Berlijnquote:
Leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen barbecue met huisgenoten/begeleiding..
quote:
quote:
Hoop dat dit hem aan het denken zet. Wel fijn dat het goed afgelopen is natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is ook goed, wel verwondingen enzo. Hij is altijd al een daredevil geweest, maar ooit dan gebeurt het.
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!
Is het een beetje lekker weer? Hier is het bewolkt
Gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Oh Berlijn lijkt me ook leuk ja! Weekendje?quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Met welke trein?
En welke route reis je?
Berlijnquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Met welke trein?
En welke route reis je?
Ja dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop dat dit hem aan het denken zet. Wel fijn dat het goed afgelopen is natuurlijk.
Nou dat scheelt al een heleboel. Eet smakelijk en veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.
Nee, bijna een weekquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Berlijn lijkt me ook leuk ja! Weekendje?
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
Socios krijgt een dikke als er over treinen wordt gesproken.
Super!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...
haha ja dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
Socios krijgt een dikke als er over treinen wordt gesproken.
oh, een partytent is ideaal danquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.
Dank je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat scheelt al een heleboel. Eet smakelijk en veel plezier
Dat moet ook, anders ontdek je het nooit.quote:
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Avey het volgende:
Weet ik veelVolgens mij gaan we via Hannover ofzo.
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...
Ach wat maakt het uit voor hem. Ontmaagd is ontmaagd. Alleen het schijnt dat die vrouwtjes daar wel meer voor rekenen, dus ik hoop dat hij wat extra's mee heeft danquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?![]()
* denkt aan tt*
Doe jij in je beroep ook iets met treinen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.
Goede reis in ieder geval.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?![]()
* denkt aan tt*
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
Doe jij in je beroep ook iets met treinen?
ProRail!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.
Al eens gesolliciteerd naar Treinverkeersleider, helaas niet aangenomen.quote:
Wat doe je nu dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.
Ik studeer en werk part time. En jij?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Al eens gesolliciteerd naar Treinverkeersleider, helaas niet aangenomen.
Ik werk in de IT, en studeer straks (weerquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik studeer en werk part time. En jij?
Zou een interne opleiding bij zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.
Dank jequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.
Goede reis in ieder geval.
Volgens mij wel ja. In Hamburg zijn ook de Beatles begonnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |