Ik heb het ook weleens hoor, echt ineens een verkeerd woord tik ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh shit![]()
echt hoor, ik ben volgens mij zo dyslectisch als ik weet niet wat, nou ja soms....
Je zou na je studie ook nog een traineeship kunnen proberen misschien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou een interne opleiding bij zitten.
Ik heb het steeds vaker en ernstiger de laatste tijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens hoor, echt ineens een verkeerd woord tik ofzo
Ben je ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
Even kijken of ik m'n achtbaan kan kopen. Ik voel me zo'n nerd.
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeheer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
En wat studeer je dan Socios? Misschien kan je gewoon een andere functie bij ProRail oid daar mee krijgen (Marketing of communicatie ofzo, ik roep maar wat), en dan langzaam intern doorgroeien naar iets waar je wat meer echt met de treintjes bezig bent?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.
Voltijd, maar het is wel te combineren met mijn flexibele part time baan op kantoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
sounds like a plan! Is het een voltijd of deeltijd?
Wat Miauw zegt, is het geen plan dat deeltijd te doen? Kan je met werk als Accountant wat verdienen en 's avonds lekker bijklussen om meer de Railinfra kant op te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeheer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.
En werkervaring opbouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Miauw zegt, is het geen plan dat deeltijd te doen? Kan je met werk als Accountant wat verdienen en 's avonds lekker bijklussen om meer de Railinfra kant op te gaan
Moet ik ook doen, mijn Frans is bijna nog rotter als mijn vietnameesquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bonjour CRV!
Ik zou mijn Frans wel weer willen oppakken
Staat ook altijd goed op je CV jaquote:
Bon Apetietquote:
Gezellig tochquote:
Eetzequote:
Bonsoir LLquote:
Je m' appelle -Miauw- et j'habite a Amsterdam.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, mijn Frans is bijna nog rotter als mijn vietnamees
quote:
bis spätersquote:
HEET JIJ ECHT MIAUW?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je m' appelle -Miauw- et j'habite a Amsterdam.
Nou ja dat niveau
Bonsoir Gomi ca va?quote:
quote:
quote:
quote:
Hier schatziquote:
Dat weet ik niet, maar ik vind het wel leuk klinkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:08 schreef gomi het volgende:
[..]
miauw![]()
![]()
hoezo eigenlijk altijd gnomi?
ben ik een ultra kleine gnoom?
Ja maar die hoeven niet meteen zo duidelijk in beeldquote:
ah k. ik vind t ook wel grappig klinkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik vind het wel leuk klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |