Ik koop altijd de laatste mode in Jute, blijf ik tenminste bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik ben er ook geen fan van, maar 't moet wel gebeuren, en dan zie ik het toch het liefste nog een beetje uit alsof ik met de tijd mee ga, dus dan zijn meningen van anderen wel handig![]()
Oh en:
Tips om extra van vrouwen te genieten.
quote:
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 en 3 topics geleden stond er trein in de TT
Hey Flash
Hoe is het met je kamer/huis?
hallo weerquote:
Die moest ik googlen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
it's not the life lesson I'd've guessed
if you're conscious you must be depressed
or at least cynical
Het zit dus niet echt meequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmGaat ook zo hard hier...
Huis? De bouw is gestart, althans ze hebben een graafmachine neergezet op plaats delict. Helaas brak toen net de bouwvak aanHoppa, weer drie weken falen
hee Koen, had je ff over het hoofd gezienquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmGaat ook zo hard hier...
Huis? De bouw is gestart, althans ze hebben een graafmachine neergezet op plaats delict. Helaas brak toen net de bouwvak aanHoppa, weer drie weken falen
MGMTquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
it's not the life lesson I'd've guessed
if you're conscious you must be depressed
or at least cynical
Spreektaalquote:
Rest van het liedje is vrij positief hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die moest ik googlen.Goede band wel. Tekst is jammer genoeg ook waar.
Ooit komt het goed. Heusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ken alleen Time to pretend en kids.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Rest van het liedje is vrij positief hoor
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit komt het goed. Heus
Tuurlijk wel maar daarom is het niet minder balen, hoe is het verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |