Hahaha, eet smakelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij gaan eten in de stad!
Kusjes,
Ons!
PS: we zijn te mailen kees@miep@nederland.nl
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil dat niet eens![]()
Als er zo'n vrouwenavondje is dan wil je als zelfrespecterende kerel daar toch ook gewoon NIET bij zijn.
Lekker thuis een foute actiefilm kijken met een zak chips en pilsje erbij. In je oudste onderbroek. Hand erin.
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Mn zusje ging aan al haar vriendinnen vertellen dat ze zwanger was, en de helft had al een vermoeden omdat voor de allereerste keer haar vriend erbij bleef toen de vriendinnen kwamen
Je wilt toch juist over de mannen roddelen, dus wieberen!![]()
Hahaha jáááááquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook zo'n account aanmaken, ik heet Ans en de ander Piet of een vrouw Patty, en die openen topics en reageren dan de hele tijd op elkaar tot ruzie aan toe.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil nooit mee naar vrouwen-avonden. Het eindigt altijd in krabben, bijten en aan de haren trekken als ik de ene dame net wat meer aandacht geef dan de ander.
'quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Mn zusje ging aan al haar vriendinnen vertellen dat ze zwanger was, en de helft had al een vermoeden omdat voor de allereerste keer haar vriend erbij bleef toen de vriendinnen kwamen
Je wilt toch juist over de mannen roddelen, dus wieberen!![]()
Llquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil dat niet eens![]()
Als er zo'n vrouwenavondje is dan wil je als zelfrespecterende kerel daar toch ook gewoon NIET bij zijn.
Lekker thuis een foute actiefilm kijken met een zak chips en pilsje erbij. In je oudste onderbroek. Hand erin.
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook zo'n account aanmaken, ik heet Ans en de ander Piet of een vrouw Patty, en die openen topics en reageren dan de hele tijd op elkaar tot ruzie aan toe.
Ik snappum nietquote:
doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Nee, ik snap niet dat als het gesprek over "een vibrator in een penis" gaat, je het over "anale ongemakken" hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
welke van de 2 woorden snap je niet?
quote:
Is een reclame over aambeien.quote:
das Bellaquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat als het gesprek over "een vibrator in een penis" gaat, je het over "anale ongemakken" hebt![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is een reclame over aambeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |