mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woonquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn frans zuigt, dus ik zeg maar gewoon goed
en jij?
Hij wilde een heet avontuurtje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie.
ok...
zolang het niet warm wordt ...quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie.
ok...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef Crazy-M het volgende:
CRV,
ik haalde op de snelweg een bedrijfsbusje in. wat stond er op: CRV
was te laat voor foto
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelatenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woon![]()
Maar het gaat. vandaag redelijk productief geweest en heb het idee wat uit mijn dalletje te komen
Ah dat is fijn voor jequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woon![]()
Maar het gaat. vandaag redelijk productief geweest en heb het idee wat uit mijn dalletje te komen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelaten
beters dan.
ik ben ook weer helemaal vrolijk en voel me ook weer helemaal ok
reclame maken voor je parkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
Fuck nog maar 100 mensen en dan haal ik het land, maar alle poppetjes gaan weg.
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erinquote:
voel me al wat langer weer helemaal ok tbh, maar vandaag voel ik me super.quote:
[..]
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelaten
beters dan.
zoiets ?quote:
ah jij bent deze week zeker alweer begonnen met werken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erin
morgen komen de kids weer thuis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erin
Ja en ik kom niet echt in een normaal ritmequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jij bent deze week zeker alweer begonnen met werken?
You're evilquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wil je als je uit Nijverdal komt. Hij mag blij zijn dat hij z'n gulp open heeft gekregen.
dat hij het uberhaupt heeft gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wil je als je uit Nijverdal komt. Hij mag blij zijn dat hij z'n gulp open heeft gekregen.
Nee vanavond al, en dan morgen weer naar papa is een heel verhaal maar dan 's avonds weer bij mijquote:
long way to go maar goed, probeer positief te blijven.quote:
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik kom niet echt in een normaal ritme![]()
Dus zit erdoorheen
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantie
die 1e week is klote, eind van de week zit je wat meer in je ritme en dan is t weer weekend
hey C_Aquote:
ohhw, dat is ook vermoeiendquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vanavond al, en dan morgen weer naar papa is een heel verhaal maar dan 's avonds weer bij mij
mja, ik kom over 3 weken terug, ligt er al een project op me te wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantie
die 1e week is klote, eind van de week zit je wat meer in je ritme en dan is t weer weekend
Hoop heen-en-weer gesleep dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vanavond al, en dan morgen weer naar papa is een heel verhaal maar dan 's avonds weer bij mij
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar Nijverdal overigens.Richting een goede vriendin.
krijg je de gulp dan ook open?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar Nijverdal overigens.Richting een goede vriendin.
je hebt nu vakantie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik kom over 3 weken terug, ligt er al een project op me te wachten
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet andersquote:
Komt het dan door je werk? Die dip?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef crv het volgende:
[..]
long way to go maar goed, probeer positief te blijven.
Had vandaag een job interview, ziet er erg uitdagend uit, verwacht er niet teveel van maar als dit lukt dan heb ik een aardige uitdaging en hopenlijk weer motivatie want daar ontbreekt het bij mij compleet aan.
Ik mis gewoonweg zelfs de motivatie om te solliciteren
Wat doe je dan ( zo ongeveer)quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt het dan door je werk? Die dip?
Ik moet ook echt gaan solliciteren, vind mijn baan niet bijzonder uitdagend meer
hmm vervelendquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet anders
[..]
beters dan.
Ach ja volgende week is het over en weer normaalquote:
quote:
hoe vinden ze t eigenlijk om er een half broertje/zusje bij te hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet anders
Niet bijzonder geloof ik haha, het huilt zeggen ze danquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe vinden ze t eigenlijk om er een half broertje/zusje bij te hebben?
lol, yeah dat doen ze heel erg goed in t begin iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet bijzonder geloof ik haha, het huilt zeggen ze dan
Ach ja hoort erbijquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, yeah dat doen ze heel erg goed in t begin idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |