Ik heb ook gewoon van sommige broeken 2 dezelfdequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dees heb ik nu aan![]()
Maar ik twijfel serieus om er gewoon nog een 2e van te kopen. Ze zitten echt relaxed en gaan lang mee.
Maar aan de andere slaat het weer nergens op 2 dezelfde broeken te hebben
Nieuw zakdoekjequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan in mijn zakdoekje geen droog plekje meer vinden.
doe hem even in de droger danquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan in mijn zakdoekje geen droog plekje meer vinden.
Ik heb deze 5 minuten.quote:
Deze wintquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook mooi, maar is Levi's, is naar mijn gevoel meer een beetje iets wat in 2000 hip was maar nu vrij passe
Het is net niet voor mij. Echt zo'n broek waar een jongen la cog's onder draagt die ook al 2 jaar uit de mode zijn en zo'n lelijke heuptas, van hard katoen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook mooi, maar is Levi's, is naar mijn gevoel meer een beetje iets wat in 2000 hip was maar nu vrij passe
Neh. Deze vind ik niet zo..quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
100 euro is toch niet heul duur?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee okay, maar wel van die G-Star krengen die gewoon 100 euri 't stuk kosten
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van dit soort broeken. Ik moet ze aan naar m'n werk, dus ik hoef niet met open knieen of weet ik wat voor rare stickets/stiksels erop
En deeeees:
[ afbeelding ]
Nee het is voor een goeie broek niet duur. Maar ik bedoel meer, ik vind het wel net ff wat veel om zo iets te kopen en het dan in de kast te laten hangen. Tis geen shirtje van 2 tientjes ofzoquote:
wat dacht je van een rol keukenpapierquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
vol alsin degene die jij als fapdoekjes gebruikt hebt?
Hier meestal G-Star, al is die laatste die ik postte ook een Nudie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Socios het volgende:
M´n meeste spijkerbroeken zijn Nudie Jeans. Tantu chill.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier meestal G-Star, al is die laatste die ik postte ook een Nudie.
Alleen is de achterkant vrij 'druk'![]()
[ afbeelding ]
Je weet toch gewoon je maat? en ik heb qua jeans dus gewoon een vrij saaie smaak. Niet te licht (eigenlijk gewoon altijd donker), geen rare 'modieuze' scheuren en stiksels erop, of van die rare stickers/tekeningen als op die Ed Hardy die je postte, ik moet er ook mee naar mn werk kunnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:33 schreef Myraela het volgende:
Hoe kan jij een broek online bestellen?Ik moet er altijd 100 passen en dan ben ik alsnog niet tevreden.
Valt wel mee, vind 'm wel tof eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier meestal G-Star, al is die laatste die ik postte ook een Nudie.
Alleen is de achterkant vrij 'druk'![]()
[ afbeelding ]
No waiiiquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ll, maak eens wat foto's van jezelf met die broek die je nu aanhebt. Puur ter vergelijking.
Even je kontje checken.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
No waiii![]()
We kregen ook geen foto van jou in jurkje, en ik heb niet echt een grote spiegel waar dat voor kan
Jij hebt niet het probleem dat de ene broek groter(of kleiner) uitvalt dan de maat die je werkelijk hebt besteld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet toch gewoon je maat? -blablabla-
Ja dat is per merk nog weleens verschillend jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt niet het probleem dat de ene broek groter(of kleiner) uitvalt dan de maat die je werkelijk hebt besteld?
Dat dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt niet het probleem dat de ene broek groter(of kleiner) uitvalt dan de maat die je werkelijk hebt besteld?
Dat dus...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.En sommige broeken zitten gewoon niet mooi, ookal is het de goede maat of ze voelen niet goed of ze staan niet tof bij mijn schoenen.
Nee. Als ik bestel houd ik het ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus...
Maar dan stuur je het toch ook weer met hetzelfde gemak weer terug?
Jullie zijn ook zo makkelijk hea.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus...
Maar dan stuur je het toch ook weer met hetzelfde gemak weer terug?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah ik moet ook gewoon een keer de stad inVeel makkelijker idd
Maar bedankt voor de hulp
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Als ik bestel houd ik het ook.Maar ik bestel eigenlijk ook nooit online.
Nja, waarom niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie zijn ook zo makkelijk hea.
Ik kan dat dus niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, waarom niet?
Soms bestel ik 2 of 3 verschillende maten omdat ik weet dat het kan verschillen en dan stuur ik wat niet past (of niet leuk is) weer gewoon terug
Daaromquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee ik niet hoor, das dan weer de voordeel van online, je kan het wel altijd terugsturen
quote:
Lang geleden.quote:
Maar jij bent een vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet.Ik moet eerst mijn kont van elke mogelijke angel bekeken hebben. Dan de verkoopster maar die trutten vertrouw ik toch nooit, mijn moeder of wie dan ook mee is 10 keer vragen, dan andere broek, en dan ben ik er wel, of niet.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb zin gewoon in bad te gaan liggen met een biertje. Druk weekend gehad, 'druk' weekje, en weer druk weekend voor de boeg
doe der wat ontspanningsolie in en badzoutquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb zin gewoon in bad te gaan liggen met een biertje. Druk weekend gehad, 'druk' weekje, en weer druk weekend voor de boeg
Het is doordeweeksquote:
Parrrrrdon?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef crv het volgende:
[..]
doe der wat ontspanningsolie in en badzout
ja je loopt ook al zo te meuten over een broek dus denk dat past dan ook wel bij jequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is doordeweeks
[..]
Parrrrrdon?
Lol, ik vroeg gewoon wat meningen over een paar broekenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:58 schreef crv het volgende:
[..]
ja je loopt ook al zo te meuten over een broek dus denk dat past dan ook wel bij je
Ik zie huilende baby'squote:Op donderdag 29 juli 2010 19:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij ziet twee keer "trein" in de TT staan en denkt ik kom eens kijken?
i hate sjoppingquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, ik vroeg gewoon wat meningen over een paar broeken![]()
Hoe koop jij je kleding dan? Altijd ieder jaar hetzelfde? Of doet je vrouw het voor je, ben je d'r zo eentje
Mijn moeder. Sue mequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, ik vroeg gewoon wat meningen over een paar broeken![]()
Hoe koop jij je kleding dan? Altijd ieder jaar hetzelfde? Of doet je vrouw het voor je, ben je d'r zo eentje
Tjah ik ben er ook geen fan van, maar 't moet wel gebeuren, en dan zie ik het toch het liefste nog een beetje uit alsof ik met de tijd mee ga, dus dan zijn meningen van anderen wel handigquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
i hate sjopping
dus ik ga naar een winkel, koop wat ik nodig heb en klaar, liefst meerder tegelijk
Ik koop altijd de laatste mode in Jute, blijf ik tenminste bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik ben er ook geen fan van, maar 't moet wel gebeuren, en dan zie ik het toch het liefste nog een beetje uit alsof ik met de tijd mee ga, dus dan zijn meningen van anderen wel handig![]()
Oh en:
Tips om extra van vrouwen te genieten.
quote:
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 en 3 topics geleden stond er trein in de TT
Hey Flash
Hoe is het met je kamer/huis?
hallo weerquote:
Die moest ik googlen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
it's not the life lesson I'd've guessed
if you're conscious you must be depressed
or at least cynical
Het zit dus niet echt meequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmGaat ook zo hard hier...
Huis? De bouw is gestart, althans ze hebben een graafmachine neergezet op plaats delict. Helaas brak toen net de bouwvak aanHoppa, weer drie weken falen
hee Koen, had je ff over het hoofd gezienquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmGaat ook zo hard hier...
Huis? De bouw is gestart, althans ze hebben een graafmachine neergezet op plaats delict. Helaas brak toen net de bouwvak aanHoppa, weer drie weken falen
MGMTquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
it's not the life lesson I'd've guessed
if you're conscious you must be depressed
or at least cynical
Spreektaalquote:
Rest van het liedje is vrij positief hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die moest ik googlen.Goede band wel. Tekst is jammer genoeg ook waar.
Ooit komt het goed. Heusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ken alleen Time to pretend en kids.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Rest van het liedje is vrij positief hoor
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit komt het goed. Heus
Tuurlijk wel maar daarom is het niet minder balen, hoe is het verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef Koen66 het volgende:
3 weken op vakantie geweest en ik ben zowat nog erger moe dan ervoor
Zonder Pt1quote:
Kidsquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken alleen Time to pretend en kids.
Vuige stalkertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |