Ik vond dat plaatje erg genoeg om het filmpje niet te willen zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
WTF DAT FILMPJE! het voelt nu alsof ik een lul heb, het doet bij mij gewoon pijn.![]()
![]()
Ja al 20 keer ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef crv het volgende:
nou ik zeker al op gemiddeld 1 post per topic![]()
Ik had al gezegd dat ik druk was hè
Dat heb ik ook al die tijd gedacht!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie stop er nu wat in zijn piemeltje? Je moet toch je piemeltje er juist in duwen?
je had het misquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al die tijd gedacht!
* noteert voor volgende keer *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Seksuele voorlichting was iets wat de Kerk nooit zo goed onderwezen heeft!quote:
Ik las piemolen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen en de papiermolen weer bijgewerkt
Je leest wel erg 'creatief' he?quote:
quote:
Zo is bellaquote:
De trein naar Eindhoven of die richting Breda/Den BOsch?quote:
naar bredaquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De trein naar Eindhoven of die richting Breda/Den BOsch?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting was iets wat de Kerk nooit zo goed onderwezen heeft!
Ben trots op je.quote:
whahahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:27 schreef tombolafan het volgende:
OMG... Mn oppaskindje is net uit bed en doet iets stouts, zeg ik (met mn hoofd nog bij dit topic): "BELLA! Niet doen!"
Kind heet heul geen Bella
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:27 schreef tombolafan het volgende:
OMG... Mn oppaskindje is net uit bed en doet iets stouts, zeg ik (met mn hoofd nog bij dit topic): "BELLA! Niet doen!"
Hahahaahahahhaquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Ze keek idd echt zo van "tegen wie heb je dat nou eigenlijk? "quote:
Waar het hart vol van isquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Dat heet gewenning. Volgende keer een iets hogere dosis dan slaapt het kindje gewoon door.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Kind gelijk vol trotsquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze keek idd echt zo van "tegen wie heb je dat nou eigenlijk? "
[..]
Waar het hart vol van is
hey laysquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heet gewenning. Volgende keer een iets hogere dosis dan slaapt het kindje gewoon door.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze keek idd echt zo van "tegen wie heb je dat nou eigenlijk? "
[..]
Waar het hart vol van is
Is een ambtenaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
Bel, waarom die vent met een baard![]()
ik scheer iedere dag
Ik dadelijk ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
Tijd voor rondje Roller coaster tycoon 2
quote:
Eetsmakelijk alvast voor zometeenquote:
Ik las Loller coasterquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
Tijd voor rondje Roller coaster tycoon 2
Duurt nog wel even, moet iets van twee uur sudderenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
[..]
Eetsmakelijk alvast voor zometeen
Goulash?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, moet iets van twee uur sudderen.
quote:
Heerlijk iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |