En ineens weet ik wat ik vanavond ga etenquote:
quote:
maak me gekquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had eerst een barst in mijn ster en die was zo ver uitgescheurd dat zelfs de HPX2 hars van carglass het niet meer kon fiksen!
quote:
quote:
Ik kan je van harte Isosorbidedinitraatvaselinecrème aanbevelen!quote:
Ik vermoed een stormloop dadelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo moet iedereen de SC kunnen vinden.
Al die ONZ mensenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik vermoed een stormloop dadelijk
quote:
quote:
Wat een blije hoofden allemaal.quote:
Nee hoor, ik dacht ik draai een rondje om te laten zien dat ik geen anaal ongemak hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Wat een blije hoofden allemaal.
![]()
![]()
Hoe ging het vanochtend trouwens?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef crv het volgende:
Weer terug![]()
Was bijna vergeten mijn auto op te halen
quote:
wat ?quote:
Je wil laten zien dat je sterretje nog steeds een zonnetje is en geen grote beer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht ik draai een rondje om te laten zien dat ik geen anaal ongemak heb
Wat lekker!quote:
quote:
quote:
Het werkt aanstekelijk diequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Wat een blije hoofden allemaal.
![]()
![]()
Doe maar, leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je wil laten zien dat je sterretje nog steeds een zonnetje is en geen grote beer?
Ik kan aan de hand van je ster nu wel een horoscoopje op stellen!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef crv het volgende:
Weer terug![]()
Was bijna vergeten mijn auto op te halen
quote:
Ow wacht, je bedoelt waarschijnlijk de huisartsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Kat #2 heeft de krabpaal veroverd en verdedigde hem net met verve tegen Kat #1
Nou die stond bij de garage voor een beurt en ik was druk aan het werk en ga zo weer verder. en ineens flitste door mijn hoofd dat ik die om half 5 zou ophalen 5 uur gaan ze dicht nl.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
En hoe kun je je auto nou vergeten?
Dan zul je toch ff zin moeten maken, indien je het huis stofvrij wilt hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
Ik moet stofzuigen maar heb er geen zin in
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ow wacht, je bedoelt waarschijnlijk de huisartsbrings back memories...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Als Venus in de duistere zijde van Mars schuilt terwijl Jupiter in Saturnus staat dan zullen de mystieke geheimen onthult worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |