Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wilquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe je dan ( zo ongeveer)
En wat wil je graag doen?\
kinderopvang ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wil
Bij de Gemeente 020?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wil
en dat is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en ze vinden het wel leuk maar hebben er nu nog niks meequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en en ooit wordt t ook weer minder
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.quote:
is ook wel logisch he. baby doet nog niets. is nog geen lol mee te belevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ze vinden het wel leuk maar hebben er nu nog niks mee
Ah okay, dat Tombo niet afaik. Meer opvang.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.
in 020 ja. Ah Tombo even vragen dan jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij de Gemeente 020?
Dan zou je eens met Tombo moeten praten, die doet zoiets als werk en een studie ook in die richting. Die kan je miss wat tips geven?
ok, kun je niet intern solliciteren ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.
Precies en 6 jaar tussen dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook wel logisch he. baby doet nog niets. is nog geen lol mee te beleven
beetje hoe kun je kinderen zo snel mogelijk aan bepaalde producten helpen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb er ook nog niet al te veel over nagedacht hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okay, dat Tombo niet afaik. Meer opvang.
Maar niks leuks te vinden bij merken als Danone ofzo? Die hebben toch ook groot deel van de 'kindermerken' in handen enzo?
nee ik ben infrastructuur helemaal zatquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, kun je niet intern solliciteren ?
wacht maar als ze een jaar of 6 isquote:
Numico (van Nutricia) is van Danonequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb er ook nog niet al te veel over nagedacht hoor![]()
Ik ga binnenkort een lijstje maken met alle bedrijven en merken die me aanspreken en dan kijken of ik er iemand ken o.i.d. Netwerken dus!
Ik hoop dat ze dan nog naar hun vader willenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wacht maar als ze een jaar of 6 isik ging altijd stoeien met mijn broer.
ben blij dat die littekens nu een beetje wegtrekken
hehe, oudere broers zijn altijd leuk hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wacht maar als ze een jaar of 6 isik ging altijd stoeien met mijn broer.
ben blij dat die littekens nu een beetje wegtrekken
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje hoe kun je kinderen zo snel mogelijk aan bepaalde producten helpen?
ok, weet toevallig in de tijd dat ik nog bij overheidsinstantie zat ingehuurd dat je intern heel snel kon switchequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee ik ben infrastructuur helemaal zat
hehe, dat is idd iets anders dan ik dacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakken
Ja volgens mij wel ja. Nou dat soort grote namen als Unilever, Nestlé etc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Numico (van Nutricia) is van DanoneEn die zijn weer van de Friso, Nutrilon, Bambix en Olvarit
![]()
En dingen als Pampers is volgens mij van Procter & Gamble?
Dan zijn dan wel weer dingen die je eerder bij de overheid vind dan in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakken
Al het goeie zit in Rotterdamquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja. Nou dat soort grote namen als Unilever, Nestlé etc.
Dit lijkt mij een leuk bedrijf http://www.keesie.nl/
Zit alleen helemaal in Rotterdam
quote:
Haha oh god jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan nog naar hun vader willen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de gasten Spaanse tortilla gemaaktik zelf vis weer
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, dat is idd iets anders dan ik dacht.
maar als ik je zo hoor zijn jij en verkeer tot elkaar veroordeeld
Bende nog nie weg!quote:
Nee, zo eerst even etenquote:
yeah mijn broer ook. maar ms dat t onderling wat kan verschillen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, weet toevallig in de tijd dat ik nog bij overheidsinstantie zat ingehuurd dat je intern heel snel kon switche
quote:
Ik heb binnenkort wel een gespre met iemand van de dienst maatschappelijke ontwikkeling. Helemaal geen slecht idee om even wat plannen voor te leggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zijn dan wel weer dingen die je eerder bij de overheid vind dan in het bedrijfsleven.
Niet zelf wat leuke ideeen die je op papier kan zetten? Dat is weer het mooie aan de overheid (en zeker met plannen zoals de jouwe, als het om kinderen en gezonder leven gaat), er is vast wel ergens een subsidie potje als je een leuk idee hebt. Kan je er zelf een projectje van bouwen
eeeh, de rotte lucht jahquote:
Typische reactie voor een man als jij.quote:
Ja echtquote:
quote:
Ze vinden het heerlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
jij dacht moet wat makkelijks maken zijn ze snel weer opgerot
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
Gelukkig woon ik in een straat met alleen maar conservatoriumstudenten
quote:
Ja zeker een goed ideequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Miauw, ik zou zeker voor jezelf alvast iets bedenken.
Je weet het nooit, zeker bij gemeente/overheid. Voor je het weet vinden ze het wat en dan is er wel weer ergens een fondsje of potje om het uit te betalen. En word dat niks kan je altijd nog in het bedrijfsleven kijken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:50 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Zolang ze niet thuis oefenen geen probleem
das gee ncurryquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Zometeen restant curry van gisteravond maar opwarmen, als variatie vanavond met noodles
Oh lekker! Ik ga ook even bedenken wat ik ga eten zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Zometeen restant curry van gisteravond maar opwarmen, als variatie vanavond met noodles
ik hier net en bord nasi opquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Kusjes op je baarmoederhalsje.quote:
eet ze en laters miauwquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh lekker! Ik ga ook even bedenken wat ik ga eten zo.
Je zou maar Miauw genoemd worden de hele tijdquote:
Prrrrrrrrquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Je zou maar Miauw genoemd worden de hele tijd![]()
hehe ach gomi is ook niet je van het hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
* Avey aait.quote:
is haar usernamequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Kots.quote:
bon apetiet danquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eets? EETS?![]()
Wie heeft er hier AIDS?
quote:
ook lekkerquote:
bye Gomiquote:
quote:
val niet op mannenquote:
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauwquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Voor die man zijn de pijpen in ieder geval te lang.
Vreselijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Je zou maar altijd benny genoemd worden.
Volgens mij donkerblauw, ik vind de kleur op zich wel mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauw
ik vind hem wel mooiquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauw
Love yaquote:
Jij bent wel erg zeg, nog in de kast ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef crv het volgende:
[..]
val niet op mannen
Vraag maar aan Patrique
Bovenkant is mooi, maar ik vind hem een beetje saai, te weinig detail.quote:
De schoenen zijn niet mooi, de riem wel. En zijn handen zijn ook mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaat het om de schoenen? de broek? de riem?
vertel het eens
Wat heeft dat met een broek te makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef crv het volgende:
[..]
val niet op mannen
Vraag maar aan Patrique
Daaaaahling.quote:
Ik vind die schoenen juist wel tofquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De schoenen zijn niet mooi, de riem wel. En zijn handen zijn ook mooi.
Ik hou juist wel van dit soort broeken. Ik moet ze aan naar m'n werk, dus ik hoef niet met open knieen of weet ik wat voor rare stickets/stiksels eropquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bovenkant is mooi, maar ik vind hem een beetje saai, te weinig detail.
Die ook van een andere stof, die vind ik echt heel mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van dit soort broeken. Ik moet ze aan naar m'n werk, dus ik hoef niet met open knieen of weet ik wat voor rare stickets/stiksels erop
En deeeees:
[ afbeelding ]
Zo'n broek zie ik jou al eerder dragen. Deze vind ik wel toffer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van dit soort broeken. Ik moet ze aan naar m'n werk, dus ik hoef niet met open knieen of weet ik wat voor rare stickets/stiksels erop
En deeeees:
[ afbeelding ]
Dees is beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En deeeees:
[ afbeelding ]
Dees heb ik nu aanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n broek zie ik jou al eerder dragen. Deze vind ik wel toffer.
Maakt toch niet uit? Of koop hem in een iets andere kleur als die er is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dees heb ik nu aan![]()
Maar ik twijfel serieus om er gewoon nog een 2e van te kopen. Ze zitten echt relaxed en gaan lang mee.
Maar aan de andere slaat het weer nergens op 2 dezelfde broeken te hebben
Je kan nooit teveel jeans hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dees heb ik nu aan![]()
Maar ik twijfel serieus om er gewoon nog een 2e van te kopen. Ze zitten echt relaxed en gaan lang mee.
Je doet me hieraan denkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon van sommige broeken 2 dezelfdequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dees heb ik nu aan![]()
Nieuw zakdoekjequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan in mijn zakdoekje geen droog plekje meer vinden.
doe hem even in de droger danquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan in mijn zakdoekje geen droog plekje meer vinden.
Ik heb deze 5 minuten.quote:
Deze wintquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook mooi, maar is Levi's, is naar mijn gevoel meer een beetje iets wat in 2000 hip was maar nu vrij passe
Het is net niet voor mij. Echt zo'n broek waar een jongen la cog's onder draagt die ook al 2 jaar uit de mode zijn en zo'n lelijke heuptas, van hard katoen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook mooi, maar is Levi's, is naar mijn gevoel meer een beetje iets wat in 2000 hip was maar nu vrij passe
Neh. Deze vind ik niet zo..quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
100 euro is toch niet heul duur?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee okay, maar wel van die G-Star krengen die gewoon 100 euri 't stuk kosten
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En deeeees:
[ afbeelding ]
Nee het is voor een goeie broek niet duur. Maar ik bedoel meer, ik vind het wel net ff wat veel om zo iets te kopen en het dan in de kast te laten hangen. Tis geen shirtje van 2 tientjes ofzoquote:
wat dacht je van een rol keukenpapierquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
vol alsin degene die jij als fapdoekjes gebruikt hebt?
Hier meestal G-Star, al is die laatste die ik postte ook een Nudie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Socios het volgende:
M´n meeste spijkerbroeken zijn Nudie Jeans. Tantu chill.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier meestal G-Star, al is die laatste die ik postte ook een Nudie.
Alleen is de achterkant vrij 'druk'![]()
[ afbeelding ]
Je weet toch gewoon je maat? en ik heb qua jeans dus gewoon een vrij saaie smaak. Niet te licht (eigenlijk gewoon altijd donker), geen rare 'modieuze' scheuren en stiksels erop, of van die rare stickers/tekeningen als op die Ed Hardy die je postte, ik moet er ook mee naar mn werk kunnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:33 schreef Myraela het volgende:
Hoe kan jij een broek online bestellen?Ik moet er altijd 100 passen en dan ben ik alsnog niet tevreden.
Valt wel mee, vind 'm wel tof eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier meestal G-Star, al is die laatste die ik postte ook een Nudie.
Alleen is de achterkant vrij 'druk'![]()
[ afbeelding ]
No waiiiquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ll, maak eens wat foto's van jezelf met die broek die je nu aanhebt. Puur ter vergelijking.
Even je kontje checken.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
No waiii![]()
We kregen ook geen foto van jou in jurkje, en ik heb niet echt een grote spiegel waar dat voor kan
Jij hebt niet het probleem dat de ene broek groter(of kleiner) uitvalt dan de maat die je werkelijk hebt besteld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet toch gewoon je maat? -blablabla-
Ja dat is per merk nog weleens verschillend jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt niet het probleem dat de ene broek groter(of kleiner) uitvalt dan de maat die je werkelijk hebt besteld?
Dat dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt niet het probleem dat de ene broek groter(of kleiner) uitvalt dan de maat die je werkelijk hebt besteld?
Dat dus...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.En sommige broeken zitten gewoon niet mooi, ookal is het de goede maat of ze voelen niet goed of ze staan niet tof bij mijn schoenen.
Nee. Als ik bestel houd ik het ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus...
Maar dan stuur je het toch ook weer met hetzelfde gemak weer terug?
Jullie zijn ook zo makkelijk hea.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus...
Maar dan stuur je het toch ook weer met hetzelfde gemak weer terug?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah ik moet ook gewoon een keer de stad inVeel makkelijker idd
Maar bedankt voor de hulp
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Als ik bestel houd ik het ook.Maar ik bestel eigenlijk ook nooit online.
Nja, waarom niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie zijn ook zo makkelijk hea.
Ik kan dat dus niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, waarom niet?
Soms bestel ik 2 of 3 verschillende maten omdat ik weet dat het kan verschillen en dan stuur ik wat niet past (of niet leuk is) weer gewoon terug
Daaromquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee ik niet hoor, das dan weer de voordeel van online, je kan het wel altijd terugsturen
quote:
Lang geleden.quote:
Maar jij bent een vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet.Ik moet eerst mijn kont van elke mogelijke angel bekeken hebben. Dan de verkoopster maar die trutten vertrouw ik toch nooit, mijn moeder of wie dan ook mee is 10 keer vragen, dan andere broek, en dan ben ik er wel, of niet.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb zin gewoon in bad te gaan liggen met een biertje. Druk weekend gehad, 'druk' weekje, en weer druk weekend voor de boeg
doe der wat ontspanningsolie in en badzoutquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb zin gewoon in bad te gaan liggen met een biertje. Druk weekend gehad, 'druk' weekje, en weer druk weekend voor de boeg
Het is doordeweeksquote:
Parrrrrdon?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef crv het volgende:
[..]
doe der wat ontspanningsolie in en badzout
ja je loopt ook al zo te meuten over een broek dus denk dat past dan ook wel bij jequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is doordeweeks
[..]
Parrrrrdon?
Lol, ik vroeg gewoon wat meningen over een paar broekenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:58 schreef crv het volgende:
[..]
ja je loopt ook al zo te meuten over een broek dus denk dat past dan ook wel bij je
Ik zie huilende baby'squote:Op donderdag 29 juli 2010 19:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij ziet twee keer "trein" in de TT staan en denkt ik kom eens kijken?
i hate sjoppingquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, ik vroeg gewoon wat meningen over een paar broeken![]()
Hoe koop jij je kleding dan? Altijd ieder jaar hetzelfde? Of doet je vrouw het voor je, ben je d'r zo eentje
Mijn moeder. Sue mequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, ik vroeg gewoon wat meningen over een paar broeken![]()
Hoe koop jij je kleding dan? Altijd ieder jaar hetzelfde? Of doet je vrouw het voor je, ben je d'r zo eentje
Tjah ik ben er ook geen fan van, maar 't moet wel gebeuren, en dan zie ik het toch het liefste nog een beetje uit alsof ik met de tijd mee ga, dus dan zijn meningen van anderen wel handigquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
i hate sjopping
dus ik ga naar een winkel, koop wat ik nodig heb en klaar, liefst meerder tegelijk
Ik koop altijd de laatste mode in Jute, blijf ik tenminste bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik ben er ook geen fan van, maar 't moet wel gebeuren, en dan zie ik het toch het liefste nog een beetje uit alsof ik met de tijd mee ga, dus dan zijn meningen van anderen wel handig![]()
Oh en:
Tips om extra van vrouwen te genieten.
quote:
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 en 3 topics geleden stond er trein in de TT
Hey Flash
Hoe is het met je kamer/huis?
hallo weerquote:
Die moest ik googlen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
it's not the life lesson I'd've guessed
if you're conscious you must be depressed
or at least cynical
Het zit dus niet echt meequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmGaat ook zo hard hier...
Huis? De bouw is gestart, althans ze hebben een graafmachine neergezet op plaats delict. Helaas brak toen net de bouwvak aanHoppa, weer drie weken falen
hee Koen, had je ff over het hoofd gezienquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was even druk met de KSC en zo hmmGaat ook zo hard hier...
Huis? De bouw is gestart, althans ze hebben een graafmachine neergezet op plaats delict. Helaas brak toen net de bouwvak aanHoppa, weer drie weken falen
MGMTquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
it's not the life lesson I'd've guessed
if you're conscious you must be depressed
or at least cynical
Spreektaalquote:
Rest van het liedje is vrij positief hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die moest ik googlen.Goede band wel. Tekst is jammer genoeg ook waar.
Ooit komt het goed. Heusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ken alleen Time to pretend en kids.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Rest van het liedje is vrij positief hoor
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit komt het goed. Heus
Tuurlijk wel maar daarom is het niet minder balen, hoe is het verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef Koen66 het volgende:
3 weken op vakantie geweest en ik ben zowat nog erger moe dan ervoor
Zonder Pt1quote:
Kidsquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken alleen Time to pretend en kids.
Vuige stalkertquote:
Wat.quote:
Dat topique.quote:
Ow?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hey beeb!![]()
Ik heb zo'n droppie aangenomen... EYE-CANDY
Meestal ben ik geestelijk in ieder geval opgefrist, maar zelfs dat onderdeel is nog moe....quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Heel herkenbaar, ik ben helemaal naar de klote
quote:
Die kindje hoeft niks tegen mij te zeggenquote:
Dat zit wel goed, ik kom alleen niet terug in het juiste slaapritmequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meestal ben ik geestelijk in ieder geval opgefrist, maar zelfs dat onderdeel is nog moe....
Geen idee waarom.... Moet er echt niet aan denken weer te gaan werken volgende week
Door een nieuwe zakdoek te pakken, oh nee wacht ik ga iets te drinken pakken.quote:
Jaquote:
Die kindje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kindje hoeft niks tegen mij te zeggen
Mjah, dit moet natuurlijk met een korreltje zout genomen worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
Jammer dat het in ONZ staat en niet in R&P
Was ist?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Biertje; check
MP3-speler; check
Vol bad; check
Later
Een slaapritme heb ik eigenlijk toch al nooit....quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, ik kom alleen niet terug in het juiste slaapritme
Het is doordeweeksquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Biertje; check
MP3-speler; check
Vol bad; check
Later
Mwa. Afbeeldingen die eerst een trein zijn en later een tubgirl. Beetje vervelend en lastig tegen te houden.quote:
Goed planquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat ik morgen maar eens naar de sauna ga
Laatste officiele vrije dag ff iets voor mezelf (ga altijd alleen)quote:
t was vast lief bedoeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kindje.
Nee oke, het kwam van mij maar laat maar.
quote:
Wat voor trein?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa. Afbeeldingen die eerst een trein zijn en later een tubgirl. Beetje vervelend en lastig tegen te houden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik was afgeleid door een man wiens kont zo'n half meter uitelkaar gehouden werd.
Heb ik gezegd dat ik dat zou doen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Doen we nog fotoruil? Ik in spijkerbroek tegen jij in rokje?
God Myr blijf nou eens van die drank af, kijk wat er weer van komtquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik dat zou doen?
I know.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
God Myr blijf nou eens van die drank af, kijk wat er weer van komt
poesje van mequote:
Oké.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste officiele vrije dag ff iets voor mezelf (ga altijd alleen)
Sauna Elysium in Bleiswijk
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Ok, dus Myr heeft gezopen en gaat een foto van d'r zelf in een rokje maken
Is dat zo raar dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal het vast verkeerd begrepen hebben. Las ook iets over foto in spijkerbroeken enzo. Ik heb zojuist foto gemaakt, speciaal voor Myraela. Ik dacht misschien keertje ruilen tegen een foto van haar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Aww, heb je serieus een foto gemaakt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zal het vast verkeerd begrepen hebben. Las ook iets over foto in spijkerbroeken enzo. Ik heb zojuist foto gemaakt, speciaal voor Myraela. Ik dacht misschien keertje ruilen tegen een foto van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |