mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woonquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn frans zuigt, dus ik zeg maar gewoon goed
en jij?
Hij wilde een heet avontuurtje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie.
ok...
zolang het niet warm wordt ...quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie.
ok...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef Crazy-M het volgende:
CRV,
ik haalde op de snelweg een bedrijfsbusje in. wat stond er op: CRV
was te laat voor foto
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelatenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woon![]()
Maar het gaat. vandaag redelijk productief geweest en heb het idee wat uit mijn dalletje te komen
Ah dat is fijn voor jequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woon![]()
Maar het gaat. vandaag redelijk productief geweest en heb het idee wat uit mijn dalletje te komen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelaten
beters dan.
ik ben ook weer helemaal vrolijk en voel me ook weer helemaal ok
reclame maken voor je parkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
Fuck nog maar 100 mensen en dan haal ik het land, maar alle poppetjes gaan weg.
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erinquote:
voel me al wat langer weer helemaal ok tbh, maar vandaag voel ik me super.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelaten
beters dan.
ik ben ook weer helemaal vrolijk en voel me ook weer helemaal ok
zoiets ?quote:
ah jij bent deze week zeker alweer begonnen met werken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erin
morgen komen de kids weer thuis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erin
Ja en ik kom niet echt in een normaal ritmequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jij bent deze week zeker alweer begonnen met werken?
You're evilquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wil je als je uit Nijverdal komt. Hij mag blij zijn dat hij z'n gulp open heeft gekregen.
dat hij het uberhaupt heeft gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wil je als je uit Nijverdal komt. Hij mag blij zijn dat hij z'n gulp open heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |