij te zeggenquote:
Dat zit wel goed, ik kom alleen niet terug in het juiste slaapritmequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meestal ben ik geestelijk in ieder geval opgefrist, maar zelfs dat onderdeel is nog moe....
Geen idee waarom.... Moet er echt niet aan denken weer te gaan werken volgende week
Door een nieuwe zakdoek te pakken, oh nee wacht ik ga iets te drinken pakken.quote:
Jaquote:
Die kindje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kindje hoeft niks tegen mij te zeggen
Mjah, dit moet natuurlijk met een korreltje zout genomen worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
Jammer dat het in ONZ staat en niet in R&P
Was ist?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Biertje; check
MP3-speler; check
Vol bad; check
Later
Een slaapritme heb ik eigenlijk toch al nooit....quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, ik kom alleen niet terug in het juiste slaapritme
Het is doordeweeksquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Biertje; check
MP3-speler; check
Vol bad; check
Later
Mwa. Afbeeldingen die eerst een trein zijn en later een tubgirl. Beetje vervelend en lastig tegen te houden.quote:
Goed planquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat ik morgen maar eens naar de sauna ga
Laatste officiele vrije dag ff iets voor mezelf (ga altijd alleen)quote:
t was vast lief bedoeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kindje.
Nee oke, het kwam van mij maar laat maar.
quote:
Wat voor trein?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa. Afbeeldingen die eerst een trein zijn en later een tubgirl. Beetje vervelend en lastig tegen te houden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik was afgeleid door een man wiens kont zo'n half meter uitelkaar gehouden werd.
Heb ik gezegd dat ik dat zou doen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Doen we nog fotoruil? Ik in spijkerbroek tegen jij in rokje?
God Myr blijf nou eens van die drank af, kijk wat er weer van komtquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik dat zou doen?
I know.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
God Myr blijf nou eens van die drank af, kijk wat er weer van komt
poesje van mequote:
Oké.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste officiele vrije dag ff iets voor mezelf (ga altijd alleen)
Sauna Elysium in Bleiswijk
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Ok, dus Myr heeft gezopen en gaat een foto van d'r zelf in een rokje maken
Is dat zo raar dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal het vast verkeerd begrepen hebben. Las ook iets over foto in spijkerbroeken enzo. Ik heb zojuist foto gemaakt, speciaal voor Myraela. Ik dacht misschien keertje ruilen tegen een foto van haar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Aww, heb je serieus een foto gemaakt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zal het vast verkeerd begrepen hebben. Las ook iets over foto in spijkerbroeken enzo. Ik heb zojuist foto gemaakt, speciaal voor Myraela. Ik dacht misschien keertje ruilen tegen een foto van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |