En ineens weet ik wat ik vanavond ga etenquote:
quote:
maak me gekquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had eerst een barst in mijn ster en die was zo ver uitgescheurd dat zelfs de HPX2 hars van carglass het niet meer kon fiksen!
quote:
quote:
Ik kan je van harte Isosorbidedinitraatvaselinecrème aanbevelen!quote:
Ik vermoed een stormloop dadelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo moet iedereen de SC kunnen vinden.
Al die ONZ mensenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik vermoed een stormloop dadelijk
quote:
quote:
Wat een blije hoofden allemaal.quote:
Nee hoor, ik dacht ik draai een rondje om te laten zien dat ik geen anaal ongemak hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Wat een blije hoofden allemaal.
![]()
![]()
Hoe ging het vanochtend trouwens?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef crv het volgende:
Weer terug![]()
Was bijna vergeten mijn auto op te halen
quote:
wat ?quote:
Je wil laten zien dat je sterretje nog steeds een zonnetje is en geen grote beer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht ik draai een rondje om te laten zien dat ik geen anaal ongemak heb
Wat lekker!quote:
quote:
quote:
Het werkt aanstekelijk diequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Wat een blije hoofden allemaal.
![]()
![]()
Doe maar, leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je wil laten zien dat je sterretje nog steeds een zonnetje is en geen grote beer?
Ik kan aan de hand van je ster nu wel een horoscoopje op stellen!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef crv het volgende:
Weer terug![]()
Was bijna vergeten mijn auto op te halen
quote:
Ow wacht, je bedoelt waarschijnlijk de huisartsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Kat #2 heeft de krabpaal veroverd en verdedigde hem net met verve tegen Kat #1
Nou die stond bij de garage voor een beurt en ik was druk aan het werk en ga zo weer verder. en ineens flitste door mijn hoofd dat ik die om half 5 zou ophalen 5 uur gaan ze dicht nl.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
En hoe kun je je auto nou vergeten?
Dan zul je toch ff zin moeten maken, indien je het huis stofvrij wilt hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
Ik moet stofzuigen maar heb er geen zin in
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ow wacht, je bedoelt waarschijnlijk de huisartsbrings back memories...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Als Venus in de duistere zijde van Mars schuilt terwijl Jupiter in Saturnus staat dan zullen de mystieke geheimen onthult worden.quote:
Buffy FTWquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Kat #2 heeft de krabpaal veroverd en verdedigde hem net met verve tegen Kat #1
kan me niet voorstellen dat er stof ligt bij Kal. Zuigen is volgens mij haar hobbyquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zul je toch ff zin moeten maken, indien je het huis stofvrij wilt hebben![]()
Ja ik denk dat ik het maar een keer een dag oversla, morgen weer een dagquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zul je toch ff zin moeten maken, indien je het huis stofvrij wilt hebben![]()
Maar nu is ze het alweer zat en ging ze naar de keuken alweer weer door Mips besprongen te worden. Maar goed, de verhoudingen lijken dus wat te 'normaliseren'quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef crv het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat er stof ligt bij Kal. Zuigen is volgens mij haar hobby
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef crv het volgende:
[..]
Nou die stond bij de garage voor een beurt en ik was druk aan het werk en ga zo weer verder. en ineens flitste door mijn hoofd dat ik die om half 5 zou ophalen 5 uur gaan ze dicht nl.
quote:
quote:
quote:
Ik stofzuig ongeveer 1x per week, maar woon dan ook alleen in een zeer klein appartementquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het maar een keer een dag oversla, morgen weer een dag
Nou dat klopt al aardigquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Venus in de duistere zijde van Mars schuilt terwijl Jupiter in Saturnus staat dan zullen de mystieke geheimen onthult worden.
Je dag
qua liefde:![]()
Qua geluk:![]()
Qua geld:
dus jullie hadden een gekatte auto gekochtquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Zo stond onze bedrijfsauto (vw caddy) eens bij de garage voor de eerste keuring. Werd ik gebeld door de garage dat ze em niet konden afmelden vanwege een ontbrekend chassisnummer
Fijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar nu is ze het alweer zat en ging ze naar de keuken alweer weer door Mips besprongen te worden. Maar goed, de verhoudingen lijken dus wat te 'normaliseren'
Aww ja, inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dat klopt al aardig
Alleen dat geld nog niet, maar dat zal nog wel komen vrees ik
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef crv het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat er stof ligt bij Kal. Zuigen is volgens mij haar hobby
AstroTV!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dat klopt al aardig
Alleen dat geld nog niet, maar dat zal nog wel komen vrees ik
mijn oma moest geprikt worden maar die heeft haast onzichtbare aders. De verpleegster zat maar te prikken en te doen maar zat er steeds naast. Hele ziekenhuiskamer onder het bloedquote:
Nee, het verhaal is nog mooier. Auto gekocht bij goed aangeschreven garage, was twee jaar oud toen, volgens de verkoper niks mis mee. Bleek dat ding dus schade aan de achterkant te hebben gehad, precies op de plek waar het chassisnummer ingeslagen is bij een Caddy. Ding is toen gerepareerd, maar er was nooit een nieuw nummer ingeslagen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
dus jullie hadden een gekatte auto gekocht
waarom in godsnaam. zo stoffig kan je huis ook niet zijnquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb gedroomd dat we aan de telefoon zaten de hele nacht![]()
ok en toen. lijkt me lastig om te bewijzenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is nog mooier. Auto gekocht bij goed aangeschreven garage, was twee jaar oud toen, volgens de verkoper niks mis mee. Bleek dat ding dus schade aan de achterkant te hebben gehad, precies op de plek waar het chassisnummer ingeslagen is bij een Caddy. Ding is toen gerepareerd, maar er was nooit een nieuw nummer ingeslagen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
mijn oma moest geprikt worden maar die heeft haast onzichtbare aders. De verpleegster zat maar te prikken en te doen maar zat er steeds naast. Hele ziekenhuiskamer onder het bloed![]()
ik kan er niet tegen
Nee maar heb wel katten die verharen en op mijn donkere vloer zie je dat goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef crv het volgende:
[..]
waarom in godsnaam. zo stoffig kan je huis ook niet zijn
Ja das minder, was bij mijn moeder ook altijd een drama.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
mijn oma moest geprikt worden maar die heeft haast onzichtbare aders. De verpleegster zat maar te prikken en te doen maar zat er steeds naast. Hele ziekenhuiskamer onder het bloed![]()
ik kan er niet tegen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja best wel, kan me niet alles meer herinneren helaas
Dan moet je de poes scheren dan verharen ze ook niet!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar heb wel katten die verharen en op mijn donkere vloer zie je dat goed
kaalscherenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar heb wel katten die verharen en op mijn donkere vloer zie je dat goed
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je de poes scheren dan verharen ze ook niet!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je de poes scheren dan verharen ze ook niet!
quote:
Ik zie ze nu niet!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Geef jij mina en snoes maar een kus van mij
Toen mocht ik naar het RDW. Kom ik daar, vragen ze me om het originele plaatstuk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:00 schreef crv het volgende:
[..]
ok en toen. lijkt me lastig om te bewijzen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:03 schreef crv het volgende:
nou vind het wel welletjes, ga thuis verder werken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit alweer veel te lang achter de PC zie ik volgens mijn taakbeheer bij "tijd actief"![]()
[ afbeelding ]
Daarom gaat de PC nu ook op shutdown en spreek ik jullie morgen weer!
Al lees ik nog wel even snel tussendoor bij op het Wii-systeem
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo kan het ook! Prima voor wat extra buisjes bloed.
Ben er zelf ook een.quote:
Oeh bah!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oom is net in Griekenland bijna een ravijn in gereden met scooter en een jongen.. Scooter in ravijn, hij gelukkig de berm.Brandwonden enzeau.
Jeetjequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oom is net in Griekenland bijna een ravijn in gereden met scooter en een jongen.. Scooter in ravijn, hij gelukkig de berm.Brandwonden enzeau.
ohhh auwquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Klotequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Oh jeetjequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Die is ook goed, wel verwondingen enzo. Hij is altijd al een daredevil geweest, maar ooit dan gebeurt het.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ohhh auwhoe is het met de jongen?
Beterschap voor de oom van Bel
Wie is die jongen dan? Je neefje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is ook goed, wel verwondingen enzo. Hij is altijd al een daredevil geweest, maar ooit dan gebeurt het.
Zoon van vrienden waar hij mee op vakantie is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is die jongen dan? Je neefje?
Ah ok.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoon van vrienden waar hij mee op vakantie is.
Hmmm naar. Hoop dat ze er beiden snel weer bovenop zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is ook goed, wel verwondingen enzo. Hij is altijd al een daredevil geweest, maar ooit dan gebeurt het.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou sterkte en beterschap maar.
Tis niet de dag van TAL'ers en hun omgeving zeg
Dank, ja hoop ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm naar. Hoop dat ze er beiden snel weer bovenop zijn
Het ravijn? Ik moest even gniffelen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm naar. Hoop dat ze er beiden snel weer bovenop zijn
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het ravijn? Ik moest even gniffelen.
Oh dat is zo vreselijk ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
Even iets heel anders...Ik zag net in een topic een username 'miep en kees' (nou ja iets andere namen wel) maar zou dat nou echt een account zijn van Miep en Kees samen?![]()
Snap ook nooit dat stelletjes een gezamenlijk e-mailadres of Hyvesaccount hebben
Miep en keesquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
Even iets heel anders...Ik zag net in een topic een username 'miep en kees' (nou ja iets andere namen wel) maar zou dat nou echt een account zijn van Miep en Kees samen?![]()
Snap ook nooit dat stelletjes een gezamenlijk e-mailadres of Hyvesaccount hebben
Ja vreselijk! "wij hebben geen geheimen voor elkaar". Het is toch ook gewoon niet leuk om alles van elkaar te weten en alles met elkaar te delenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is zo vreselijk ja.
Of van die stellen die lekker 's avonds even elkaar smsjes en mails lezen... 'want we hebben toch niks te verbergen'
Nee kutmaar de mensen die je mailen/smsen die mailen naar JOU en niet ook naar je partner. Als ik een maatje mail als ik ergens mee zit ofzo dan ga ik er vanuit dat hij het leest, en niet ook zijn vriendin
Ja die heb ik eerder gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
O ja gezellig uit eten met de meiden en dan hij erbijquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja vreselijk! "wij hebben geen geheimen voor elkaar". Het is toch ook gewoon niet leuk om alles van elkaar te weten en alles met elkaar te delenHad een vriendin die haar vriend ook o-ve-ral mee naar toe moest nemen. Rot op!
Uhuhquote:
Maar dan moet je het als Miep en Kees hier op FOK! altijd met elkaar eens zijn als je post...quote:
Ik wil dat niet eensquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja gezellig uit eten met de meiden en dan hij erbij
Veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij gaan eten in de stad!
Kusjes,
Ons!
PS: we zijn te mailen kees@miep@nederland.nl
Eetse!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kusjes,
Ons!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja gezellig uit eten met de meiden en dan hij erbij
Nou ja dat ook, dan ben je wel een lulletje rozenwater ook als je dan meegaatquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil dat niet eens![]()
Als er zo'n vrouwenavondje is dan wil je als zelfrespecterende kerel daar toch ook gewoon NIET bij zijn.
Lekker thuis een foute actiefilm kijken met een zak chips en pilsje erbij. In je oudste onderbroek. Hand erin.
Hoppa.
OMGquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als er zo'n vrouwenavondje is dan wil je als zelfrespecterende kerel daar toch ook gewoon NIET bij zijn.
Lekker thuis een foute actiefilm kijken met een zak chips en pilsje erbij. In je oudste onderbroek. Hand erin.
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat effect ja
En hij eiste ook behoorlijk veel aandacht op, als het hem niet beviel veinsde hij hoofdpijn en gingen ze naar huis
Hahaha, eet smakelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kusjes,
Ons!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Mn zusje ging aan al haar vriendinnen vertellen dat ze zwanger was, en de helft had al een vermoeden omdat voor de allereerste keer haar vriend erbij bleef toen de vriendinnen kwamen
Je wilt toch juist over de mannen roddelen, dus wieberen!![]()
Hahaha jáááááquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook zo'n account aanmaken, ik heet Ans en de ander Piet of een vrouw Patty, en die openen topics en reageren dan de hele tijd op elkaar tot ruzie aan toe.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil nooit mee naar vrouwen-avonden. Het eindigt altijd in krabben, bijten en aan de haren trekken als ik de ene dame net wat meer aandacht geef dan de ander.
'quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Mn zusje ging aan al haar vriendinnen vertellen dat ze zwanger was, en de helft had al een vermoeden omdat voor de allereerste keer haar vriend erbij bleef toen de vriendinnen kwamen
Je wilt toch juist over de mannen roddelen, dus wieberen!![]()
Llquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook zo'n account aanmaken, ik heet Ans en de ander Piet of een vrouw Patty, en die openen topics en reageren dan de hele tijd op elkaar tot ruzie aan toe.
Ik snappum nietquote:
doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Nee, ik snap niet dat als het gesprek over "een vibrator in een penis" gaat, je het over "anale ongemakken" hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
welke van de 2 woorden snap je niet?
quote:
Is een reclame over aambeien.quote:
das Bellaquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat als het gesprek over "een vibrator in een penis" gaat, je het over "anale ongemakken" hebt![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is een reclame over aambeien.
Berlijnquote:
Leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen barbecue met huisgenoten/begeleiding..
quote:
quote:
Hoop dat dit hem aan het denken zet. Wel fijn dat het goed afgelopen is natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!
Is het een beetje lekker weer? Hier is het bewolkt
Gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Oh Berlijn lijkt me ook leuk ja! Weekendje?quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Met welke trein?
En welke route reis je?
Berlijnquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Met welke trein?
En welke route reis je?
Ja dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop dat dit hem aan het denken zet. Wel fijn dat het goed afgelopen is natuurlijk.
Nou dat scheelt al een heleboel. Eet smakelijk en veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.
Nee, bijna een weekquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Berlijn lijkt me ook leuk ja! Weekendje?
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
Socios krijgt een dikke als er over treinen wordt gesproken.
Super!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...
haha ja dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
Socios krijgt een dikke als er over treinen wordt gesproken.
oh, een partytent is ideaal danquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.
Dank je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat scheelt al een heleboel. Eet smakelijk en veel plezier
Dat moet ook, anders ontdek je het nooit.quote:
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Avey het volgende:
Weet ik veelVolgens mij gaan we via Hannover ofzo.
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...
Ach wat maakt het uit voor hem. Ontmaagd is ontmaagd. Alleen het schijnt dat die vrouwtjes daar wel meer voor rekenen, dus ik hoop dat hij wat extra's mee heeft danquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?![]()
* denkt aan tt*
Doe jij in je beroep ook iets met treinen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.
Goede reis in ieder geval.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?![]()
* denkt aan tt*
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
Doe jij in je beroep ook iets met treinen?
ProRail!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.
Al eens gesolliciteerd naar Treinverkeersleider, helaas niet aangenomen.quote:
Wat doe je nu dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.
Ik studeer en werk part time. En jij?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Al eens gesolliciteerd naar Treinverkeersleider, helaas niet aangenomen.
Ik werk in de IT, en studeer straks (weerquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik studeer en werk part time. En jij?
Zou een interne opleiding bij zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.
Dank jequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.
Goede reis in ieder geval.
Volgens mij wel ja. In Hamburg zijn ook de Beatles begonnen.quote:
Oh shitquote:
Ik heb het ook weleens hoor, echt ineens een verkeerd woord tik ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh shit![]()
echt hoor, ik ben volgens mij zo dyslectisch als ik weet niet wat, nou ja soms....
Je zou na je studie ook nog een traineeship kunnen proberen misschien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou een interne opleiding bij zitten.
Ik heb het steeds vaker en ernstiger de laatste tijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens hoor, echt ineens een verkeerd woord tik ofzo
Ben je ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
Even kijken of ik m'n achtbaan kan kopen. Ik voel me zo'n nerd.
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeheer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
En wat studeer je dan Socios? Misschien kan je gewoon een andere functie bij ProRail oid daar mee krijgen (Marketing of communicatie ofzo, ik roep maar wat), en dan langzaam intern doorgroeien naar iets waar je wat meer echt met de treintjes bezig bent?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.
Voltijd, maar het is wel te combineren met mijn flexibele part time baan op kantoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
sounds like a plan! Is het een voltijd of deeltijd?
Wat Miauw zegt, is het geen plan dat deeltijd te doen? Kan je met werk als Accountant wat verdienen en 's avonds lekker bijklussen om meer de Railinfra kant op te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeheer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.
En werkervaring opbouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Miauw zegt, is het geen plan dat deeltijd te doen? Kan je met werk als Accountant wat verdienen en 's avonds lekker bijklussen om meer de Railinfra kant op te gaan
Moet ik ook doen, mijn Frans is bijna nog rotter als mijn vietnameesquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bonjour CRV!
Ik zou mijn Frans wel weer willen oppakken
Staat ook altijd goed op je CV jaquote:
Bon Apetietquote:
Gezellig tochquote:
Eetzequote:
Bonsoir LLquote:
Je m' appelle -Miauw- et j'habite a Amsterdam.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, mijn Frans is bijna nog rotter als mijn vietnamees
quote:
bis spätersquote:
HEET JIJ ECHT MIAUW?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je m' appelle -Miauw- et j'habite a Amsterdam.
Nou ja dat niveau
Bonsoir Gomi ca va?quote:
quote:
quote:
quote:
Hier schatziquote:
Dat weet ik niet, maar ik vind het wel leuk klinkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:08 schreef gomi het volgende:
[..]
miauw![]()
![]()
hoezo eigenlijk altijd gnomi?
ben ik een ultra kleine gnoom?
Ja maar die hoeven niet meteen zo duidelijk in beeldquote:
ah k. ik vind t ook wel grappig klinkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik vind het wel leuk klinken
mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woonquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn frans zuigt, dus ik zeg maar gewoon goed
en jij?
Hij wilde een heet avontuurtje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie.
ok...
zolang het niet warm wordt ...quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie.
ok...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef Crazy-M het volgende:
CRV,
ik haalde op de snelweg een bedrijfsbusje in. wat stond er op: CRV
was te laat voor foto
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelatenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woon![]()
Maar het gaat. vandaag redelijk productief geweest en heb het idee wat uit mijn dalletje te komen
Ah dat is fijn voor jequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook maar ik moet toch echt eens wat verbeteren aangezien ik er woon![]()
Maar het gaat. vandaag redelijk productief geweest en heb het idee wat uit mijn dalletje te komen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelaten
beters dan.
ik ben ook weer helemaal vrolijk en voel me ook weer helemaal ok
reclame maken voor je parkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
Fuck nog maar 100 mensen en dan haal ik het land, maar alle poppetjes gaan weg.
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erinquote:
voel me al wat langer weer helemaal ok tbh, maar vandaag voel ik me super.quote:
[..]
ik heb geloof ik niets meer aan mijn frans gedaan sinds ik mo achter me heb gelaten
beters dan.
zoiets ?quote:
ah jij bent deze week zeker alweer begonnen met werken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erin
morgen komen de kids weer thuis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een beetje en vanavond maar vroeg erin
Ja en ik kom niet echt in een normaal ritmequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jij bent deze week zeker alweer begonnen met werken?
You're evilquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wil je als je uit Nijverdal komt. Hij mag blij zijn dat hij z'n gulp open heeft gekregen.
dat hij het uberhaupt heeft gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wil je als je uit Nijverdal komt. Hij mag blij zijn dat hij z'n gulp open heeft gekregen.
Nee vanavond al, en dan morgen weer naar papa is een heel verhaal maar dan 's avonds weer bij mijquote:
long way to go maar goed, probeer positief te blijven.quote:
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik kom niet echt in een normaal ritme![]()
Dus zit erdoorheen
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantie
die 1e week is klote, eind van de week zit je wat meer in je ritme en dan is t weer weekend
hey C_Aquote:
ohhw, dat is ook vermoeiendquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vanavond al, en dan morgen weer naar papa is een heel verhaal maar dan 's avonds weer bij mij
mja, ik kom over 3 weken terug, ligt er al een project op me te wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken t. heb ik ook zo een beetje elke keer na een vakantie
die 1e week is klote, eind van de week zit je wat meer in je ritme en dan is t weer weekend
Hoop heen-en-weer gesleep dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vanavond al, en dan morgen weer naar papa is een heel verhaal maar dan 's avonds weer bij mij
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar Nijverdal overigens.Richting een goede vriendin.
krijg je de gulp dan ook open?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar Nijverdal overigens.Richting een goede vriendin.
je hebt nu vakantie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik kom over 3 weken terug, ligt er al een project op me te wachten
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet andersquote:
Komt het dan door je werk? Die dip?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef crv het volgende:
[..]
long way to go maar goed, probeer positief te blijven.
Had vandaag een job interview, ziet er erg uitdagend uit, verwacht er niet teveel van maar als dit lukt dan heb ik een aardige uitdaging en hopenlijk weer motivatie want daar ontbreekt het bij mij compleet aan.
Ik mis gewoonweg zelfs de motivatie om te solliciteren
Wat doe je dan ( zo ongeveer)quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt het dan door je werk? Die dip?
Ik moet ook echt gaan solliciteren, vind mijn baan niet bijzonder uitdagend meer
hmm vervelendquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet anders
[..]
beters dan.
Ach ja volgende week is het over en weer normaalquote:
quote:
hoe vinden ze t eigenlijk om er een half broertje/zusje bij te hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de oudste heeft even wat en dat is besmetteljk voor de baby dus ja het ging even niet anders
Niet bijzonder geloof ik haha, het huilt zeggen ze danquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe vinden ze t eigenlijk om er een half broertje/zusje bij te hebben?
lol, yeah dat doen ze heel erg goed in t begin iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet bijzonder geloof ik haha, het huilt zeggen ze dan
Ach ja hoort erbijquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, yeah dat doen ze heel erg goed in t begin idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |