long way to go maar goed, probeer positief te blijven.quote:
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik kom niet echt in een normaal ritme![]()
Dus zit erdoorheen
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantie
die 1e week is klote, eind van de week zit je wat meer in je ritme en dan is t weer weekend
hey C_Aquote:
ohhw, dat is ook vermoeiendquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vanavond al, en dan morgen weer naar papa is een heel verhaal maar dan 's avonds weer bij mij
mja, ik kom over 3 weken terug, ligt er al een project op me te wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantie
die 1e week is klote, eind van de week zit je wat meer in je ritme en dan is t weer weekend
Hoop heen-en-weer gesleep dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vanavond al, en dan morgen weer naar papa is een heel verhaal maar dan 's avonds weer bij mij
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar Nijverdal overigens.Richting een goede vriendin.
krijg je de gulp dan ook open?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar Nijverdal overigens.Richting een goede vriendin.
je hebt nu vakantie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik kom over 3 weken terug, ligt er al een project op me te wachten
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet andersquote:
Komt het dan door je werk? Die dip?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef crv het volgende:
[..]
long way to go maar goed, probeer positief te blijven.
Had vandaag een job interview, ziet er erg uitdagend uit, verwacht er niet teveel van maar als dit lukt dan heb ik een aardige uitdaging en hopenlijk weer motivatie want daar ontbreekt het bij mij compleet aan.
Ik mis gewoonweg zelfs de motivatie om te solliciteren
Wat doe je dan ( zo ongeveer)quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt het dan door je werk? Die dip?
Ik moet ook echt gaan solliciteren, vind mijn baan niet bijzonder uitdagend meer
hmm vervelendquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet anders
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelaten
beters dan.
ik ben ook weer helemaal vrolijk en voel me ook weer helemaal ok
Ach ja volgende week is het over en weer normaalquote:
quote:
hoe vinden ze t eigenlijk om er een half broertje/zusje bij te hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet anders
Niet bijzonder geloof ik haha, het huilt zeggen ze danquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe vinden ze t eigenlijk om er een half broertje/zusje bij te hebben?
lol, yeah dat doen ze heel erg goed in t begin iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet bijzonder geloof ik haha, het huilt zeggen ze dan
Ach ja hoort erbijquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, yeah dat doen ze heel erg goed in t begin idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |